Ha megosztó, hogy valaki nem kertel, akkor igen, megosztó vagyok. De azt nem mondta rám senki, hogy nem tudom, miről beszélek.
Fölépítettem már néhány márkát és kerestem jó pár tízmilliót az ügyfeleimnek, mire azt mertem mondani, ideje tanácsot is adnom.
Nem tanácsadó lettem, hanem kivitelező és ügynökségtulajdonos. Csak ezután engedtem meg magamnak, hogy tanácsot adjak.
A nevem és az arcom ahhoz adom, amiben jó vagyok és amibe beleteszem magam. Ez lehet most a céged.
Azon már mindketten régen túl vagyunk, hogy elméleti szakemberek legyünk. Csinálni kell: tervet kell alkotni, eszközöket keresni és megvalósítani. Ha valami nem jó, akkor változtatni.
Nem fogom én írni a kampányoldalad vagy kattintgatni a weblapodon, de nem is erre van szükséged. Azt mondom meg, mit tegyetek, ha pedig kell, akkor azt is, hogy kivel.
Engem is átvertek már, pedig szakmabeli vagyok. Mostanra viszont dörzsöltebb vagyok a kóklereknél, felügyelője leszek a marketingednek.
Egy külső szakértői szemre van szükséged.
Itt vagyok.
A havi rendszeres marketingtanácsadást nettó 50 000 Ft-os órabérért adom, egyhavi interim marketingvezetői díjam nettó 600 ezer és 1,2 millió között mozog a projekt időigényétől függően.
Néha azonban elég egy-kettő megbeszélés is, hogy elakadásokat oldjunk meg, új területeket beszéljünk át vagy az indulást rendbe tegyük. Ezen az oldalon a szabad időpontjaimat kínálom kedvezményes óradíjért.
Eredményeket nem az elmélkedés hoz, hanem a cselekvés. Most rajtad a sor: bízz meg engem, utána majd én jövök.
Nem tudod, elérted-e a célodat, ha előre nem határoztad meg, mi az.
Stratégiát alkotunk, a célokhoz eszközöket rendelünk. A tervet együtt valósítjuk meg: én segítek a hogyanban, támogatlak téged vagy a csapatodat.
Ötödik éve csinálom ezt: a kiemelt ügyfeleknél rendszeresen, személyesen figyelem a haladást. Figyelem, ha valami nem fejlődik, segítek az elakadásokban.
Egy olyan külső szakértő vagyok, aki kvázi belsőssé válik a hónapok során.
Tréningeken és konferenciákon a nagy képet tudom bemutatni. De nem trendekre, hanem bevételre van szükséged.
Jelen leszek és személyesen tanítom meg nektek, amit tudok.
Online meetinget tartunk kb. 1,5 órában, melyen kollégád is részt vehet. Válaszolok a kérdéseitekre, segítek a kampánytervezésben, stratégiaalkotásban és melletted leszek mindenben, ami marketing.
Lehet, hogy meg akarod majd ismételni. Nem tagadom: jól fogunk szórakozni, de a hatékonyságot nem a hangulatban mérem, hanem az analitika és a számlázóprogramod számai alapján.
A sztori a tiéd: fölépítetted a céget, embereknek adsz munkát, biztosítod a családod jövőjét. Ebben a történetben a főhős te vagy. Te döntöd el, hogy magad mellé veszel a küzdelemben: egy ütős Robin kell Batman mellé, az alapos Doctor Watson nélkül Sherlock Holmes félkarú óriás.
Azt akarom mondani, hogy ez csapatmunka. Szükség van rá, hogy többet akarj.
Optimistán gondolkodsz: lehet, hogy a bürokratikus környezet gáz, de fölül tudtál eddig is mindenen kerekedni.
Már most is jól haladsz, de hajlandó vagy magasabb fordulatra kapcsolni, mert jól tudod: ami nem fejlődik, az sorvad. Te fejlődő vállalkozó vagy.
Pontosan tudod, hogy az online marketing mérhető. Nem trendek és divatok, újabb techkütyük és bombasztikus ígéretek kellenek neked.
A recept nem egy kiló landing és pár hírlevél, hanem folyamatok. Dolgozni kell, de ez nem baj, mert jönnek az eredmények.
Jó, ha van saját marketingesed, örülni fog nekem, mert sokat segítek majd, de az sem baj, ha alvállalkozókkal dolgozol.
A szabadúszókkal is jól együtt tudok működni, de fontos, hogy azzal is beszélhessek, aki a marketingeden dolgozik.
Nem abban hiszek, hogy spórolni kell, hanem többet kell keresni. Nem fogok árakciót javasolni, mert nem sikkasztom el a profitodat.
Ehelyett figyelem, mi éri meg az árát. Szívesen fizetsz egy szoftverért vagy hirdetésekre, ha azok pénzt termelnek. A marketingkiadás befektetés, úgyhogy megtérülést várunk tőle.
Az aktuális naptáramból választhatsz időpontot, a díjat pedig rögtön rendezheted is bankkártyával a PayPalen keresztül.
(Ha átutalásos, forintos számlát kérsz, esetleg nincs megfelelő időpont, írj nekem az [email protected] címre.)
Ezt az oldalt én, Sipos Zoli raktam össze technikailag és tartalmilag. A tartalommarketingben megkerülhetetlen Kreatív Kontroll Kft.-t alapítottam és vezetem. Adatvédelmi elveinket itt találod, az általános szerződési feltételeket pedig itt. Etikusan működünk, erről etikai kódexünkben olvashatsz bővebben.