Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
Spotify
Soundcloud

Kontent Pub

A Kreatív Kontroll podcastja. Szövegírás és tartalommarketing. Minden az engedélyalapú reklámokról és a minőségi tartalomról. Stratégia és terjesztés: trendek és vélemények.

Loading...

[Kontent Pub XCVII.] Marketingfertőtlenítés, avagy mit tesz a cégeddel a koronavírus?

Egyszerűen nem tudjuk megkerülni a témát. Muszáj beszélnünk az új koronavírus-járvány gazdasági hatásairól és arról, mit tesz ez a helyzet a cégeddel. Sokakban felmerül a kérdés: vajon mit tehetünk most? A járvány idővel lecseng majd, de az általa okozott gazdasági...
Jasik Szabolcs

[Kontent Pub XCVI.] Divat, sör, márkaépítés (tetszőleges sorrendben)

Újra összeültünk, és váltottunk néhány szót arról, mi történt a nyáron a marketing világában. A 96. adásban lesz szó sörreklámokról, a Kreatív Kontroll arculatfrissítéséről, valamint a divatcégek felelősségvállalási szerepéről. Most is érdemes beülni velünk a Kontent Pubba. Ezt hozta ki...
Jasik Szabolcs

[Kontent Pub XCV.] Fesztivál, brandépítés, társadalmi üzenetek és hamburger

A fesztiválszezon kellős közepén hogyan is bírhatnánk ki, hogy ne mondjunk véleményt egy-egy rendezvény marketingtevékenységéről. Erről lesz szó a 95. Kontent Pubban, és arról, hogy milyen eredményekkel járhat egy-egy multi ellen indított petíció – egyáltalán jó irányban üljük meg a...
Jasik Szabolcs

[Kontent Pub XCIV.] A műanyag a klímaváltozás Soros Györgye

Júniusban lezajlott az idei harmadik telt házas tréningünk, Zoli és Marci pedig Székelyudvarhelyen tartottak üzleti szövegírói tréninget – szintén szabadon maradt ülőhelyek nélkül. Ezekről is ejtünk néhány szót a legfrissebb Kontent Pubban, ahogyan a magyar konferenciapiac helyzetét sem hagyjuk szó...
Jasik Szabolcs

[Kontent Pub XCIII.] A reklámnak a safe place-ben a helye?

A sztereotípiákkal kapcsolatos kérdések rendre nagy vitát generálnak. Ettől függetlenül viszont kötelező beszélnünk róla. Reklámszakemberként pedig különösen. Emellett megtudhatod, mely közösségi platform készül helyet foglalni a nagyok között, illetve szót ejtünk a Netflix Dark című sorozatának második évadához készített bevezető...
Jasik Szabolcs

[Kontent Pub XCII.] „Kopasz emberek telefonálnak a pénz miatt”

A pénz nem boldogít, de mindent átitat. Mi sem mutatja ezt jobban, mint az, hogy a Facebook saját (kripto)valutát készül bevezetni, a magyarországi EP-választás kampányán pedig elképesztő összegeket mozgósítottak a pártok – a közösségi médiában és azon kívül egyaránt. Az...
Ungvári Péter

[Kontent Pub XCI.] A képkocka el van vetve (aprólékos reklámvideó-elemzés)

Rég volt, hogy a Pubban utoljára videókat elemeztünk. Most azonban egy teljes adást szenteltünk annak, hogy kielemezzünk néhány reklámot képockáról képkockára. Terítéken a Gillette legújabb kampánya, a Carlsberg arculat- és szlogenváltása, valamint az amerikai hadsereg közösségépítő próbálkozása. Ugye beülsz velünk...
Ungvári Péter

[Kontent Pub XC.] Dohányozni nem életbiztosítás (vagy mégis?)

Az elmúlt hetek elkényeztettek bennünket, már ami a marketingtémákat illeti. A 90. Kontent Pubban így volt alkalmunk kivesézni a Philip Morris elsőre nehezen érthető – pontosabban: elfogadható – életbiztosítási koncepcióját. De ez még csak az előétel. Az UniCredit ugyanis úgy...
Ungvári Péter

[Kontent Pub LXXXIX.] Mit hoztunk haza a ContentTECH-ről?

Szűk két hónapon belül kétszer repültük át az óceánt, hogy hazahozzuk a legfrissebb és leginkább előremutató marketingtudást Amerikából. Szemezgess az eddig elkészült ContentTECH-anyagokból vagy hallgasd meg a Kontent Pub aktuális adását, ha érdekel, mire számíthat egy marketinges (vagy egy marketingszemléletű...
Ungvári Péter

[Kontent Pub LXXXVIII.] A Facebook megint kihúzta a gyufát, a Google nevetve fizeti a sarcot

Nem telik úgy el hét, hogy a két óriás (a Google és a Facebook) ne tenne rossz fát a tűzre. Nem történt ez másképpen most sem, ezt pedig nem tudtuk szó nélkül hagyni. A két hír között pedig egy kissé...
Ungvári Péter
1 2 3 … 10 Következő »
Marketingszoveg.com

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

Videók a könyvtárból

Loading...

Hogyan készíts minőségi tartalmat?

Így adj el komplex ésvagy drága terméket (megoldások a hosszú vásárlói útvonalra)

Így használd eladásnövelésre a Big Datát az e-kereskedelemben (esettanulmányok)

Kampányok a tölcsér végére 2.

Másolhatatlan tartalom és haladó tartalommarketing-technikák

Főcímadás

Ezeket olvastad már?

Loading...

Azok a makacs első mondatok, avagy a szövegírás legjobb nyitólépései

A marketing mix elemei: 4P, 7P, hány P?

Erre figyelj szövegíró választásánál

Hogyan pitchelj bármit egy újságírónak?

Hogyan lophatod el a konkuresenseid YouTube-címkéit?

Ezt tedd, hogy a céges blogod erős linkeket hozzon

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.