Így szerezz szavazatokat e-mailben 67%-os konverzióval (elemzés)

Próbáltál már e-mailben szavazatot gyűjteni egy versenyre? Ha igen, akkor tudod, hogy ez nem egyszerű: cselekvésre kell bírnod az olvasót úgy, hogy ebből valójában csak neked származik előnyöd. Egy partnerünk nemrég épp egy ilyen feladattal keresett meg: indultak egy közönségszavazásos versenyen klinikájukkal, és szerettek volna minél több szavazatot begyűjteni. Nézzük, hogy hogyan oldottuk meg (és mit tanulj el a szövegből). Read More

16 tipp, hogy jobb marketingszövegeket írj

A helyzet az, hogy a marketingszövegeid minősége közvetlen hatással van az árbevételeidre. Vagy meg tudod győzni a célcsoportodat, hogy a te terméked az ideális nekik (és így megveszik)… vagy nem, de akkor nem lesznek vevőid. Ez a cikk nem arról szól, hogy a marketingszöveg fontosságáról meggyőzzelek (ahhoz olvasd el például ezt a cikket), hanem arról, … Read more

A milliárd dolláros levél: a valaha volt legsikeresebb sales letter (elemzéssel)

Kíváncsi vagy, hogy a direkt marketing és a direct response copywriting mennyi pénzt hozhat? Martin Conroy 1974-ben megírta azt a levelet, ami a Wall Street Journalt felépítette, és mindössze 802 szóval történelmet írt. Ez a DM-levél 28 évig futott (1974-től 2002-ig) kisebb változtatásokkal (ezzel egyébként a legtovább futó control lett). Az évek alatt 1 milliárd … Read more

A leghitelesebb marketingeszköz, amit te is elhanyagolsz

Nem publikálsz elég esettanulmányt, pedig 5 érvem is van rá, hogy kéne. Ezt onnan tudom, hogy a marketingben iszonyatos az információhiány: égető szükség lenne releváns, értelmes és hasznos projektek feldolgozására, de az esettanulmány ritka, a jó esettanulmány még ritkább. Így az a szomorú helyzet alakult ki, hogy már egy konferenciára sem jó érzés elmenni. Az … Read more

Mi a különbség az írás és az értékesítés között? (És miért van szükséged a szövegíróra?)

Képzeld el, hogy állsz egy márkakereskedés előtt, és az egyik autót vizsgálod már percek óta. Az értékesítő odamegy hozzád, és elkezd az autóról beszélni. Szóba kerül, hogy a modell 158 lóerős. Ez írás, és az autó technikai leírásában van a helye. Viszont az, hogy a gázadáskor milyen finoman dorombol a motor, az már értékesítés. Ezért … Read more