A copywriterek egymás közötti beszélgetései kb. hasonlóan érthetetlenek, mintha orvosok latin szavakkal fűszerezett beszélgetéseit hallgatnád.
Kávésbögrével a kezükben gratulálnak egymásnak azért, mert az év eddigi legerősebb hookját megtalálta a kolléga.
Elsőre fölmerül benned, hogy vajon normálisak-e. („Hook? Vagyis horog? Miről beszélnek ezek?”)
Második gondolatra eszedbe jut, hogy elvileg a te reklámszövegeidnek is tartalmaznia kéne ilyen… izét. De úgy érzed, hogy bár nem egyértelmű ez a „hook-dolog”, de fölismernéd, ha látnád (és a legutóbb kampányod megírásakor nem rémlik, hogy találtál volna hookot).
Harmadik gondolatod pedig az, hogy elolvasod ezt a cikket és minden világossá válik.
Előfizetői tartalom
Haladó copywriting-tudásanyagot találsz az előfizetés mögött.
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.