Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 14 perc

Hogyan írj gyorsabban több és jobb cikket? Lesd el a profi szövegírók rutinjait

  • Szerző: Benyó Dániel
  • Kategóriák: Hogyan írjak ütős blogbejegyzést?, Szövegírás
  • Címkék: blog, produktivitás, szovegiras, tartalomkészítés

Te hány blogposztot tudsz megírni egy nap?

Ne válaszolj egyből: gondold át, melyek a legjobban sikerült írásaid. Melyekre érkezett a legpozitívabb válasz a közönségedtől? Melyek azok, amiknél már tényleg majdnem úgy érezted, hogy készet alkottál?

Ha olyan vagy, mint a mi stábunk vagy akár, mint Neil Patel, a Moz.com bloggerei vagy mindazok, akik vannak annyira maximalisták, hogy alig akarnak kiengedni egy-egy szöveget a kezükből, akkor tudod, hogy egyetlen jól felépített posztra 4–6 órányi idő is könnyen elmehet.

Márpedig a modern reneszánsz embereknek, akiket online marketingesként tisztelünk, nincs ennyi ideje.

Nézz csak meg egy bármilyen álláshirdetést a szakmában: egyszerre kell foglalkozni szövegírással, közösségi médiával, kampánytervezéssel, kapcsolattartással, e-mail marketinggel, akár események szervezésével és így tovább.

Ha nem akarsz napi 20 órát dolgozni, egyszerűen muszáj a saját folyamataidat optimalizálnod.

Már csak azért is, a sikered kulcsa az írás.

Mennyit kellene posztolnod?

Mindig lelkesen idézem a HubSpot nagyszerű statisztikáit, ugyanis remekül megmutatják, hogy minél többet írsz, annál nagyobb sikert érsz el az üzletben.

Nem meglepő. Ha 10 helyett 100 bejegyzésed van, akkor 10-szer több belépési pontod, rangsorolható tartalmad és szakértői imázsodat építő anyagod van.

Amikor megkérdezi valaki, hogy mekkora a megtérülése egy blogbejegyzésnek, ilyen grafikonokat szoktunk mutatni neki – ezekből ugyanis kiderül, hogy a blogolás hosszú távon igazán megtérülő. Ahogyan Joe Pulizzi is mondta nekem: az első 6–12 hónap csak az építkezésé.

Ugyanis minél több posztot publikálsz egy hónapban, annál nagyobb lesz a forgalmad.

irasi_szokasok_hubspot_1

Ez nálunk sem volt másképpen: március 16-án indítottuk el előfizetős blogunkat, innentől minden munkanapon egy cikket teszünk közzé – és ez a forgalomban is kiválóan megmutatkozik.

latogatottsag_info_1

De nem csak látogatóból, értékes leadből is egyre több és több érkezik majd…

irasi_szokasok_hubspot_2

És a régi posztok ugyanúgy hasznot hajtanak: 100-200 poszttal a blogodon egy adott szintű forgalomra és leadmennyiségre már eleve számíthatsz.

Ezt a hihetetlen mennyiségű tartalmat tehát valahogyan létre kell hoznod – és fenn is kell tartanod az aktivitásodat, hogy megőrizd.

Megmutatom, hogyan ne égj ki, hogyan ne rokkanj bele ebbe az irdatlan munkamennyiségbe.

Tűzz ki határidőket – de tartsd meg őket magadnak

Ha csak annyi célt tűzöl ki magad elé, hogy megírj napi egy cikket, az nem fog motiválni eléggé. Konkrét időpontra van szükséged.

Jól tudom, hogy mindannyian máskor vagyunk a legproduktívabbak, én például remekül tudok írni este 10 és hajnali 2 között – saját mércém szerinti legjobb írásaim közül nem egy ekkor született.

Mérd fel, hogy neked mikor megy a legjobban az írás, és eszerint tűzz ki magadnak határidőt. Ha azt látod, ha általában délelőtt 10-kor jön meg az inspiráció, akkor határozd el, hogy a holnapi bejegyzésnek délután 3 órára készen kell lennie.

Ez már önmagában motivációt fog jelenteni, de vigyázz – ha ugyanis másokat is beavatsz a céljaidba, az könnyen visszaüthet.

Ez persze sokszor elkerülhetetlen, hiszen másokkal együtt kell megszervezned a munkádat. Ezzel együtt pszichológiai vizsgálatok bizonyítják, hogy ha valamilyen célt tűzöl ki magad elé, sokkal nagyobb eséllyel éred azt el, nagyobb elhivatottsággal küzdesz érte, ha senkit sem avatsz be.

A Psychology Today így magyarázza ezt: ha elmondom valakinek azt, hogy holnap 3 órára készen leszek a cikkel, ő már úgy fogja gondolni, hogy akkor az a cikk tényleg készen lesz 3-ra. Esetleg fél órával későbbre ennek biztos tudatában másik feladatot ad nekem. Ez a bizonyosság pedig visszahat rám, úgy fogom érezni, részben már el is értem a célom (holott még egy betűt sem írtam le), ez pedig oda vezet, hogy kevésbé keményen dolgozom majd az eléréséért.

A határidő azért is hatékony, mert rákényszerít, hogy pontosan átgondold, hogyan fogod ezt a célt elérni: mit kell és milyen sorrendben megtenned hozzá, hogy ténylegesen elkészülj a kívánt időpontra. De ezzel át is kanyarodunk egy másik pontra…

Oszd be az időd – és tervezz reálisan

Előfizetői tartalom

Fizess elő, és megtudod, mi hogyan írunk hatékonyan – és hogyan járathatod te is maximumra a tartalomgyártást.

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkTartalom és employer branding: építs profi csapatot tartalommarketinggel
Következő cikkEgy befolyásolási technika, hogy mindenki egyetértsen veledKövetkező

Ezeket olvastad már?

John Carlton legendás „One-Legged Golfer” levele [elemzés]

John Carltont nem kell különösebben bemutatni: A-list copywriter, anno Gary Halbert mellett tanult és dolgozott,

Elolvasom »

Hogyan használj félelmet a meggyőzésben?

A félelem elad. Nyaraláskor egyedül hagyod a lakást, és sejted, hogy a betörő figyelik azt,

Elolvasom »

A kampányod és marketingstratégiád sikere múlhat rajta: hogyan válaszd ki a szövegíródat?

Gondoltad volna? Már a főcímben bedobtam a csalit, ami láthatóan megragadta a figyelmed. Különben már

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.