Ez az oldal rólad szól.
Most egy olyan történetet írunk, amelynek te vagy a főszereplője, mi pedig a magyar hangod. A kérdés csak az, hogy amikor ezt a történetet elmeséljük, a közönséged szeme a katarzistól vagy az unalomtól lábad könnybe?
Minden sztori egy jó felütéssel kezdődik, egy komoly kihívással tetőzik, a megoldás pedig leszállítja a vágyott katarzist. Eközben viszont számtalan helyen törhet el egy cselekmény.
Elmesélhetjük a történeted?
Hadd mondjam el a te történeted
Az életed eddig a szokásos mederben zajlott. Sorban teljesültek a célok, amelyek újabbakat és újabbakat szültek, mert mindig éhes vagy. Voltak nehéz pillanatok, de összességében büszke vagy arra, ahová jutottál.
A jól fésült hétköznapokat azonban ideges hajtépés követte. A leküzdendő akadályok ráadásul egyre csak erősítik egymást:
- tornyosuló projektek és kampányok (és emiatt átdolgozott éjszakák),
- tapasztalatlan munkaerő, kiszervezési gondok, munkaerőhiányos piaci környezet, hetente változó marketingtrendek,
- mérések és adatok fojtogató tengere (tudod, hogy ezzel is foglalkoznod kéne, de mikor?),
- a konverziós pontok kézben tartása, tartalomkészítés, e-mailek tengere,
- folyamatos kommunikáció a vezetőség és az alkalmazottak között,
- eredménytelen meetingek százai,
- nem konvertáló kampányanyagok és ötlettelenség, hogy mi romolhatott el.
Érzed, hogy sarokponthoz értél: eljön az a pont, amikor már segítség kell (nem azért, mert gyenge volnál, hanem azért, mert akkorára nőtt a feladatmennyiséged).
A siker receptjét jól ismered:
Megvalósítókkal dolgozol, nem tanácsadókkal. Míg az előbbi elmeséli a történeted, utóbbi csak beszél a történetről.
Csak kipróbált módszerekből kérsz. A kontextusból kiragadott eredményekkel bármiről meg lehet magyarázni, hogy működőképes. Az kell, ami a magyar piacon bevált, skálázható és alkalmazható.
A siker nem az ízlés, hanem a számok dolga. Nem a te ízlésed az értékmérő, hanem a célközönséged igényei. Tudod, hogy a kampányoldalt nem magadnak írod, hanem az ügyfeleidnek.
Kulcskérdés az innováció. Mert bár a megszokás biztonságot ad, az eredményekért néha járatlanra kell cserélni a járt utakat. Ha egy helyben állsz, sosem fogod megelőzni a konkurenseid.
A legfontosabb szempont nem az ár. A többet kevesebbért eleve ellehetetleníti a legütősebb megoldásokat. Te nem a piac legolcsóbbja akarsz lenni, nem akarsz a mikroszkopikus árrésért éjszakákat dolgozni. Értéket adsz és tisztában vagy azzal, hogy az mennyit ér.
Fedezet nélküli szavaknak sem adsz hitelt. Nagyot mondani mindenki tud, de nagyot tenni csak a valódi szakemberek.
És ez a tudás különböztet meg téged a piacodtól. Ez az, amiért most a Kreatív Kontroll Rólad oldalát olvasod.
Ugyanis annyira ismerjük a történeted, hogy a java már rég fel van skiccelve a munkatársaink laptopjain. Ezek a részek különösen tetszeni fognak:
Egy landing page-ed összekonverziója átlagosan 6,8% – tehát 100-ból közel 7 ember vásárol.
Egy feliratkozási oldalad 48%-on konvertál.
A hírleveleid többségét 30% felett nyitják meg.
Egy hírlevélsorozattal megduplázod a konverzióid.
És ez még csak teaser a következő rész tartalmából. A sikertörténeted azonban hosszú évadokon át fejlődik majd. Belevágjunk?
Nem mi vagyunk zseniálisak, hanem te
Ha kéred, megszabadítunk a kivitelezés terhétől. Szívesen és hatékonyan megírjuk a:
- honlapod szövegeit
- blogbejegyzéseid
- tartalommarketing-stratégiád,
- hírleveleid
- landing page-eid és salesoldalaid
- közösségimédia-posztjaid
- PPC hirdetéseid
- termékoldalad
Tudod, hogy a marketingkommunikáció külön szakma. Senior szövegíróink mögött több száz kampányanyag tapasztalata áll, amikor leülnek összeállítani a tiéd (sőt: van olyan kollégánk, aki átlépte már az 1000 anyagot is).
Ha viszont a saját kivitelezésben hiszel, akkor mindent megtanítunk, amire szükséged van.
2015 óta tartunk tréningeket és workshopokat és meetupokat, melyeken 1000-nél is több fejlődni vágyó marketinges és vállalkozó vett már részt. Legtapasztaltabb előadóink több mint 100 előadáson fejlesztették előadásmódjukat azért, hogy te sűrítve megkapd a lényeget. (A tréningjeinket átlagosan 90% feletti elégedettségi mutatóval zárjuk.)
De nem akarunk gátat szabni a tudásszomjadnak. Nem korlátozzuk a fejlődésed tréningidőpontokkal, ezért az előfizetői rendszerünkkel otthon is tanulhatsz.
A következő 3 évben 1000 szakember marketingeredményeit fogjuk legalább megduplázni. Ha szeretnél te lenni az egyik sikersztori, akkor nyisd meg a legendássá váló tudástárunkat.