Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 5 perc

Mi a különbség az írás és az értékesítés között? (És miért van szükséged a szövegíróra?)

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Gondolkodj rendszerben, Ingyenes
  • Címkék: marketing, marketingszoveg, sales, szovegiras

Képzeld el, hogy állsz egy márkakereskedés előtt, és az egyik autót vizsgálod már percek óta. Az értékesítő odamegy hozzád, és elkezd az autóról beszélni.

Szóba kerül, hogy a modell 158 lóerős. Ez írás, és az autó technikai leírásában van a helye. Viszont az, hogy a gázadáskor milyen finoman dorombol a motor, az már értékesítés. Ezért az értékesítő is azt mondja, hogy ezt a hatalmas erőt uralhatod.

Ezt szeretnéd hallani, nem?

Nézzük tovább. 370 literes a csomagtér, ez egy adat. Viszont az, hogy a nagybevásárlást is elintézheted egy körben, az már értékesítés.

A fékezést ABS segíti, ez szintén egy adat. Viszont az, hogy a jeges úton is biztonsággal állhatsz meg, az már értékesítés.

Vészhelyzetben is te irányítod a kocsit. Nem kezd el korcsolyázni az autó.

És egyben marad a család.

A családos embernek ezzel a mondattal értékesítettük az autót.

Szóval mi a különbség?

Az, hogy az értékesítés lefordítja a számokat és leírásokat élményekre és előnyökre. Az értékesítés az érzelmeinkre hat.

Ez pedig azért fontos, mert a vásárlásaink 80%-a érzelmi döntésen alapul. „Akarom.”

Persze a jó szövegíró tudja, hogy a logikára és az érzelmekre egyszerre kell hatnia. Gondolj bele, hogy megveszed az autót azért, mert meg akarod venni. Mert olyan szép a kasztni, mert élmény vezetni, és mert régóta álmodtál egy ilyen autóról.

Ez egy jó döntés, viszont van egy feleséged, egy édesanyád vagy valaki, aki fontos neked. Ő meg fogja kérdezni, hogy miért vetted meg a kocsit, és ilyenkor válaszolnod kell valamit.

Ilyenkor jön a logika és a technikai adatok. ABS, 370 literes csomagtér és 158 lóerős motor. Az autó ár/érték aránya jó. Ezekkel bizonyíthatod be, hogy jól költötted el a pénzed.

Ezért a szövegíró olyan szöveget ír, amely készen szállítja a válaszokat. Hat az álmaidra és érzelmeidre, de közben azt is elmondja neked, hogy mivel igazolhatod a döntésedet.

Most durvát fogok mondani

A szövegírónak nincs szüksége rád. Neked van szükséged a szövegíróra. De mielőtt ezt kifejteném, hadd meséljek el egy történetet.

Úgy kezdődött, hogy újsághirdetést szerettem volna írni, a portfóliómból pedig nem derül ki egyértelműen, hogy ilyet is tudok. Tehát nekem kell megkeresnem a potenciális ügyfeleket.

(A legértékesebb portfólió az, ha a szövegíró saját magát el tudja adni. Mert ha saját magát nem tudja értékesíteni, akkor rábíznád a terméked értékesítését?)

Kiválasztottam 30 olyan céget, amelynek az újsághirdetésén javítani tudok. 5 perc alatt írtam egy emailt, és elküldtem nekik.

6 ember válaszolt.

1 emberrel üzletet kötöttünk, és a napokban megjelent a hirdetés.

Ne maradj le a többi marketingtippről sem! Lájkold Facebook-oldalamat!

5%-os konverzió (megkötött üzletek száma) egy „hideg” listára egy olyan emaillel, amit 5 perc alatt írtam

Ezt nem dicsekvésnek szánom. Ez a beszámoló olyan, mintha a pék azt mesélné el, hogy aznap hogyan sütötte a félbarna kenyereket.

Azért írtam ezt le, hogy lásd, hogy a szövegíró saját magát épp úgy el tudja adni, ahogy a szolgáltatásodat is értékesíteni tudja. Általában a cégvezetők keresik meg a szövegírókat. De adott esetben a szövegíró pillanatok alatt olyan elfoglalttá tudja tenni magát, hogy utána magyarázkodhat Zolinak, hogy miért csúszik a Kreatív Kontroll-os anyagokkal.

Például ezzel a cikkel, amit most olvasol.

A lényeg az, hogy a szövegíró megteheti, hogy alaposan megválogatja, hogy kivel dolgozik együtt. Például azzal, aki tudja és érti, hogy milyen komoly értéket tud adni.

Ez egy olyan egyenlet, amelyben a szövegíró szaktudása pótolhatatlan, az ügyfél pedig cserélhető. Ez így leírva nagyon rideg, de erre nem szoktunk így gondolni. Zolival több tucat projekten dolgoztunk együtt, és a szakma egyik legkorrektebb emberét tisztelhetem benne.

És hogy miért van neked szükséged a szövegíróra?

  • Mert nincs időd írni, a szövegíró pedig időt spórol.
  • Mert nincs kedved írni, a szövegírónak viszont ez a dolga.
  • De ha van időd és kedved, akkor nem tudsz úgy írni, mint egy szövegíró. Ez ugyanis egy szakma. Oldalak tízezreit kell elolvasni és több száz és ezer óra írás és gyakorlás kell. Vér, veríték, türelem, elkötelezettség. Ezt a cégvezetés mellett nem tudod megtenni. Nem azért, mert nem akarnád, hanem mert egy nap 24 órából áll neked is.
  • Mert több eladást szeretnél.
  • Mert több látogatót szeretnél.
  • Mert profi céges kommunikációt szeretnél.
  • Mert a célpiacodnak szeretnél írni.
  • Mert piaci előnyt szeretnél.

És pontosan ezeket tudjuk megadni neked. Nem szöveget írunk, hanem értékesítünk.

Az értékesítési szövegírás más, mint a hagyományos, SEO szövegírás. Munkánk során mindkettő feladattal találkozunk, és más-más szakember dolgozik a kétféle projekten. Míg például a látogatóknak és a Google-nek szóló blogodat szövegíró újságírók készítik, addig egy landing page-t vagy DM levelet már marketing-szövegíró, salesspecialista. Ha bármilyen írott szövegre van szükséged, ne feledd: a Kreatív Kontroll segít!

Érdeklődj a jobb alsó sarokban található chatablakban!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikk9 érv a többnyelvű honlap mellett
Következő cikkLeváltja-e a tartalommarketing a SEO-t?Következő

Ezeket olvastad már?

„Nem a füvedet nyírjuk, több szombatot árulunk” – Beszámoló a T&C2017 első napjáról

Két év alatt nem hallottam annyi konkrét példát, számot, esettanulmányt és hajszálpontosan megfogalmazott tippet a

Elolvasom »

Hat év múlva is a SEO a felhasználóért

Egy portál szerkesztője megkért, hogy szálljak be a SEO sci-fi nevű játékba, és próbáljam meg

Elolvasom »

Őszinte marketing a hülyeség határán: hiba vagy alapkövetelmény?

Az őszinteség vádja rendszerint elkerüli a marketingest. Ez ugyanúgy levezethető a reklámszemétre, mint az, hogy

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.