Európa egyetlen nyomtatott tartalommarketing-magazinja
A hagyományos marketingkommunikációs modell folyamatosan veszít hatékonyságából: a reklámokat letiltjuk, elkerüljük és utáljuk. Úgy kell hirdetnünk, hogy ne a reklámblokk legyünk, hanem a film! Ez a régi-új stratégiai gondolkodás a content marketing alapvetése. Tartalomra épülő, natív, edukatív és kitűnően működő eszköz az online és offline marketing számára is.
Negyedévente 50+ oldalon szakmai cikkekkel és interjúkkal naprakészen tartunk a content marketing világában. Az éves előfizetés díja bruttó 5900 forint.
Interjúk
Iparági szakértők és a kapcsolódó részterületek elismert személyiségei beszélnek mindenről, ami tartalom.
Szakmai hírek
Milyen trendek gyűrűznek be hozzánk a tengerentúlról, mi az, amiben más a hazai piac? A trendeket ismerjük, követjük és alakítjuk is.
Esettanulmányok
Nem előadást akarunk tartani a marketingről, hanem valódi kampányok bemutatásával, számokkal bizonyítani, mi működik és mi nem.