Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 13 perc

16 tipp, hogy jobb marketingszövegeket írj

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Ingyenes, Szövegírás
  • Címkék: marketingszoveg, reklámszövegírás

A helyzet az, hogy a marketingszövegeid minősége közvetlen hatással van az árbevételeidre.

Vagy meg tudod győzni a célcsoportodat, hogy a te terméked az ideális nekik (és így megveszik)... vagy nem, de akkor nem lesznek vevőid.

Ez a cikk nem arról szól, hogy a marketingszöveg fontosságáról meggyőzzelek (ahhoz olvasd el például ezt a cikket), hanem arról, hogy sok-sok konkrét tippet adjak neked.

1. Konkretizálj

A globális márkánál erősebb az, hogy 34 országba exportálunk. A széles ügyfélkörnél erősebb az, hogy már 1795 kkv-t segítettél sikeres kampányokhoz.

Minden mondat után tedd fel a kérdést: „mit jelent ez?” A fejedben megszólaló „ez azt jelenti, hogy” lesz a jó válasz. Az olvasódnak nem kötelessége tudni, hogy a széles ügyfélkör konkrétan hány ügyfélt jelent (és nem fog találgatni) – írd oda neki. A tények, számok és konkrétumok nemcsak megfoghatóbbá teszik az ajánlatod, de hitelességet is építenek.

2. Kutass többet

A reklámszövegírás kutatásintenzív terület. Egy landing page azért indul alsó hangon 50 000 Ft-ról, mert ha nem teszem bele azt a sok órányi kutatást, akkor az anyag semmit nem fog érni.

David Ogilvy ezt a hirdetést úgy írta meg, hogy előtte 3 héten keresztül kutatott.

Gary Bencivenga szerint:

„A legjobb szövegírók a legállhatatosabb kutatók. Mint a bányászok: ásnak, fúrnak, robbantanak és forgácsolnak addig, amíg több kocsi értékes ércük van. John Caples azt tanácsolta nekem, hogy 7-szer annyi értékes információt gyűjtsek össze, mint amennyit egyáltalán fel tudnék használni. A kutatás a legbiztosabb gyógyírje az írói válságnak.”

Nemrég egy speciális írószékeket forgalmazó webáruház főoldali szövegét írtam át. Ez a szék olyan alátámasztást ad a gerincnek, amitől az izmaid nem sorvadnak el, nem alakulnak ki gerincproblémáid és így tovább.

Nyilvánvaló, hogy nem a széket adom el (a szék csak egy szék), hanem azt, hogy az ülés mennyire káros.

Így néz ki a szöveg egy része:

érzelmekre ható marketingszöveg

A body copy állítását egy orvosi kutatásból vettem. Az ülőmunka halálosságát egy orvostól parafrazeáltam.

Minden információ hiteles.

De még fontosabb, hogy ezekről értesültem... mert vettem a fáradságot, hogy utánanézzek. 

Számold ki, hogy most egy marketinganyag elkészítése előtt hány órát töltesz kutatással – és minimum duplázd meg a számot. (Ha ez a szám 0, akkor adj hozzá 5-10 órát.)

3. Minden mondatodnak legyen célja

Építs hitelességet, építs bizalmat, mutass be termékelőnyt és így tovább. Ha egyik mondatodnak nincs célja (csak úgy ott van), akkor töröld.

4. Egyszerűsítsd az anyagod

A jó marketingszöveg annyira egyszerű, amennyire a nyelv megengedi (és nem megy az értelem rovására).

  • A hosszabb szavakat cseréld rövidebbre.
  • A terminusokat kerüld ki (ha lehet), vagy magyarázd meg.
  • Ha egy mondatodban 4-nél több tagmondatod van, akkor kezdj új mondatot.

Az egyszerűség nem azt jelenti, hogy az olvasót lenéznéd – épp ellenkezőleg: ez egy gesztus. Megteszed neki azt a szívességet, hogy nem kényszeríted felesleges munkára.

Te akarsz eladni neki, így a te dolgod, hogy a kommunikációd minél érthetőbb legyen. Még több szerkesztési tipp!

A kevésbé szakmai szemlélet szerint írj olyan szinten, amit egy ötödikes is megért. Szakmaibb, ha a Flesch-skálán ellenőrzöd az anyagod olvashatóságát.

5. Beszéld az ügyfeleid nyelvét

Nem érdekel, hogy az ügyvezetőd mit szeretne olvasni a weboldalon – és a látogatót sem érdekli.

Ha biciklipumpát keresnek az emberek, akkor nem kerékpárpumpaként fogalmazod meg.

Nézd meg a releváns Facebook-csoportokat, a kapcsolódó blogokat és fórumokat. Csetelj az ügyfeleiddel, hívd fel őket telefonon, gyűjts tőlük minél több autentikus szöveget.

Ezután a jellemző fordulataikat építsd a szövegedbe. Gondolj bele, hogy te is mennyire szereted, ha valakinek ugyanaz a hobbija, mint neked, és ismeri a kifejezéseket, beszéli azt a nyelvet.

6. Előnyök, előnyök, előnyök

A terméktulajdonság (feature) objektív és leírható – a termékelőny pedig az, amit a termék használat közben az ügyfelednek ad.

A feature a termékről szól, a benefit az ügyfélről.

A benefit adja el a terméket, a feature hitelessé teszi a benefiteket.

Bob Bly szerint „minden sikeres marketingszöveg előnyökre épít.”

Eugene Schwartz szerint „arról beszélj, hogy a terméked mit csinál, ne arról, hogy milyen.”

Ez a tulajdonság és előny közötti tömör összefoglaló volt, később használhatod vázlatként. Ha ennél bővebben érdekel a téma, akkor itt olvashatsz az előnyökről.

7. Mondass vele igent

Klasszikus sales-taktika, hogy „igeneket gyűjtesz”. Vagyis: olyan kérdéseket teszel fel, amelyre az ügyfél szinte biztosan igent mond (költői kérdés).

Minél többször mond valaki igent, annál valószínűbb, hogy végül az ajánlatra is igent mond.

Ideális esetben nem kérdezel, hanem állításként fogalmazod meg a kérdést is. Pl. a „pénzügyi gondokkal küzdesz?” kérdést átalakítod: „talán azon gondolkozol, hogy a pénzügyi problémáktól hogyan szabadulj meg.”

Ha landinget írsz, akkor ez a 40 elemes csekklista segít (e cikk tudásanyagát és a best practice-t veszi veled végig).

[blokk id='2289']

*A lista megrendelésével egyben elfogadod, hogy a továbbiakban e-maileket fogadj a marketingszoveg.com-tól. A további e-mailekről való leiratkozás bármikor lehetséges. Adataidat harmadik félnek nem adjuk ki.  Adatkezelőként a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH-61059/2012. számon tart nyilván minket.

8. Írd újra a headline-odat

A főcím fontos.

A headline-odnál használd a 4U-felépítést (urgent, useful, unique, ultra-specific, magyarul: sürgős, hasznos, egyedi, ultra-specifikus).

John Caples a sikeres headline-okat 3 alaptípusra osztotta:

  1. Kíváncsiságra építő: „Ez a cicus kutyatápot evett, és NEM FOGOD ELHINNI, hogy mi történt!”
  2. Hír: „Bemutatták az új iPhone 7-et”
  3. Önérdek: „How to Win Friends and Influence People”

A példák a példaszerűség miatt eltúlzottak (kivéve az önérdek, ami egy Carnegie-könyv.)

A kíváncsiság könnyen felkelthető: kezdj el egy sztorit a headline-ban, de a csattanót a törzsszövegbe rakd. Vagy adj egy óriási ígéretet (de a konkrétumokat a törzsszövegbe rakd). Caples azt ajánlja egyébként, hogy kerüld a csak kíváncsiságra építő headline-t – kombináld a hírrel vagy az önérdekkel.

A hír a legegyértelműbb: új technológia, új termékvonal, új megoldás, új felfedezés, új ár, új tréningnap stb. Végre meg tudunk oldani egy problémát, amit eddig is meg tudtunk oldani, csak nem ennyire jól. Nézz meg egy tetszőleges borotvareklámot, ahol épp a 16. pengét teszik rá a borotvafejre óriási „introducing the brand new revolution!” felirattal, you get the idea.

Önérdek: termékelőnyök, amelyek alapérzelmekre (öröm, félelem, kapzsiság stb.) vagy komplexebb motivációkra (sikervágy, elismerés stb.) hatnak. Például a kávégép hookja (az mi az?) nem az lesz, hogy hány másodperc alatt főz a kapszulából  finom kávét... hanem az, hogy egy kutatás szerint napi 2-3 kávétól erősebb erekcióra számíthat az ember fia.

A főcímeddel egyetlen dolgot kell elérned: hogy elolvassák az első mondatot.

9. Szövegkozmetikázz

A célod az, hogy a szöveg kevesebbnek tűnjék, mint amennyi valójában (vagyis ránézésre egy könnyed olvasmányt lásson az olvasó, ne egy disszertáció első oldalait).

Ha az 1000 szavas szövegedet egyetlen bekezdésben hányod ki az internetre, akkor az oldalon töltött időd csökken, mert a szöveg elolvasása munkának tűnik. Egyrészt az olvasód valószínűleg épp eleget dolgozik (és ha egy reklámanyag további munka, akkor inkább nem olvassa el), másrészt szeretnéd, hogy minél többet olvasson (azaz nem nehezíted meg a dolgát).

  • Válassz egy könnyen olvasható betűtípust.
  • Világos háttéren sötét szöveg – bizonyított, hogy ez sokkal olvashatóbb, mint a sötét háttéren megjelenített világos szöveg.
  • Használj rövid bekezdéseket. A bekezdéseid hossza legyen változatos (egy 4 soros bekezdésecske itt, egy 1 soros bekezdésecske ott, lsd. ezt a cikket).
  • Listák (bullet pointos vagy számozott)
  • Alcímek
  • Idézetek
  • Johnson box
  • Félkövér, dőlt részek (ne vidd túlzásba, mert ha mindent kiemelsz, akkor semmit nem emeltél ki)
  • Látható gombszövegek (vagy print esetén látható CTA)

10. Támaszd alá az állításaidat

A legjobb ajánlat sem ér semmit, ha a piacod nem hiszi el. A hitelesség és a reputáció nem arról szól, hogy te becsületesen dolgozol, fizeted az adót, pontosan szállítasz és így tovább, mert ez az első lépés – a második az, hogy erről a célközönséged is értesüljön.

Szélsőséges esetben a még le nem bukott és rendkívül simabeszédű csaló is hitelesnek tűnhet. És a hangsúly a tűnhet igére esik.

Nézzük, hogy mivel építhetsz hitelességet.

  • Ha azt állítod, hogy megduplázod a cégek produktivitását, akkor mutass egy esettanulmányt, hogy ez korábban már sikerült.
  • Írd le a szolgáltatásod lépéseit konkrétan, hogy el tudjam képzelni, hogy mégis mikor mi fog történni.
  • Mutass screenshotokat.
  • Használj ajánlásokat (melyek valódiak).
  • Hivatkozz kutatásokra, statisztikákra, felmérésekre (melyeket nem te rendeltél meg).

11. Építsd fel az értéket

A jó termék önmagában nem elég, mert értékesnek kell éreznem ahhoz, hogy a pénzemet boldogan költsem el (az a jó vétel, ahol az érzékelt érték több, mint az ár).

Írd le, hogy mennyi időt spórol, mennyivel nőnek a bevételei, mennyivel gondtalanabb lesz az élete, mennyivel egyszerűbb lesz megcsinálni a bármit az új termékkel.

Nézzünk egy feliratkozási oldalt, ami ingyenes infoterméket reklámoz.

feliratkozási oldal

(Ezt mi írtuk, az oldal harmadát látod.)

A kiadványban olvashatsz 10 olyan panaszról, ami talán a te cégedbe is befut (de le kell töltened, hogy megbizonyosodj róla), illetve ígéretet a megoldásukra (érték). Kapsz egy esettanulmányt, hogy hogyan versenyezz nagyvállalatokkal (érték!). Megtudod, hogy nem valami minianyagot kapsz, hanem 4241 szavasat, és azonnal megvalósítható tippeket találsz benne.

Nem feliratkoztatlak, hanem megkérdezem tőled, hogy az anyagot hova küldjem (ugyanaz történik, de itt indoklom, hogy miért kell az e-mail címed).

Ne hype-olj, de ha hitelesen építesz értéket, akkor nem tudod túlzásba vinni.

12. Térj vissza az alapokhoz

Azért ajánljuk belső szövegírói tréningen is John Caples közel 100 éves anyagát, mert a hatékony kommunikáció (itt: hatékony reklámszöveg) alapjai változatlanok.

Bob Bly 8 pontja arról, hogy a jó marketingszöveg:

  1. Figyelmet szerez
  2. A fogyasztóra koncentrál (és nem a cégre)
  3. Előnyökre épít
  4. Megkülönböztet a versenytársaktól
  5. Bizonyít és alátámaszt (lsd. 10. pont)
  6. Hitelességet épít
  7. Értéket növel
  8. Lezár (CTA)

Ha nagy és ismert márkaneveid vannak (mert te vagy a Coca-Cola), akkor a hitelességépítést például kihagyhatod.

13. Tell & Show

Gary Halbert egyik kedvenc technikája volt. Először mondasz valamit a termékedről, utána megmutatod egy példán keresztül, hogy ez az olvasónak mit jelent.

Vegyük ezt a bekezdést:

However, if you know how to use these simple tools and, you have the ability to focus on the market for approximately one hour each morning, there is no limit to the amount of Nasdaq stock profits you can make. This means you can get out of bed at 9:00 a.m., watch the market and trade until about 10:47... and then... go back to sleep a happier and richer person.

Először jön a termékelőny, utána a konkrét példa.

14. Ne használj felkiáltójeleket!

A felkiáltójel a lusta író eszköze, aki nem tud (vagy nem akar) elég erős mondatokat írni, ezért felkiáltójelekkel próbál életet csiholni és izgalmat csempészni a szövegébe.

(Illetve tinilányok is használják – de feltételezem, hogy nem ezt a benyomást szeretnéd tenni potenciális ügyfeleiden.)

3000 szavanként 1 felkiáltójelet engedélyezek neked.

15. Ne legyél okos

A marketingszöveg nem arról szól, hogy irodalmi vénádat fitogtasd, szójátékozz, öncélúan alliterálj, vicceskedj és mindenféle színes-szagos kifejezéssel teleszórd az anyagot.

A szójáték, irónia, bántó humor is visszaüt.

A jó szöveg letisztult, lényegre törő és nem veszi el a figyelmet a termékről.

16. Szegd meg a szabályokat

A zsenik nonkonformisták. Amit most best practice-ként ismersz, azok mindegyike anno a best practice megszegése, egy új ötletnek indult – aztán oly nagy sikert ért el, hogy ez lett az új best practice.

Ez a cikket pl. úgy kellett volna kezdenem, hogy 15+1 tipp, mert valamiért az ilyen pluszegyes headline-ok általában jobban működnek.

Ha szeretnéd, hogy profin megírjuk a marketingszövegeidet, akkor írj valamely elérhetőségemen.

Ha ez a cikk tetszett, akkor köszönd meg egy megosztással!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkA leghatékonyabb tartalmat nem te írod: a „user-generated content” hatékonyságáról
Következő cikkMinden, amit a „reklámblokkolási hisztériáról” tudnod kellKövetkező

Ezeket olvastad már?

11 eszköz, amivel megkönnyítem neked a blogolást

Blogot vezetsz és rendszeresen frissíted. Nagyon jól teszed, nem sok jobb üzleti döntésed lehet annál,

Elolvasom »

Egy technika, hogy elkészítsd a leghatékonyabb salesszöveged még akkor is, ha alig tudsz írni

Nem túlzok. Ezt a technikát már elmondtuk több tréningelőadásunkban, de tudom, hogy nem használtad föl

Elolvasom »

Reklámozz ezzel a 17 főcímmel és legyél a leggazdagabb marketinges

Ezzel a cikkel forintmilliókat fogsz keresni. Hogy miért? Egyszerű: mert a főcím (headline) minden reklámanyagod

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: info@kreativkontroll.hu
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.