Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 5 perc

Szólj a látogatódhoz – mindenkihez testre szabottan

  • Szerző: Geiger Tamás
  • Kategóriák: Marketing, Szövegírás

A cikk teljes terjedelmében a Kontent Évkönyvben lesz olvasható.

Megírsz egy nagyon jó cikket, összeállítasz egy kiváló landingoldalt, majd megelégedve dőlsz hátra. „Be van fejezve a nagy mű, igen. A gép forog, az alkotó pihen.” Szerencsés esetben még ekkor is felmerül benned másnap a kétely: lehetne-e még jobban?

Perszonalizáció: mesélj egyénre szabottan

Vajon ugyanúgy, ugyanazzal a szöveggel kell megszólítani egy időset, mint egy fiatalabb látogatót? Egy férfit, mint egy nőt? Ugyanaz érdekli-e a termékeidről, a szolgáltatásaidról az összes látogatót, vagy jobb lenne 10 helyett 3 érvet kiemelni, de azt perszónákra szabottan?

„Ó, nekem már 10 különböző landingem van, mind a 10 célcsoporthoz.” És ha azt mondom, hogy bizonyos keretek között elég lenne csak egy oldal is?

Google Optimize – nem csak A/B tesztre

Az elmúlt években a weboldalteszteléssel foglalkozó cégek sorra ismerték fel, hogy az alapvetően A/B tesztelésre használt eszközeiket meglehetősen könnyedén alkalmazhatják egy másik területen.

Mi történik, ha egy A/B tesztnek csak A verziója van, de azt adott felhasználókra célozták? Mi van, ha egy A/B tesztnek sosincs vége, és nem is a nyerő változatot keresi?

Hölgyeim és Uraim, üdvözöljük a perszonalizáció világában!

Perszonalizáció – valami új, valami régi, valami… kék?

Ez nem valami 21. századi úri muri, az alapgondolatok már 1998-ban elhangzottak Jeff Bezos (Amazon-CEO) szájából.

Az alapképlet ugyanis végtelenül egyszerű: vegyük a felhasználók attribútumait, viselkedésmintáit, és ezeket arra használjuk fel, hogy a tartalmaink éppen azzal az információval szólítsák meg, amely az adott felhasználó számára ott és éppen akkor a leginkább befogadható.

Webshopoknak robusztus, de nem feltétlenül drága

Egy webáruház esetében ez elképesztően komplikálható. Ha rögzítjük a felhasználók e-kereskedelemmel kapcsolatos interakcióit (termékadatlap megtekintése, kosár használata, checkout használata, rendelések, stb.), majd azokat összekapcsoljuk az aktuális termékkatalógusunkkal, akkor már csak egy aktuálisan felkapott és népszerű rövidítés hiányzik a képletből, és kész is a „techgasztro” legújabb élményvacsorája: ML, azaz machine learning, avagy gépi tanulás.

Napjainkban a nagyobb felhős gépparkok számítási kapacitása teljesen elérhető közelségben van néha nagyobb szoftvercsomagok részeként, néha önállóan is hozzáférhető termékek képében. Mondok pár keresési kifejezést:

  • Emarsys web recommender
  • Google Cloud Recommendation AI
  • Amazon personalisation
  • Salesforce personalisation

A fentiekből például a Google megoldása még nagyobb forgalmú webáruház esetében is havi néhány dolláros tétel: a cikk írásának pillanatában az adatok betöltése teljesen ingyenes, a termékjavaslatok lekérdezése havi 20 000 tételig szintén díjtalan. De érdemes megnézni a többi szolgáltatást is: az Amazon például egészen biztosan tud egyet s mást a témáról.

Kisebb méretben is lehet ingyenes

De ha nekünk csak egy „sima” landingoldalunk van, akkor is rengeteg a lehetőségünk a Google Optimize ingyenes változatával. Egy weboldalon egyszerre legfeljebb 10 perszonalizáció futhat. Ez lehet kevés, lehet sok, de a kezdéshez egészen biztosan elegendő.

Induljunk el célszerűen innen: https://optimize.google.com

A folyamat nem túl bonyolult, legalábbis ha már túl vagyunk az Optimize-kód beüzemelésén. Most ezzel a technikai részlettel nem untatlak, mert nagyon sok az elágazás aszerint, hogy használsz-e Google Tag Managert, vagy ha nem, akkor milyen Google Analytics mérőkód van az oldalban, stb.

Ha már kész az Optimize-fiókod és az első tárolód, kattints a „Create experience” gombra, adj egy nevet az új perszonalizációnak, add meg a landingoldal URL-jét, majd válaszd a megfelelő lehetőséget a megjelenő listából.

Fontos, hogyha egy konkrét oldaladhoz 3 különféle célcsoport szerinti tartalom tartozik, akkor a 3 külön futó perszonalizáció lesz Optimize-ban, nem pedig 1, amiben 3 verziót hozol létre.

Ezzel nyilván hamar elfogy az ingyenes verzió 10 lehetősége, de kreativitásból ritkán látok keveset a hazai szakembereknél.

A megjelenő oldal egyszerűen vezeti az ember kezét, egy kattintással megnyitható az Optimize saját szerkesztője, amelyben nagyon egyszerűen lehet átírni meglévő tartalmakat, lecserélni képeket, de akár kisebb átrendezést eszközölni, ha szükséges:

Célzási lehetőségek

Az igazán hatékony, perszonalizált tartalom nyitja a megfelelő célzás, erre pedig már az ingyenes verzióban is elképesztően sok lehetőség adódik.

Kíváncsi vagy a folytatásra? A cikk végét a február végén megjelenő Kontent évkönyv hasábjain olvashatod el. A helyedben nem szeretnék lemaradni róla.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkÍgy nyírja ki a bejegyzéskiemelés a profitodat – ízelítő a Kontent évkönyvből
Következő cikkÉrtékajánlat: a céged legnagyobb ígéreteKövetkező

Ezeket olvastad már?

152 133 okom van arra, hogy elolvasd ezt a cikket: bizonyítottan sikert és bukást hozó e-mail-tárgymezők

Szenvedsz a tárgymezőírástól. Onnan tudom, hogy én is. Az e-mail-marketing legérzékenyebb pontja egyértelműen a tárgymezőírás.

Elolvasom »

Hitelességépítés 101: minden, amire szükséged van, hogy az állításaid elhiggyék

Hitelesség nélkül senki vagy. Lehetsz akár a világ legjobb szakembere, de ha senki nem hiszi

Elolvasom »

Ezért hazudsz nekem (és így látok át rajtad)

A munkám része az, hogy megértsem, hogy miért hazudsz. Miért vásárolsz… vagy hagyod el a

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.