Egyszerűen nem tudjuk megkerülni a témát. Muszáj beszélnünk az új koronavírus-járvány gazdasági hatásairól és arról, mit tesz ez a helyzet a cégeddel. Sokakban felmerül a kérdés: vajon mit tehetünk most? A járvány idővel lecseng majd, de az általa okozott gazdasági...
Kontent Pub
A Kreatív Kontroll podcastja. Szövegírás és tartalommarketing. Minden az engedélyalapú reklámokról és a minőségi tartalomról. Stratégia és terjesztés: trendek és vélemények.
Loading...
Újra összeültünk, és váltottunk néhány szót arról, mi történt a nyáron a marketing világában. A 96. adásban lesz szó sörreklámokról, a Kreatív Kontroll arculatfrissítéséről, valamint a divatcégek felelősségvállalási szerepéről. Most is érdemes beülni velünk a Kontent Pubba. Ezt hozta ki...
A fesztiválszezon kellős közepén hogyan is bírhatnánk ki, hogy ne mondjunk véleményt egy-egy rendezvény marketingtevékenységéről. Erről lesz szó a 95. Kontent Pubban, és arról, hogy milyen eredményekkel járhat egy-egy multi ellen indított petíció – egyáltalán jó irányban üljük meg a...
Júniusban lezajlott az idei harmadik telt házas tréningünk, Zoli és Marci pedig Székelyudvarhelyen tartottak üzleti szövegírói tréninget – szintén szabadon maradt ülőhelyek nélkül. Ezekről is ejtünk néhány szót a legfrissebb Kontent Pubban, ahogyan a magyar konferenciapiac helyzetét sem hagyjuk szó...
A sztereotípiákkal kapcsolatos kérdések rendre nagy vitát generálnak. Ettől függetlenül viszont kötelező beszélnünk róla. Reklámszakemberként pedig különösen. Emellett megtudhatod, mely közösségi platform készül helyet foglalni a nagyok között, illetve szót ejtünk a Netflix Dark című sorozatának második évadához készített bevezető...
A pénz nem boldogít, de mindent átitat. Mi sem mutatja ezt jobban, mint az, hogy a Facebook saját (kripto)valutát készül bevezetni, a magyarországi EP-választás kampányán pedig elképesztő összegeket mozgósítottak a pártok – a közösségi médiában és azon kívül egyaránt. Az...
Rég volt, hogy a Pubban utoljára videókat elemeztünk. Most azonban egy teljes adást szenteltünk annak, hogy kielemezzünk néhány reklámot képockáról képkockára. Terítéken a Gillette legújabb kampánya, a Carlsberg arculat- és szlogenváltása, valamint az amerikai hadsereg közösségépítő próbálkozása. Ugye beülsz velünk...
Az elmúlt hetek elkényeztettek bennünket, már ami a marketingtémákat illeti. A 90. Kontent Pubban így volt alkalmunk kivesézni a Philip Morris elsőre nehezen érthető – pontosabban: elfogadható – életbiztosítási koncepcióját. De ez még csak az előétel. Az UniCredit ugyanis úgy...
Szűk két hónapon belül kétszer repültük át az óceánt, hogy hazahozzuk a legfrissebb és leginkább előremutató marketingtudást Amerikából. Szemezgess az eddig elkészült ContentTECH-anyagokból vagy hallgasd meg a Kontent Pub aktuális adását, ha érdekel, mire számíthat egy marketinges (vagy egy marketingszemléletű...
Nem telik úgy el hét, hogy a két óriás (a Google és a Facebook) ne tenne rossz fát a tűzre. Nem történt ez másképpen most sem, ezt pedig nem tudtuk szó nélkül hagyni. A két hír között pedig egy kissé...
100+ órányi marketingtudás videón
Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez
Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.
Ezeket olvastad már?
Loading...