A tudásod a legnagyobb értéked! Szerezd meg és járasd csúcsra a marketinged 2021-ben

a Kontent Évkönyvvel!

A Kontent Évkönyv 68 oldalnyi tudásanyagával úgy szerezhetsz több ügyfelet, hogy közben költséghatékonnyá teszed a hirdetési stratégiád, optimalizálod az online értékesítésed és a Facebook, valamint Instagram jelenléted.  Ez a különkiadás átfogó marketingösszefoglaló a Kreatív Kontroll szakértői csapatának klaviatúrájából a 2021-ben várható trendekről.  A marketing örök, de mindig változik: tarts lépést vele és növeld a konverziódat te is!

Mutasd rögtön a tartalmat
Mit kell tudni az első Kontent Évkönyvről?
68 oldalnyi Kontent, amelyből a marketing 11 kulcsfontosságú szeletét ismerheted meg…
… a szakma hazai krémjének tolmácsolásával

A 2019-es Content Plage-on írtuk meg és adtuk ki az utolsó Kontent Magazint, ütős rekordkísérlet és zajos siker keretében. Ma is élénken élnek bennünk azok a pillanatok, amikor a pálmafákkal telepakolt, közvetlenül a Balaton partjára felhúzott szerkesztőségben ülve írtuk meg az anyagokat és interjúvoltuk a lelkes vendégeket.

Az a felejthetetlen 48 óra kemény menet és őrült hajsza volt, de a kétnapos konferencia záró etapjaként a résztvevők már az egyenesen a nyomdából érkező, friss, ropogós újságokat vehették a kezükbe. Ahogy az egy haladó marketingközösséghez illik.

Bár az utolsó lapszámot kicsit több mint 1 évvel ezelőtt adtuk ki, azóta is folyamatosan kaptuk a kérdéseket, hogy mikor érkezik a következő szám. És kik vagyunk mi, hogy hagyjuk éhezni a legfrissebb marketinghírekre és trendekre éhező szakmai közönséget?

Úgyhogy örömmel jelentjük: 2021 februárjában érkezik az első Kontent Évkönyv hasznosabbnál hasznosabb tudnivalókkal a Facebook és az Instagram, a PPC, a SEO, az online értékesítés háza tájáról. Többek között.

A versenytársad már olvassa. Ne maradj le róla te sem!
Oké. De miért lesz ez hasznos nekem?
Fel kell venned a marketing ritmust:
0,5 másodpercenként új blogposzt a weben

Tudtad, hogy 0,5 másodpercenként új blogposzt kerül ki a webre? Ezen tartalmak jelentős hányada marketing témájú. Egyszerűen képtelenség nyomon követni minden cikket, videót és hanganyagot, még a valóban értékesek közül sem tudsz mindent feldolgozni.

A Kontent Évkönyvet pont ezért hoztuk létre, hogy időt spóroljunk neked. A hasábjain csak és kizárólag színtiszta marketingtudás kapott helyet a nagy változásokat hozó 2020-as év tapasztalatairól és a 2021-ben is velünk maradó trendekről. Ahogy azt tőlünk megszokhattad, felesleges töltelékszavak és mellébeszélés nélkül.

Bár a Kontent Évkönyv gyorsan pergő lapjairól tömény marketingtudást szívhatsz magadba, az árával nem szálltunk el. Mindössze bruttó 5 990 Ft + postaköltségért lehet tiéd ez az átfogó tanulmány.

A kicsomagolást követően egy fantasztikus különkiadást tarthatsz majd a kezedben, a frissen nyomtatott kiadványok finom illatával. Eldöntheted, hogy szép sorban olvasod végig az írásokat, vagy egyből a húsba vágó kérdésekhez lapozol.

Garantáljuk neked, hogy ez lesz az a kiadvány, amit időről időre a kezedbe veszel,

ha esetleg elakadtál és választ keresel egy fontos szakmai kérdésben.
Nem hiszed? Máris mutatjuk, hogy miért!
Ez az a hely, ahol kapsz egy kis ízelítőt a tartalomból
és abból, miért lesz szükséged a Kontent Évkönyvre

A Kontent Évkönyvből megtudod, hogy miért ne csak a Facebook jelenlétre tedd fel a vállalkozásodat. Mindannyian emlékszünk a Facebook nagy törlőakciójára, aminek számtalan jól felépített magán- és üzleti profil esett áldozatul. Különkiadásunkban rámutatunk, hogy a Facebook jelenlét mellett, milyen alternatív marketing csatornákat használj még, hogy több lábon állj.

A PPC-hirdetések szerepe eddig sem volt elhanyagolható téma, hiszen nem mindegy mennyiért és hogyan tehetsz szert értékes leadekre, az ügyfélkör bővítésére vagy bármely más konverzió elérésére. A Kontentből megtanulhatod, hogy a következő 3 évben várhatóan hogyan fog alakulni a kattintás alapú hirdetések világa.

Ha lázasan keresed azokat a tudnivalókat, hogy miért, mitől és hogyan lesz az online értékesítés 2021-ben is eredményes, akkor ezt a kiadványt neked olvasnod kell. Egy egész cikket szenteltünk annak, hogy milyen forgalomnövelő gyakorlatokat ültethetsz be az online értékesítést célzó folyamataidba.

Szót ejtünk még a kreativitást övező tévhitekről, miközben lépésről lépésre végigvezetünk a hatékony brainstorming folyamatán. Megmutatjuk, hogy egy ötletes kampányelem, marketinganyag nem csupán egy ujjgyakorlat, hanem hosszas kutatómunka és tervezés eredménye.

Megoldható-e egyazon szöveggel megszólítani időset és fiatalt, férfit és nőt? A Kontent Évkönyvben bemutatjuk, hogy a perszonalizáció ma már jóval több szimpla lehetőségnél a hatékony márkaépítés és végső soron értékesítés alapja. Adottak az eszközök, most megtanítunk élni vele és eredményesen kommunikálni a más-más korosztályba tartozó célközönségeddel.

Marketingrendszereket építeni busás haszonnal kecsegtető munka, de rengeteg banánhéjon elcsúszhat. A Kontentben megmutatjuk, miként csinálhatod eredményesen: mire figyelj a marketingrendszered tervezésekor és mi az, amit mindenképpen kerülj el.

Hogyan kiabáld túl az Instagramon egyre erősödő reklámzajt, és csinálj profitot a platform segítségével? A Kontent Évkönyvben erre a kérdésre is megkapod a pontos választ. Az Instagram mára az egyik leghatékonyabb marketingcsatorna lett, de a profit érdekében itt is ki kell tűnnöd a tömegből. Ebben fogunk segíteni neked.

Volt, hogy temették, napjainkban mégis a reneszánszát éli – az algoritmusfrissítések ellenére is. A kincset érő lapokon eláruljuk, miért és hogyan lehet hatékony a SEO az online marketingben.

„Hogyan tudok profitábilisan hirdetni a Facebookon?” – teheted fel magadnak a kérdést, hiszen a legtöbbünknek nem áll hatalmas hirdetési keret a rendelkezésére. A Kontent Évkönyvben alaposan utánajártunk a kérdésnek, a választ pedig számokkal és tapasztalatokkal támasztjuk alá. Gyakorlatias hirdetési tanácsok Facebookhoz.

Mindig is fejfájást okozott a marketing költségvetés készítése? Folyton attól rettegsz, hogy túlléped az adott évre előirányzott, vagy a kampányra szánt keretösszeget? Akkor nyugodtan dőlj hátra, mert a Kontent Évkönyv bevezet a tervezés bizonyítottan működő praktikáiba.

Tetszik az összeállítás! De tuti nekem szól?

KINEK SZÓL A KONTENT ÉVKÖNYV?

Vállalkozóknak

ugyanis a napi teendők mellett egyre nehezebb időt szakítanod az önfejlesztésre. Ebben a különkiadásban csakis bullshitmentes vegytiszta marketingtudás kapott helyet.

Marketingeseknek

hiszen a szakmában dolgozva fontos nyitottnak és fogékonynak maradnod az aktualitásokra. Az évkönyv sűrűn lapozgatott tudástárként kaphat helyet a polcodon.

Szabadúszóknak

mert számodra is létkérdés tisztában lenni az online ügyfélszerzés 2020-ban érvényes igazságaival.

Kíváncsi vagy a konkrét tartalomra?

Akkor kattints a tartalomjegyzékért!
TARTALOMJEGYZÉK
Avagy ezekről fogsz olvasni a Kontent Évkönyv 11 fejezetében.
1. fejezet

Vajon a Facebook lesz a vállalkozásod veszte?

2. fejezet

A PPC-hirdetések szerepe az integrált online marketingben 2021-ben és a következő 3 évben

3. fejezet

Online értékesítés 2021-ben

4. fejezet

Felejtsd el, amit a kreativitásról eddig gondoltál, és tanulj meg hatékonyan ötletelni

5. fejezet

Szólj a látogatódhoz – mindenkihez testre szabottan

6. fejezet

Eredményes marketingrendszerek építése

7. fejezet

Hogyan lehet az Instagram az üzleti céljaidat hatékonyan támogató csatorna?

8. fejezet

A SEO helye az online marketingben

9. fejezet

Mikor nincs szükséged marketingszövegre a konverzióhoz?

10. fejezet

Így nyírja ki a bejegyzéskiemelés a profilodat

11. fejezet

Üzleti tervezés – így tervezz marketingköltést

Ismerd meg az idegenvezetőidet, akik biztos kézzel vezetnek ki a marketinglabirintusból

Nem ígérünk se többet, se kevesebbet, csak azt, hogy a Kontent Évkönyvből a hazai marketingszakma legjobb szakembereitől fogod elsajátítani azt a tudást, amire ebben a gyorsan változó iparban szükséged lesz.

Ha nem hiszed, ismerkedj meg a szerzőkkel kicsit közelebbről:

jasik-szabolcs
Jasik Szabolcs
Szövegíró, marketingérdeklődésű bölcsész. 3 évig a Kreatív Kontroll szövegírójaként pallérozódott, azóta pedig megbízott marketingesként és tartalommenedzserként dolgozik. Szabadidejében pedig szívesen foglalkozik a kreativitást kutató tudományos irányzatokkal.
konya-bea
Kónya Bea
Kommunikációs tanácsadó, Instagram-marketing-szakértő. 2009 óta dolgozik a kommunikációs szakmában, 2018-tól pedig workshopok, webináriumok, online kurzusok és egyéni konzultációk formájában támogatja vállalkozása, a Pikrea ügyfeleit abban, hogy miként lehet az Instagram az üzleti céljaikat hatékonyan támogató csatorna. Találkozhattál vele többek között a Kreatív Kontroll Hubban, a Forbes magazinban és saját Instagram-csatornáján is.
papp-gabor
Papp Gábor
Online marketing és SEO szakember. Szakterülete a keresőoptimalizálás és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több hazai és külföldi multinacionális vállalat, technológiai cégek, de dolgozik együtt a New York Times Bestseller íróval is. A The Pitch (thepitch.hu) társalapítója és vezetője.
bay-aron 02
Bay Áron
2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 11 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során közel 2 milliárd Ft PPC költést kezelt és 250+ analitika projekten dolgozott, többek között az OTP, a Telekom, a Decathlon, az Euronics, az Auchan és a Billingo kampányaiban. 2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus és a BGE vendégelőadója, a Károli Gáspár Református Egyetem korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match ügynökség társalapítója, ahol a PPC&Data területet vezeti. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, A DIMSZ Keresőmarketing tagozatának vezetője, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.
czeizer-zsolt
Czeizer Zsolt
2016 óta foglalkozik landoló oldalak és értékesítési rendszerek tervezésével, készítésével. Ez idő alatt az általa készített munkák több mint 500 millió forint bevételhez segítették hozzá ügyfeleit. Több száz értékesítő oldallal a háta mögött rengeteg tapasztalatot szerzett abban, hogy mi működik jól, és mi az, amit érdemes kihagyni ezekből a weboldalakból. Ezt a tudást teszi bele az általa készített rendszerekbe, és ezt adja át a tanulni vágyóknak tréningek formájában.
scherzer-marcell
Scherzer Marcell
Több, mint 4 éve kezdett el online marketinggel foglalkozni – és a szerelem azóta is tart. 2016-ban csinált egy fizetős e-sport rendezvényt, amit már elsőre is sikerült megtölteni Facebook hirdetések segítségével. A rendezvényszervezés része kevésbé jött be, a Facebook marketing viszont annyira, hogy hónapokon belül több saját ügyféllel dolgozott együtt. Azóta rengeteg kampányt levezényelt, sok sikereset, és néhány bukottat is. Ha egy dolgot megtanult az elmúlt években, az a következő: „Marketing nélkül a céged csak egy süllyedő hajó lehet az óceán közepén. Bonthatjuk a vitorlát?”
balogh-david
Balogh Dávid
Sorozatvállalkozó, inbound marketing szakértő, a BOOM Marketing ügynökség alapítója. Legfőbb célja, hogy életet leheljenek a magyar marketingszakmába és olyan tudást nyújtsanak (ingyenes és zárt tartalmakat egyaránt ideértve), amivel kialakíthatnak egy szakmai minimumot. Imádja az automatizálást, ami nem jön rosszul a vállalkozói életben. A legtöbbet általában azon dolgozik, hogy a vállalkozásai folyamatait minél hatékonyabban tudja sablonizálni és automatizálni, ezzel előkészítve a skálázást. Leginkább egy-egy új biznisz beindításán szeret dolgozni, a menedzsment nem az ő asztala.
halachy-nora
Haláchy Nóra
Elméletben lehet marketingezni? Nem igazán, ezért azt szeretné, ha nem csak tele lenne a fejed tudással, hanem a bankszámlád is pénzzel. Facebook Blueprint minősítésű hirdetési szakértő, aki számtalan webshopnak és szolgáltatónak segített már abban, hogy megtérülő kampányokkal új szintre emeljék a vállalkozásukat. Nem plusz egy terhet szeretne rád rakni azzal, hogy “még a Facebook hirdetésekkel is foglalkozni kell”. Ha a te értékesítési rendszeredbe szükséges a Facebook hirdetés, akkor egy biztos: megvalósítás fókusszal segít neked, bármilyen szinten is legyél.
pusztai-adam
Pusztai Ádám
Pusztai Ádám gamificationnel és viselkedéstervezéssel foglalkozik. Abban segít magyar vállalkozásoknak, hogy hatékonyabbá és érdekesebbé tegyék a saját termékeiket, szolgáltatásaikat a játéktervezés, valamint a viselkedéstudományok segítségével.
vuray-gyorgy
Vuray György
Segít a bizniszedet a számok nyelvére fordítani, vagyis abban támogat, hogy helyes tervezéssel biztonságosabban tudj több pénzt keresni az induló, vagy működő vállalkozásoddal. Konzerv megoldások helyett az aktuális helyzeted megismerésére fókuszál, hogy az új ötleted, üzletágad megvalósításának pénzügyi tervezéséhez minél inkább hozzájárulhasson. Főként a szolgáltatás, a kereskedelem, valamint a gyártás területén dolgozó cégeknél van releváns tapasztalata a működés számszerűsítésében, a mikro szinttől egészen a 1,5 milliárdos cégméretig.
geiger-tamas
Geiger Tamás
A JabJab Online Marketing csapatának vezetője. 12 éve foglalkozik PPC-vel, ennél is több éve analitikával, az elsők között vetette bele magát a tag manager rendszerek mély bugyraiba. Mérnök informatikusként végzett szoftvertechnológia szakon, a mai napig igyekszik kombinálni programozói tudását és a vállalkozóként szerzett üzleti és marketing tapasztalatait. A PPC Pro csoport társ-adminjaként is szívügye az oktatás és utánpótlás nevelés.
Most már meggyőztetek.
Kérem a Kontentemet!
Nem habozok tovább:
megrendelem a Kontent Évkönyvet!
Maradtak még kérdéseid?
Igyekeztünk minden felmerülő kérdésedre választ adni az alábbiaknak.
Hogyan tudom megrendelni a különkiadást?

Kattints a MEGRENDELEM gombra, majd menj végig lépésről lépésre a megrendelés folyamatán.

Mivel tudok fizetni?

A Kontent Évkönyvet bankkártyával tudod kifizetni.

Hogyan tudom átvenni?

Postázzuk az általad megadott címre.

Milyen gyorsan ér ide a Kontent Évkönyv?

A megrendelésedtől számított 5 munkanapon belül postázzuk neked.

Mi történik, ha nem tetszik a különkiadás?

A Kontent Évkönyvre 30 napos garanciát vállalunk. Ha nem tetszik, egyszerűen csak visszaküldöd, mi pedig visszautaljuk az árát.

MEGRENDELEM A Kontent Évkönyvet

Az oldalt a Kreatív Kontroll Kft. készítette.
1131 Budapest, Szent László út 101–103. [email protected]

Adatvédelmi azonosítószám: NAIH-92417/2015.

Adatvédelmi elvek
Általános Szerződési Feltételek

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.