Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 9 perc

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Hogyan írjak ütős hírlevelet?, Szövegírás
  • Címkék: checklist, hírlevél

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t.

Ezt nyomtasd ki és hírlevélíráskor vedd magad elé, és a pontokon menj végig.

A lista kiemelten értékes – ezeken a pontokon szoktam végigmenni én is (csak nekem már a fejemben van az 1356-odik hírlevél megírása után). Ha követsz minket, akkor pontosan tudod, hogy minden saját hírlevelünk 200 000 Ft felett hoz eladásokat (legutóbb egy hírlevelünk fél óra alatt behozott 550 000 Ft megrendelést).

Természetesen a best practice folyamatosan változik, ezért lehetőleg sűrűn A/B tesztelj. Nem az számít, hogy elvileg és más piacon mi működik, hanem az, hogy a te listádon a te hírleveidben mi adja el a te termékeidet. Viszont az alábbi lista azonnal megnöveli a hatékonyságodat.

Csapjunk is bele.

Előkészületek

1. Összeírtam az ajánlat összes előnyét (legalább 20 db-ot)

2. Kiválasztottam a legnagyobb előnyöket és alapérzelmekhez (félelem, öröm, meglepetés, düh, szomorúság, irigység stb.) kapcsoltam őket.

3. Kiválasztottam 1-2 érzelmet, melyek dominálni fognak. Szóhasználatom ehhez igazodik.

4. Összeírtam minden kifogást (túl drága, már van ilyenem, nem kell, most nem kell stb.) és megválaszoltam őket.

5. A célcsoportról minden infót begyűjtök, amit csak elérhetek. Ha van szövegminta (ügyfélszolgálat, e-mailek stb.), akkor a jellemző szavaikat belefogalmazom a szövegbe.

6. Meghatározom, hogy a címzett mit tud az ajánlatomról. Nem untatom olyanokkal, amiket már ismer, de nem ugrok túl nagyot.

7. Megnézem, hogy van-e olyan elem az ajánlatban, amit díjmentesként/ingyenesként kommunikálhatok (pl. ha az éves előfizetésem 12 000 Ft, de az akció keretében 2000 forintot elengedek, akkor „2 hónap ingyen”). Ezt csak akkor használom, ha nem megy az ajánlatom rovására (tehát ha prémium terméket adok el, akkor nem).

8. Van elem, amit garanciaként kommunikálhatok? Ha van, használom.

9. Ügyfélvéleményeket gyűjtök (megkérdezem, hogy használhatom-e). Ha a levél típusa engedi, akkor minél többet felhasználok, mert hatékonyabb, ha a vásárlóim dicsérik a szolgáltatásomat.

Megnyitás és tárgymező

10. A levél küldője az, akit a feliratkozóim felismernek. Ha személyhez iratkoztak fel, akkor névvel küldöm. Ha a céget jobban ismerik, akkor cégnévvel. (Itt figyelj a törvényi előírásokra!) De ezt gyakran letesztelem.

11. Írtam legalább 10 tárgymezőt az alapján, ami már bevált. Például a Digitalmarketer vagy a Hubspot gyűjtése jó.

12. A nagy médiumok legjobb címeinek mintájára írom meg a tárgymezőt.

13. A legjobb tárgymezőket kisebb listán A/B tesztelem. A legjobban teljesítőt küldöm ki a teljes listára.

14. A tárgymezőmmel csak megnyitást akarok elérni (nem eladást) – és leírom, hogy mi van a levélben. A tárgymező megválaszolja azt, hogy miért fontos a hírlevél (milyen értéket kap, ha megnyitja) és miért kell ott és akkor megnyitnia (mert lejár az akció, elfogynak a helyek, holnap már nem elérhető, elavul a hír stb.).

Átkattintás

15. A CTA-m lehetőleg egy gomb és egy van belőle. Pozíciót és színt tesztelem (vagy korábbi levelekből megnézem, hogy melyik a leghatékonyabb.) Narancssárga, sárga általában jó (kivéve, ha az egész dizájn narancssárga).

16. A CTA-nál fontosabb az olvashatóság és a megtalálhatóság, mint az esztétikum. Nincs narancssárga gombon fehér szöveg, mert kifolyik a szem.

17. VAN CTA a levélben. (Mi az a CTA?)

18. A gombszöveg konkrét és értéket kommunikál (az olvasó tudni fogja, hogy hova kerül, ha rákattint, és tudni fogja azt is, hogy miért érdemes rákattintania). Példákat itt találok.

19. A CTA-t írom meg először, utána a tárgymezőt. Ezután jön a levél többi része.

Szöveg

Előfizetői tartalom

További 30 fontos elemet láthatsz belépés után

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkA marketingszakma legnagyobb rejtélye
Következő cikk4 tipikus hiba sajtóközlemény küldésekorKövetkező

Ezeket olvastad már?

Cialdini 7 meggyőzési alapelve szövegíráshoz és értékesítéshez

A meggyőzés alapkönyve Robert B. Cialdini „Influence” (Hatás) című könyve, amit ismerned kell, mert a

Elolvasom »

A reklámszövegírók kedvenc szavai, melyeket azonnal használhatsz (akarathajlító szavak, 2. rész)

Az első részben azokkal az – első ránézésre ártalmatlannak –  tűnő „varázsszavakkal” ismertettelek össze, amelyekkel

Elolvasom »

AIDA és 12 figyelemfelkeltő elem – kötelező olvasmány, ha figyelemfelkeltő anyagokat szeretnél írni

Szinte biztosan ismered az AIDA formulát, mert ez a marketingkommunikáció alapja. A betűszót a következőképp

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.