Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 5 perc

A tartalommarketing csúcsa: a céges magazinokról printen innen, online-on túl

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Gondolkodj rendszerben, Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: magazin, tartalommarketing

A print meghalt? Kacagnivaló, és nézzük meg egy befektetési példán keresztül.

A jó befektető akkor ad el, amikor a befektetése drága (magyarul nagy rá a kereslet), és akkor vásárol, amikor a befektetése olcsó (magyarul alig kell valakinek). A rossz befektető fordítva működik: divat szerint vásárol drágán, majd alacsonyabb áron ad el, a veszteségei pedig óriásiak.

Figyeld meg, hogy ez a marketingben is így van: a rossz marketinges oda megy, ahol a legnagyobb a konkurencia, mert az a divatos. A jó marketinges megkeresi a kék óceánt.

Jelen esetben a print maga a kék óceán.

(Ez a cikk elméleti bevezetőt ad, valamint példákat hoz és néhány általánosabb tippet ad, mellyel már alapszinten tudsz magazint tervezni. Kevés a szám, még kevesebb az esettanulmány, viszont erős esettanulmány-fétisünk van és fogunk case studykat publikálni.)

Nem minden halott, ami print

A napilapok, újságok és egyéb sajtótermékek 2 évtizede szomorkodnak a csökkenő eladások miatt. Vannak, akik már sikeres online jelenléttel és új üzleti modellel talpon maradtak. És vannak, akik az idők szavát nem hallották meg, és már 5 éve becsődöltek.

Az internet alapjaiban alakította át a hírfogyasztásodat és az információszerzésedet. Leegyszerűsítve és hozzáadott értéket figyelembe nem véve: a napilapnak konkurense az online lap, és mindig az online lap lesz a kényelmesebb, olcsóbb, elérhetőbb, környezetbarátabb. Ezeken a területeken a napilap nem tud versenyezni – és amely nyomtatott sajtótermék nem találta meg a printinnovációt, az most a csőd szélén tántorog.

Végignézel az egykorvolt printbirodalmak sivatagján, és azt gondolnád, hogy a printanyagokat elfelejtheted a marketingkommunikációdban. Pedig a digitális forradalom miatt ma a nyomtatott anyagok különlegesnek számítanak – és amíg minden konkurensed Facebookon próbálja meghódítani a piacod, addig te kiadhatod a szakterületed legjobb szakmai lapját.

Azonnali versenyelőny, nem? De.

Nem véletlen, hogy a B2B gyártócégek 60%-a (!) kiad saját nyomtatott magazint (2013-as adat a CMI kutatásából).

Joe Pulizzi szerint „soha egy brandnek nem volt még akkora lehetősége a nyomtatott csatornákon, mint most”.

Maga a tartalommarketing is egy magazinnal kezdődött

Ma a sikeres cég kiadóként tekint magára

A klasszikus hirdetési modellek az internet előtt alakultak ki. Unásig ismered a brandépítés eszköztárát, amikor is...

  • fizetett csatornákon (paid media) terjeszted
  • a reklámodat
  • a tömegekhez
  • a termékedről

És a marketingkommunikációd az emberekhez beszél.

Ez a tömegkommunikációs reklámozási modell. Ahogy a tömegkommunikáció, úgy az erre épített modell is leáldozóban van. Szerencsére, teszem hozzá már én.

A modern tartalommarketinges szemlélet viszont...

  • saját csatornákon (owned media) terjeszt
  • értékes tartalmat
  • az ügyfeleknek (és potenciális ügyfelekhez)
  • megoldásokról

Ez interaktív, elsősorban segíteni szeretne és párbeszédalapú (emberekkel beszél). Az ilyen cég nem megszakítja a tartalomfogyasztást (reklámokkal), hanem belesimul (tartalommal). A logikus döntés ma az, hogy ne küzdj a reklámzajjal, hanem kerüld ki azzal, hogy nem reklámot adsz, hanem tartalmat.

És a tartalommarketing úttörői elsősorban médiacégként és kiadóként határozzák meg magukat.

A Copyblogger Media ma már egy szoftvercég, de a cégnevükből is láthatod, hogy médiaként tekintenek magukra.

A Red Bull marketingtevékenységei alapján médiacéggé alakult át (és elismert szakértők úgy tartják, hogy a világ legjobb tartalommarketingjét ők végzik), a Coke a „Coca-Cola Journey 2020” videóban fogalmazta meg, hogy a modern márkaépítést hogyan képzelik el (tartalommarketinggel, természetesen).

Ne a reklámszünet legyél, hanem a film! Modern marketingkommunikáció

Seth Godin már 1999-ben kijelentette, hogy a jövő (ezt éljük ma) a „permission marketingé”. Az a marketing lesz fenntartható és hatékony, amely engedélyt kér, utána pedig értéket ad és segít.

A tradicionális reklám nem ilyen. A múlt század marketingje plakátokkal, tévészpotokkal, rádióreklámokkal és eladáshelyi csillogással próbálja kicsikarni az ügyfél pillanatnyi figyelmét. Figyelmet követel épp akkor, amikor az ügyfél nem akar figyelni – mert vezet, rádiót hallgat, tévét néz. Tartalmat fogyaszt, vagy éppen élni próbál.

A modern reklám viszont beépül a tartalomfogyasztásba... sőt, a modern reklám maga a tartalom.

A tartalommarketing célja, hogy a céged a jó tartalmat a jó ügyfélnek a jó csatornán a jó időben adhassa meg. Ezért ha aszpirint szeretnél eladni Zoltánnak, akkor ne a vasárnap esti reklámsávot béreld ki, mert a reklámodat elkapcsolja, meg egyébként sem akkor fáj a feje, ha pedig látná a reklámot, akkor később úgysem emlékezne rá. Inkább írj egy keresőoptimalizált cikket, hogy amikor Zoltánnak 2 hét múlva fáj a feje (problématudat) és rákeres Google-ben (csatorna), akkor megtalálja a cikkedet (tartalom, nem reklám), és az oldalsávban felajánlott aszpirint megvásárolhassa (jó idő).

Ma több lehetőséged van szerethető marketingkommunikációt készíteni, mint a történelemben bármikor.

De akkor miért zaklatod az ügyfeleidet a tradicionális reklámokkal?

A cikknek nincsen vége! Ez csak az első 3 oldal, a teljes cikk 11 oldal hosszú. Most jönnek a konkrét online és print példák árakkal és költségekkel. Hogyan csináld a saját magazinodat? A teljes cikk csakis az áprilisi Kontent magazinban lesz olvasható. Ide kattintva rendeld meg!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikk21+1 eszköz, amelyre kisvállalkozóként feltétlenül szükséged van
Következő cikkA stratégiától a szövegírásig: interjú Pásztor KrisztinávalKövetkező

Ezeket olvastad már?

Így írj szakmai szöveget, hogy a laikusok is megértsék

Tehát el akarsz adni nekem egy duplakarburátoros fúziós szemöldöknyírót. A konkurencia technológiája messze el van

Elolvasom »

5 ok, amiért érdemes konferenciára járnia egy magyar marketingesnek

Többször olvashattátok és hallhattátok tőlünk, hogy enyhén szólva sem vagyunk megelégedve úgy általában a magyar

Elolvasom »

A könyv, amit 7-szer el kell olvasnod, mielőtt reklámszöveget írsz

Szóval eldöntötted, hogy szövegíró leszel. Vagy épp a marketingszakon mindössze 1-2 kurzusban érintik a marketingkommunikációt,

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.