Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 5 perc

Ezt tedd, hogy a céges blogod erős linkeket hozzon

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Gondolkodj rendszerben, Hogyan írjak ütős blogbejegyzést?, Ingyenes

Papíron egyszerű a recept: publikálj kitűnő minőségű tartalmat, ezzel pedig eléred, hogy azt az emberek maguktól megosszák a közösségi médiában, releváns és erős oldalak pedig átvegyék, így természetes módon épül a linkhálózatod, amely egyrészt a legolcsóbb módszer a keresőmarketingben, ráadásul szabályos és hatékony is: nem lesz gondod a Google-lel, sőt a legjobb barátod lesz. Mondom, papíron ez könnyű, de hogyan működhetne a gyakorlatban is?

A valóságban ugyanis a recept valahogy nem áll össze. Aki szokott sütni-főzni, biztosan tapasztalta már, hogy egyes első csapásra pofonegyszerű receptekből nem születik semmi ehető a konyhájukban. Akárhogy gyakorol az ember, előfordul, hogy valami harmadszorra-negyedszerre ehető lesz, de sosem olyan, mint egy jó étteremben. Itt sem más a helyzet, ugyanis a céges blog a legtöbb cégvezetőnek, marketingesnek egy kötelező rossz. Utálja. Legszívesebben hagyná a fenébe.

A cikk megírása, a források felkutatása, ellenőrzése, a fordítások, esetleg a grafikák elkészítése eleve sok feladat, mikor egy cégvezető mással kellene, hogy foglalkozzék. Ezután még publikálni is kell, és ezzel a munkának vége: ott a cikk, de senki sem olvassa. Mindenki érzi, hogy ez így csak webszemét gyártása, hatékonysága pedig nem lesz. A cikkek valójában nem örömmel készülnek, nem azért készülnek, hogy valódi értéket adjanak – a promotálásukra pedig már nem jut idő vagy figyelem.

Gondolkozz nagyban!

Te miért kommunikálsz? Mert muszáj? Ez régen rossz.

Nézz rá a weboldaladra! Miről szól? A cégedről? Régen rossz.

A weblapod az ügyfeledről szól. Arról, akihez szeretnél beszélni. Róla és az ő szavaival beszélj. Örömmel kell, hogy olvassa a tartalmakat. Nem kell Neked a Coca-Colának lenned, hogy használd a tartalommarketing erejét: igenis minimális büdzséből is adhatsz olyat, ami érdekli a célközönséged – sőt Te adhatod igazán, mert Te ismered őket. Ez nem túlzás, ugye?

Mondani könnyű…

Igen, könnyű mondani, de én nem csak mondom, hanem szövegíróként ez a munkám. Akármilyen témából hasznos blogot állítunk össze. Mindig gondolkozz aszerint, hogy a Te területeden mi lehet érdekes: milyen trendek vannak, milyen hírek, miről beszélnek az emberek, mire keresnek? Egy duguláselhárító blog is népszerű lehet, ha bemutat 5 tippet az otthoni dugulás megszüntetéséről… Ez máris egy hasznos tartalom, amely hitelessé teszi az adott blogot, így szakembert. Hiába adsz tippeket, tudod, hogy a többség úgyis szakembert fog hívni!

Figyeld, hogy a célközönséged (és őket egészen pontosan határozd meg: 35 év fölötti belvárosi nők egy kutyával és magas fizetéssel vagy akár Donald kacsa a Kacsamesékből, teljesen mindegy, de pontosan!) hol kommunikál, figyeld, mi érdekli őket. Nézd a nemzetközi szakirodalmat, fordíts és írd le a saját történeteidet. Biztosan vannak sztorijaid.

Nem kell, hogy mindent Te csinálj: vannak megfelelő szövegíró ügynökségek, akár forrásból, akár a jegyzeteidből, akár önmaguktól is írnak megfelelő anyagokat, és vezetik a blogodat. Ez az ő dolguk: a Te dolgod pedig az, amiért vállalkozni kezdtél. Azt csináld, ne cikkeket írogass napszámban.

Így kezdj hozzá

Írd le, ki a célközönséged. Mindent írj le, ami eszedbe jut.

Milyen formátumot használnál? A legnépszerűbb és legkönnyebb a blogbejegyzés, de indíthatsz magazint, készíttethetsz infografikát vagy akár hanganyagokat is.

Miért osztaná meg bárki a cikkedet? Legyen benne valami értékes!

Címadás. Komolyan mondom, hogy érdemes annyi időt szánni a címadásra, mint a cikk megírására. A legjobb cikk is kukában végzi jó cím nélkül. Ennek a cikknek először azt a címet adtam, hogy Linkszerzés erős oldalakról bloggal. Pocsék.

Fontos, hogy mikor jeleníted meg? A híreknél ne várj, az alkalmakra készült anyagokat időzítsd be.

Call-to-action. Írd bele, hogy „iratkozz fel”, „kövess Facebookon”, „rendeld meg”, „írj”. Tudom, hülyén néz ki, de írd bele. Higgy nekem.

Promotálj

Ha kiposztoltad, ne csak ülj a babérjaidon. Természetesen mérj mindent: honnan hányan kattintanak, melyik téma kapott több lájkot stb. De előtte el kell juttatnod az emberekhez. Érdemes pár forintot szánni erre. Akár fizetett hirdetésekben (például a Facebookon megfelelő célzással), akár egyes oldalakon vendégposztként. Szánj időt arra, hogy kialakíts a blogod körül egy közönséget. A kitűnő tartalom alapvető fontosságú, hogy növeld az eladásaidat, s hogy előrébb kerülj a Google-ben – amivel szintén növeled az eladásaidat. De nem elég megírni és publikálni őket: gondozd a blogodat.

A céges blog a leghatékonyabb és legolcsóbb PR-tevékenység, de a PR nem egyik pillanatról a másikra indul be. Képzeld úgy, mintha a marketingköltés az instant eredmény lenne: megveszel egy eDM-írást valakitől vagy egy reklámfelületet, s egyből jön az eredmény, mérheted is, hogy elegendő-e. A PR-költség viszont hosszú távú befektetés: lassabban indul be, ha viszont elindult, már nem lehet megállítani. Ha elkezdik látogatni, kedvelni, megosztani a blogodat, az eredménye minőségi érdeklődők és külső hivatkozók lesznek.

De rajtad múlik, hogy tényleg akarod-e.

A cikk eredetileg a mo.gyo.ro blogmagazinnak készült.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkMilyen hosszúak legyenek a bejegyzéseink?
Következő cikkHogyan tudsz a Facebookról és a többi közösségi oldalról rengeteg látogatót szerezni?Következő

Ezeket olvastad már?

Hogyan kommunikáld a minőségedet?

E cikkben megmutatom, hogy hogyan kommunikáld a céged minőségét hatékonyabban, mint a konkurenseid. A mindennapi

Elolvasom »

„A tartalomtól a tartalommarketingig” – workshop-beszámoló

Még ki se szálltam álmosan a taxiból, máris kezdődött a Google Groundon tartott tartalommarketing-workshop – számolt be

Elolvasom »

Hogyan írhatsz személyes hangvételben és erős érzelmi töltettel? (20 tipp)

Te is szeretnél személyre szabott tartalommarketinget, ahol száraz szövegek helyett olvasmányos anyagok gördítik mind lejjebb

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.