Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 5 perc

Így nyírja ki a bejegyzéskiemelés a profitodat – ízelítő a Kontent évkönyvből

  • Szerző: Scherzer Marcell
  • Kategóriák: Facebook hirdetés

A cikk teljes terjedelmében a Kontent Évkönyvben lesz olvasható.

A legtöbb vállalkozó, aki jelen van Facebookon, találkozott már a „Bejegyzés kiemelése” – angolul „Boost post” – gombbal, amely az oldalon megjelenő tartalmak alatt kéken világít.

A címből sejtheted a konklúziót, de ebben a cikkben utánajártam, hogy miért és mennyivel éri meg a bejegyzéskiemelésnél jobban a Facebook ads használata, alátámasztva természetesen számokkal és rengeteg saját tapasztalattal.

Tényleg muszáj hirdetni 2018 óta

Amikor Mark Zuckerberg saját oldalán jelentette be a Facebook legújabb irányait, változásait, akkor biztosan láttuk: cégként már nem érdemes hirdetés nélkül jelen lenni a legnagyobb közösségi oldalon.

Ha találkoztál Sipos Zoli videójával, akkor már biztosan te is tudod: a Facebook nem jár. Bár az, hogy egy több tízezres oldal esetén így is sok ezer követőt érhetsz el ingyen (még a mai napig, 2020-ban is), az nagy szó, de az összes követődnek már hosszú évek óta csak hirdetésekkel tudsz kommunikálni.

(saját screenshot Mark Zuckerberg Facebook-oldaláról)

A Facebook 2018 januárja óta kimondva is arra törekszik, hogy tarthassuk a kapcsolatot a barátainkkal, legyünk aktívak a csoportokban, és csak olyan posztokat láthassunk az üzleti Facebook-oldalaktól, amelyek valóban relevánsak és érdekesek számunkra.

„Hogyan lehet még hirdetni?”

– tette fel a kérdést a legtöbb vállalkozó 2018-ban, amikor ismét drasztikusan csökkent a facebookos ingyenes elérések aránya (vagyis amikor posztolsz az oldaladra, de nem hirdetsz).

A Facebookon egyelőre kétféleképen hirdethetsz:

1. Bejegyzéskiemeléssel

2. A Facebook-hirdetéskezelőből (ami a business.facebook.com oldalról érhető el)

Ezeken kívül persze van néhány külső szoftver, amelyek szintén segíthetnek hirdetni, de mindig azt javaslom, hogy először a hirdetéskezelőbe érdemes beletanulni. Ezt első körben mindenképp autodidakta módon célszerű kipróbálni. Ha elakadtál, szerencsére van néhány haladó tanfolyam magyar és angol nyelven is, amelyekkel később akár középszintig is eljuthatsz.

Ha már van bőven tapasztalatod, akkor első körben az Adespresso nevű szoftvert próbáld ki. Segítségével több dolgot is tudsz automatizálni, valamint egyszerűbb lesz A/B tesztelned a célközönségeket és a kreatívokat is.

Három funkció, melyeknek a hiányával biztosan kinyírja a profitodat a bejegyzéskiemelés gomb

Ha még nem hirdettél a hirdetéskezelőből, most biztosan felmerült a kérdés benned, hogy mi a különbség a boost post és a hirdetéskezelő funkciói között. Ezeknek a hiánya nagymértékben hozzájárul, hogy az egész szakma csak és kizárólag a hirdetéskezelős hirdetést ajánlja mindenkinek.

1. A kampánycélok fontosabbak, mint hinnéd

A bejegyzéskiemeléssel ellentétben a szofisztikáltabb Facebook-hirdetéskezelőben 3-4-szer annyi kampánycélból válogathatsz. Nyilván ez nem lenne fontos, ha a legszuperebb célokat használhatnád a kiemeléseknél is, de ezeket a funkciókat sajnos nem építették bele az egyszerűbb lehetőségbe.

A boost postnál használható célok közé tartozik a bejegyzésaktivitás (amikor a kedvelésekért, a megosztásokért, a kommentekért fizetsz), vagy éppen az oldalad kedvelőinek növelése.

Azonban azt szoktam mondani, hogy az oldalkedvelőkkel vagy a bejegyzéskedvelésekkel nem tudsz a nap végén kenyeret venni a boltban. Ami neked bevételt és profitot termel, az a VÁSÁRLÁS.

Éppen ezért szuper a hirdetéskezelő: vásárlás-, feliratkozás-, applikációtelepítés- vagy éppen videómegtekintés-célú hirdetéseket is tudsz készíteni.

Jegyezd meg, hogy a Facebook mire törekszik: szeretne a kampánycélodból minél többet kihozni. Ha te vásárlásra célzol, akkor vásárlókat hoz neked.

2. A remarketingben van a legtöbb profit

Biztos hallottál már arról, hogy a weben átlagosan 100 látogatóból csak 1 vásárol. Ez természetes, hiszen sok olyan helyzet adódhat az ember életében, amikor nem tud befejezni valamit, mert megzavarják.

Néhány egyszerű példa, ami miatt valaki elfelejt vásárolni. Előfordulhat, hogy felsírt a gyerek, csöngettek, vagy a főnök küldött egy fontos e-mailt. Nem várhatod el, hogy a mai világban a vásárlód kizárólag rád fókuszáljon vagy megjegyezze, hogy hol tartott a vásárlásban, melyik aloldaladon.

Vállalkozóként ilyenkor a te felelősséged, hogy utolérd az embereket egy remarketing üzenettel, mint ez: „Hahó, láttuk, hogy érdekelt a hiperszuper fűnyíró, de még nem fejezted be a vásárlást. Ezek az előnyei, szóval vedd meg MOST.”

Ezenkívül rengeteg az olyan célközönség, amelyeket létrehozhatsz és használhatsz, ha nem csak boost posttal hirdetsz. Néhány példa a teljesség igénye nélkül:

  • olyan emberek, akik hasonlítanak a vásárlóidra;
  • azok, akik vettek a fogyó termékedből legalább 30, de maximum 90 napja (újravásárlók);
  • akik a legtöbb időt töltötték el a weboldaladon.

Kíváncsi vagy a folytatásra? A cikk végét a február végén megjelenő Kontent évkönyv hasábjain olvashatod el. A helyedben nem szeretnék lemaradni róla.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkGenerációs marketing 2021-ben: fókuszban a C-generáció
Következő cikkSzólj a látogatódhoz – mindenkihez testre szabottanKövetkező

Ezeket olvastad már?

7 célközönség, akikre muszáj hirdetned Facebookon

A Facebook hirdetések nagyon hasonlítanak bizonyos szempontból a sportfogadásra, vagy akár a pókerre.  Mindenki azt

Elolvasom »

iOS14 frissítés: minden hirdetőnek kellett, mint kígyónak a lábszárvédő

Ha nem hirdetsz olyan aktívan, akkor is biztosan hallottál az iOS14 frissítés hatásairól szakmai csoportokban,

Elolvasom »
facebook pixel

Így mérd a konverziód 2020-ban Facebookon!

Rengeteg olyan nagy cég weboldalával találkozni az interneten még mindig (2020. szeptember), akiknek nincs beállítva

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.