Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 5 perc

Hat év múlva is a SEO a felhasználóért

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Gondolkodj rendszerben, Ingyenes

Egy portál szerkesztője megkért, hogy szálljak be a SEO sci-fi nevű játékba, és próbáljam meg elképzelni, milyen lesz a keresőoptimalizálás 2020-ban. Bár ilyen témában csak tippelhetünk, azért készítettem egy anyagot a SEO Birdnek. Gondolatkísérlet.

Azért különleges a 2020-as SEO-világról beszélni, mert általában még egy évet sem látunk előre. Ki gondolta 2011-ben, hogy drasztikus algoritmusváltozásokra készül a Google? Sejthettük, hogy a hagyományos katalógusos linképítés hamarosan a múlté lesz, de vajon tudhattuk-e előre, hogy erőre kap majd a tartalommarketing?

2013-ban a weboldal tartalma került a középpontba, és még évekig a tartalom, különösen a szöveges tartalom, így a szövegírás fogja meghatározni a keresőoptimalizációt is. Ez technikai változásként is fölfogható. A legfontosabb, hogy mindig arra összpontosítsunk, ami a felhasználóknak, látogatóinknak fontos: ugyanis épp ugyanerre szegezi a figyelmét a kereső is. 2014-re a mobiltartalmak erősödését várják a szakmai kutatások.

Ha tehát hat évre előre szeretnénk vizionálni a SEO és a keresőmarketing jövőjét, leginkább a platformokra érdemes figyelnünk. Hiszen két évvel ezelőtt még az is hír volt, hogy már az internetezők mintegy fele reggel és este az okostelefonján böngészik. Megállapították az elemzések, hogy a mobilon kiválasztják a termékeket a webáruházakból, de jellemzően másnap asztali gépen vagy laptopon vásárolják meg. Azonban ez is megváltozott mára: egyetlen gombnyomás online fizetni mobilokról vagy tabletekről is, így az eddigi reszponzivitás egyre fontosabbá válik. A tartalomfogyasztásnak legalábbis egyenrangú eszközei lesznek a kézbe vehető platformok.

Ebből érdemes hát kiindulnunk: mi lesz a jövő?

Új platformok, régi szokások

A kérdés éppen ezért nagyon nehéz. Néhány éve, a táblagépek megjelenésekor ilyen és olyan prognózisokat is olvastunk. Azóta már phabletekről beszélnek, és bár nem elvetélt termékötletről van szó, inkább a telefonok nőnek és terjednek. Az biztos, hogy a technikai eszközeink okosodása megváltoztatja az internetezési szokásokat is.

Hat év múlva nem biztos, hogy fikció lesz az elterjedt okoshűtőgép, amely megrendeli az éppen fogyóban lévő élelmiszert, hiszen erre prototípus már közel egy évtizede létezik. Vajon az okostévék vagy a játékkonzolok képesek lesznek-e mindennapi böngészési felületté válni? Jelenleg sincs akadálya, hogy a PlayStationünkön weboldalakat nézegessünk, de nagyon kevesen élnek ezzel a lehetőséggel. Inkább a cross-platform megoldások működnek (például a konzolunk lejátssza az asztali gépen vagy mobiltelefonon kiválasztott YouTube-videókat), így egyféle kiterjesztései az internetnek.

Ha azonban felhasználóbaráttá válnak internetezési szempontból ezek az eszközök, akkor elsődleges felhasználói platformmá válhatnak, s így előfordulhat, hogy ezekre is fejleszteni, optimalizálni kell. Jelenleg is figyelni kell arra, hogy a különböző méretű mobilképernyőkön jól jelenjen meg az oldal, és álláspontom szerint 2020-ra előfordulhat, hogy televíziókra, sőt akár autókra is optimalizálni kell. A technikai lehetőség már most is adott, hogy a műszerfalon lévő képernyőn netezzünk, csak arra kell várni, ez elterjed-e.

Van, ami nem változik

Az internet az információ megosztásáról szól. A fogyasztás módja változik, tehát az információkat máshonnan, más módon szerezzük be, de maga a cél ugyanaz: kapcsolatban maradni egymással és a világgal, és tartalmat előállítani, valamint megosztani. 2020-ra éppen ezért a tartalom még tovább fog erősödni: a most még drága videós anyagok talán könnyebben elérhetővé, összeállíthatóvá válnak, a keresési algoritmus finomodásával pedig akár már a keresőrobot is el tudja majd dönteni egyik-másik szövegről, hogy milyen minőségű. Egyesek szerint jelenleg csupán annak vagyunk tanúi, hogy a minőség válik elsődlegessé, nem pedig az, hogy ki mennyit tud költeni marketingre. Ha ez így van, 2020-ra már csak tényleg jónak kell lenni, hogy előre kerüljünk a találati listán.

Persze a valóság azért ennél valamivel összetettebb: a Google a kereső bevételeiből a világ egyik leggazdagabb vállalat, így a hirdetések is fejlődnek majd. Egyre több információt lesz képes az oldalakról megismerni és magánál megjeleníteni majd. Most is futballeredmények, az aktuális időjárás, filmek leírása jelenik meg egy-egy találati oldalon. A Google igyekszik majd saját felületén minél több információt megmutatni a keresőnek, így sokszor a felhasználó már el sem kattint más oldalra, ahonnan az infót összeszedhetné.

Ráadásul a jó tartalom pénzbe kerül, ezért a későbbiekben is előnyben lesznek azok, akik megfelelő mennyiségű tőkét visszaforgatnak a weboldalaikba. Azt az aranyutat kell megtalálni, ahol oldalunk hiánypótló és magas minőségű, s mindezt a kereső számára is egyértelművé teszi. De hát most is ez a feladat, s ebből a szempontból 2020 sem fog sokban különbözni, csak az eszközök lesznek mások.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkEgy év alatt sikeres vállalkozás (interjú)
Következő cikkMit tartogat 2014 a weboldalaknak?Következő

Ezeket olvastad már?

Két esettanulmány, amelyet még nem láttál

Tavaly a honlap.hu kért tőlem két esettanulmányszerűséget, amellyel az oldalukon saját weblapot indító ügyfeleiket megajándékozhatnák.

Elolvasom »

Content curation: érték tartalomkészítés nélkül

Ha ügyes vagy, akkor a tartalommarketing korában (a jelenre gondolok) adhatsz értéket úgy is, hogy

Elolvasom »

Mozgalomkommunikáció – Tanulságok a Férfiak Klubjától (esettanulmány)

Megdöbbentem, hogy egy mozgalom arra használja a közösségi médiát, amelyre a közösségi média elvileg való:

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.