Tudtad, hogy az agyunk automata üzemmódban működik?
Ezt azt jelenti, hogy úgy irányítja a döntéseinket, hogy mindez nem is tudatosul bennünk.
Ehhez hozzáadódik az a tény, hogy az észlelésünk tele van hézagokkal.
És mivel az agyunk ezeket a réseket nem akarja üresen hagyni, ezért kitalációkkal tölti ki.
A kérdés csak az, mi alapján egyszerűsít és létezik-e erre egy tanulható rendszer.
És vajon, ha valaki ismeri a rendszert, akkor képes lesz irányítani az emberek gondolkodását, érzelmeit és viselkedését?
A Győzz meg és uralkodj! többek között ezeket a kérdéseket taglalja, miközben megmutatja, hogyan szerezheted meg az üzleti élet két legértékesebb valutáját: a figyelmet és a bizalmat.
Készülj fel egy rövid időutazásra.
Meglátogatjuk az ókori görögöket, hogy néhány fejezet erejéig a legendás rétoroktól tanulhass (közben hétköznapi példákat hozunk fel, hogy az elméletet össze tudd kötni a valós helyzetekkel).
De nem sokáig időzünk nálunk, mert nagy és határozott lépésekkel visszatérünk a 21. századba.
Mindezt úgy, hogy a közel kétezer éves ugrásba egy kicsit sem fogsz beleszédülni.
Az amerikai tapasztalatokból meríthetünk ihletet, de Magyarországon vagyunk, általában magyarokkal üzletelünk, tehát nincs garancia arra, hogy egy tengerentúli kultúrában működő best practice itthon is ugyanazt az eredményt fogja hozni.
Éppen ezért hazai tapasztalatokat mutatunk be, méghozzá egy itthon kényes témával, a pénzügyekkel a fókuszban.
A területen szerzett eredményekből iparágtól függetlenül tanulhatsz. Hiszen ha egy alapvetően negatív megítélésnek „örvendő” szektorban bizonyítottan működik egy technika, akkor a hatás sokszoros lehet azokon a területeken, amelyekkel kapcsolatban az emberek attitűdje alapvetően pozitív (vagy semleges).
A második rész végére nemcsak az alapvető módszerek alkalmazásának hogyanját fogod elsajátítani (pl. félelemre apellálás, humor), hanem két haladó technikát is közelről megismersz.
Előre szólunk, ennél a résznél többször előfordulhat, hogy szélesen elmosolyodsz vagy hangosan felnevetsz. Mert jól ismert filmek, sorozatok klasszikus jeleneteit idézzük fel, aztán elemezzük – egy rétor szemüvegével nézve.
Itt már erős lesz benned a meggyőződés, hogy a befolyásolás tényleg az egész életünket áthatja.
Mert ki gondolta volna, hogy az Agymenők Sheldonjától, a legendás Columbótól vagy éppen a Trónok harca Mormont úrnőjétől leshetünk el befolyásolási trükköket?
A könyvet befejezve már a következő üzleti szituációban magabiztosabb leszel. Mert a fejedben lesz az az eszköztár, amiből jól választva sikeresen értékesítheted a termékedet vagy szolgáltatásodat.
És minél többet gyakorolsz, minél több szituációt elemzel ki fejben és minél többet tanulsz a saját sikereidből és mellényúlásaidból, annál jobb leszel. Ha pedig elakadsz, akkor újból fellapozhatod a Győzz meg és uralkodj! című könyvet, hogy kiderítsd, hol hibáztál.
(Hidd el, a profi is úgy lett profi, hogy átgondolta a tévedéseit, tanult belőlük és legközelebb okosabb volt.)
Ebben a könyvben nincs bullshit.
Nincs talán.
Nincs feltételes mód.
Működő technikák vannak – némelyik több mint kétezer éve bizonyítja a hatékonyságát.
Gondold végig, mennyi hasznot hoz neked minimum egy sikeres üzletkötés. Tízezreket? Százezreket? Vagy milliókat, mert hosszútávra kötelezed el az ügyfeleket?
Most azt gondold át, mennyi pénzedbe és idődbe kerülne, hogy alapszinten megtanuld, hogyan győzheted meg a tárgyalópartnereidet.
Segítünk: a témában egy színvonalas tréning tízezrekbe kerül (minimum). Ezt tapasztalatból tudjuk, mert évente egyszer mi is tartunk a befolyásolással foglalkozó tréninget – ami általában telt házzal dübörög. Ennek részvételi díja 49 900 forint+áfa.
Bár a könyv ára ehhez képest elenyésző, ennek ellenére teljes értékű.
Tudjuk, hogy vannak olyan könyvek, amelyeket csak azért adnak ki, hogy eladjanak egy konferenciát, tréninget vagy tanácsadást. Itt nem erről van szó. Hanem arról, hogy elolvasod a leírtakat, majd használod az üzleti helyzetekben és szignifikánsan növeled annak esélyét, hogy sikeres lezárással állsz fel a tárgyalóasztaltól.
Aztán addig gyakorolsz, míg a legjobbak közé nem kerülsz.
Mert ez a kiadó oldala, így nem közvetítőn keresztül vásárolod meg. Ráadásul csak az innen vásárlók hozzáférést kapnak a szerző egyik videós előadásához!
Ez a bónusz csak itt jár a könyv mellé.
45 perces videós előadás dr. Újszászi Bogár Lászlótól.
Alig hintettük el a vállalkozók és marketingesek szűk körében, hogy várható egy meggyőzésről szóló könyv, máris elkezdtek záporozni a kérdések, hogy mikor és hol lehet megvenni és van-e előrendelés.
A könyvesboltokba pedig az átlagosnál magasabb példányszámban rendelték be.
A Győzz meg és uralkodj! hiánypótló üzleti kötet, amely finoman mossa össze egy magyar közönség körében végzett, több részből álló disszertáció eredményeit az üzleti életben szerzett gyakorlattal.
Van, aki szerint mégis nehéz meghatározni, kinek szól pontosan: értékesítőknek, vezetőknek, vállalkozóknak, egyetemistáknak vagy éppen hétköznapi embereknek. Mert ez a könyv a szórakoztató olvasmány, a tudományos igényességű tankönyv és az azonnal alkalmazható gyakorlati tanácsok útmutatójának metszete.
A téma foglalkozástól, élethelyzettől függetlenül szinte mindenkit érdekel, mert a befolyásoláshoz mindannyian szeretnénk egy kicsit érteni.
Éppen ezért el fogják kapkodni.
Az oldalt a Kreatív Kontroll Kft. készítette.
1131 Budapest, Szent László út 101–103. [email protected]
Adatvédelmi azonosítószám: NAIH-92417/2015.