A kicsi szép – szól Ernst F. Schumacher legendás tanulmánykötetének címe, amely gyorsan az ökopolitikai közgazdaságtan bibliájává vált.
Mielőtt a szívedhez kapnál, hogy profilt váltott a Marketingszoveg.com és gyakorlatorientált tartalommarketinges cikkek helyett ezentúl szociológiai értekezésekkel fogunk fárasztani, hadd nyugtassalak meg: nem erről van szó.
Ebben a cikkben olyan mikroszintű szövegírói fogásokat és szabad szemmel alig észrevehető marketingtrükköket mutatok neked, amelyektől külön-külön nem fogsz robbanásszerű fejlődést elérni.
Együtt viszont…
Ha tetszik, ezúttal apró kavicsokat adok a kezedbe, amelyeket a marketinghegy lankáin elindítva „konverziólavinává” duzzaszthatsz és letarolhatod a piacodat.
Lássunk is hozzá.
Kis lépés a marketingesnek, nagy ugrás a konverziónak
A legtöbb weboldalon, amivel mintavadász marketingesként vagy hétköznapi olvasóként találkozol, általában a kapcsolati és rólunk oldalak jelentik az abszolút mélypontot.
Sablonos szövegek, semmitmondó frázisok, unalmas cégtörténetek. Átpörgeted, ha muszáj, de nem mented le a gyűjteményedbe vagy nyomtatod ki és tűzöd fel inspirációs idézetként az irodai parafatáblára.
Egy nagy játékos, a Morgan Stanley például azzal a rendkívül specifikus üzenettel operál „About Us” oldalán, hogy náluk mindig az ügyfél az első (tényleg?), akiket rendkívüli ötletekkel szolgálnak ki (nem mondod?) és helyesen cselekszenek (ehhez már tényleg le kell ülnöm).
Ismerős? Érzed, ahogy lassan elnehezülnek a szemhéjaid?
De mit szólnál hozzá, ha azt mondanám, hogy ezekből a kötelező körökből könnyűszerrel kihozhatnál kétszer többet, mint a Morganhez hasonló óriáscégek?
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.