

Tudom, hogy mit nyitsz meg (és mit nem).
Csak idén már 48 072-szer vettük rá a feliratkozóinkat arra, hogy nyissanak meg egy hírlevelet. Itt van minden, amit az idén kiküldött tárgymezőinkről tudnod érdemes. (És megmutatom azt is, hogy melyik tárgymezőt másold le.)Ez a rendezvény [célcsoportnak] segít abban, hogy [a fontos problémájukat] [ezzel a módszerrel] [ennyi idő alatt] megoldják.Fontos: ne ígérd túl a rendezvényed. A marketingszöveg nem arról szól, hogy minél nagyobbat mondjunk, hanem arról, hogy világosan kommunikáljuk egy termék értékét. (Ezért tettem oda minden értékajánlat mögé, hogy mivel hitelesítenénk. Még több hitelességelemet találsz itt.)
Folytatódik a videós dömping, legfrissebb témánk pedig az, hogy vajon mi a szöveged célja? Talán az eladás? Ha így gondolod, akkor tévedsz, és ezt most be is bizonyítjuk neked. Villámtréning szövegírásból. A videó szöveges leirata Ha megkérdezem, hogy mi a szöveged célja, akkor azt válaszolod, hogy az eladás. Bólogass nyugodtan. Azonban a jó szövegíró nem így … Read more
Egy hírlevélbe ágyazott videó 200–300 százalékkal növeli az átkattintási arányt. Még ennél is megdöbbentőbb, de felmérések szerint a hírlevél tárgyába rakott „videó” szavacskával akár 19 százalékkal nagyobb megnyitási és 65 százalékkal nagyobb átkattintási arány érhető el, nem mellékesen 26 százalékkal csökken a leiratkozások száma. Ennyit arról, hogy miért kell videós hírlevelet küldeni. Nézzünk inkább azt, hogy … Read more
Szinte hallom a gondolataid: „hm, jön a karácsony, tökéletes alkalom, hogy hírlevelet küldjünk az ügyfeleinknek”. És már kezded is fogalmazni. „Minden Tisztelt Partnerünknek Áldott, Békés Karácsonyi Ünnepeket kívánunk.” Mielőtt beleolvadnál a karácsonyi e-mailek tömegébe, előbb olvasd el ezt a cikket. Megmutatom, hogyan hírleveleznek karácsonykor a profik. Miért ne kívánj boldog karácsonyt? Mert mindenki … Read more
Zoli vidéken van, ezért gyorsan küldök neked egy e-könyvetItt két fontos dolgot kell megjegyeznem. 1. A tárgy nem tartalmaz valótlanságot. Egy előfizetőnk meg is kérdezte, miért teszünk úgy, mintha Zoli nem tudott volna erről – egyszerűen azért, mert tényleg így volt. Szerencsére van akkora szabadságunk, hogy megtehetjük ezt. Fontos, hogy bármilyen trükkösen fogalmazol is, soha ne állíts valótlanságot. Az ugyanis kiderül, az pedig negatívan csapódik majd le rajtad. A jó marketinges nem hazudik, hanem sztorizik, ezt Godin könyve óta tudjuk és valljuk is. 2. A sztori. „A főnök vidéken van” tippet már ebben a cikkben is olvashattad, most végre nekem is alkalmam volt kipróbálni. Ez egy remek sztori: ha a feliratkozóid megszokták, hogy egy címzettől kapnak egy adott hírlevelet egy ilyen fogással akár megtöbbszörözheted a megnyitási arányt. Ugyanis nemcsak más címzettet fognak látni, egyben egy eleve érdekes történetet sugall maga a tárgysor is. Próbáld ki – hagyd ott a levelezőt valakinek, akiben megbízol a cégben. Mondd meg, hogy írjon egy hírlevelet egy előre megadott témában, majd menjen ki az ő nevével. De figyelj arra is, hogy egy ilyen trükköt nagyon ritkán játszhatsz csak el, ezért valóban jó levélnek kell lennie.
Hogyan kezdenél neki? Hogyan tudsz úgy lelkesedni egy jegyzettömbért, hogy az az olvasódra is átragadjon?