Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

Ez az oldal rólad szól.

Most egy olyan történetet írunk, amelynek te vagy a főszereplője, mi pedig a magyar hangod. A kérdés csak az, hogy amikor ezt a történetet elmeséljük, a közönséged szeme a katarzistól vagy az unalomtól lábad könnybe?

Minden sztori egy jó felütéssel kezdődik, egy komoly kihívással tetőzik, a megoldás pedig leszállítja a vágyott katarzist. Eközben viszont számtalan helyen törhet el egy cselekmény.

Elmesélhetjük a történeted?

Igen, meséljétek

Hadd mondjam el a te történeted

Az életed eddig a szokásos mederben zajlott. Sorban teljesültek a célok, amelyek újabbakat és újabbakat szültek, mert mindig éhes vagy. Voltak nehéz pillanatok, de összességében büszke vagy arra, ahová jutottál.

A jól fésült hétköznapokat azonban ideges hajtépés követte. A leküzdendő akadályok ráadásul egyre csak erősítik egymást:

  • tornyosuló projektek és kampányok (és emiatt átdolgozott éjszakák),
  • tapasztalatlan munkaerő, kiszervezési gondok, munkaerőhiányos piaci környezet, hetente változó marketingtrendek,
  • mérések és adatok fojtogató tengere (tudod, hogy ezzel is foglalkoznod kéne, de mikor?),
  • a konverziós pontok kézben tartása, tartalomkészítés, e-mailek tengere,
  • folyamatos kommunikáció a vezetőség és az alkalmazottak között,
  • eredménytelen meetingek százai,
  • nem konvertáló kampányanyagok és ötlettelenség, hogy mi romolhatott el.

Érzed, hogy sarokponthoz értél: eljön az a pont, amikor már segítség kell (nem azért, mert gyenge volnál, hanem azért, mert akkorára nőtt a feladatmennyiséged).

A siker receptjét jól ismered:

Megvalósítókkal dolgozol, nem tanácsadókkal. Míg az előbbi elmeséli a történeted, utóbbi csak beszél a történetről.
Csak kipróbált módszerekből kérsz. A kontextusból kiragadott eredményekkel bármiről meg lehet magyarázni, hogy működőképes. Az kell, ami a magyar piacon bevált, skálázható és alkalmazható.

A siker nem az ízlés, hanem a számok dolga. Nem a te ízlésed az értékmérő, hanem a célközönséged igényei. Tudod, hogy a kampányoldalt nem magadnak írod, hanem az ügyfeleidnek.
Kulcskérdés az innováció. Mert bár a megszokás biztonságot ad, az eredményekért néha járatlanra kell cserélni a járt utakat. Ha egy helyben állsz, sosem fogod megelőzni a konkurenseid.

A legfontosabb szempont nem az ár. A többet kevesebbért eleve ellehetetleníti a legütősebb megoldásokat. Te nem a piac legolcsóbbja akarsz lenni, nem akarsz a mikroszkopikus árrésért éjszakákat dolgozni. Értéket adsz és tisztában vagy azzal, hogy az mennyit ér.

Fedezet nélküli szavaknak sem adsz hitelt. Nagyot mondani mindenki tud, de nagyot tenni csak a valódi szakemberek.

És ez a tudás különböztet meg téged a piacodtól. Ez az, amiért most a Kreatív Kontroll Rólad oldalát olvasod.

Ugyanis annyira ismerjük a történeted, hogy a java már rég fel van skiccelve a munkatársaink laptopjain. Ezek a részek különösen tetszeni fognak:

Egy landing page-ed összekonverziója átlagosan 6,8% – tehát 100-ból közel 7 ember vásárol.
Egy feliratkozási oldalad 48%-on konvertál.
A hírleveleid többségét 30% felett nyitják meg.
Egy hírlevélsorozattal megduplázod a konverzióid.

És ez még csak teaser a következő rész tartalmából. A sikertörténeted azonban hosszú évadokon át fejlődik majd. Belevágjunk?

Nem mi vagyunk zseniálisak, hanem te

Ha kéred, megszabadítunk a kivitelezés terhétől. Szívesen és hatékonyan megírjuk a:

  • honlapod szövegeit
  • blogbejegyzéseid
  • tartalommarketing-stratégiád,
  • hírleveleid
  • landing page-eid és salesoldalaid
  • közösségimédia-posztjaid
  • PPC hirdetéseid
  • termékoldalad

Tudod, hogy a marketingkommunikáció külön szakma. Senior szövegíróink mögött több száz kampányanyag tapasztalata áll, amikor leülnek összeállítani a tiéd (sőt: van olyan kollégánk, aki átlépte már az 1000 anyagot is).

Ha viszont a saját kivitelezésben hiszel, akkor mindent megtanítunk, amire szükséged van.

2015 óta tartunk tréningeket és workshopokat és meetupokat, melyeken 1000-nél is több fejlődni vágyó marketinges és vállalkozó vett már részt. Legtapasztaltabb előadóink több mint 100 előadáson fejlesztették előadásmódjukat azért, hogy te sűrítve megkapd a lényeget. (A tréningjeinket átlagosan 90% feletti elégedettségi mutatóval zárjuk.)

De nem akarunk gátat szabni a tudásszomjadnak. Nem korlátozzuk a fejlődésed tréningidőpontokkal, ezért az előfizetői rendszerünkkel otthon is tanulhatsz.

A következő 3 évben 1000 szakember marketingeredményeit fogjuk legalább megduplázni. Ha szeretnél te lenni az egyik sikersztori, akkor nyisd meg a legendássá váló tudástárunkat.

Mutasd a tudástárat

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.