Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

A világ legjobb szövegírója 2 levelet írt az anyádnak

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Ingyenes, Szövegírás
  • Címkék: a-vilg-legjobb-marketingese

Gary Halbert vitán felül a legjobb direkt marketinges szövegíró volt. Megelőzte a korát, innovatív és eredeti ötletekkel megújította a direct response világát. A szövegírás történelmét a Gary Halbert előtti és utáni időkre osztják. Ebben a cikkben megemlítettük az egyik sikerét.

Rengeteget köszönhetünk neki (mi is, az egész szakma is), ezért egy rövidke részletet most magyarul is közkinccsé teszünk.

(Ez egy telefonos interjú volt, azért az élőbeszéd-jelleg. Egy szemináriumi feladatot mesél el, melyben 2 levelet írnak a hallgatók az édesanyjuknak. Ha az édesanyáddal problémás a kapcsolatod, esetleg nemrég hunyt el, akkor ne olvasd el ezt a cikket, mert erős szövegek vannak benne.)

Átadjuk a szót Gary Halbertnek:

„2 levelet fogok felolvasni neked, ezzel szoktam a szemináriumokat kezdeni. Mindenkinek adni szoktam két bélyeget és két borítékot. Megkérem őket, hogy címezzék fel az egyik borítékot, írják rá a nevüket, tegyék rá a bélyeget.

Ráíratom velük a dátumot és a pontos időt, mert azt szeretném, hogy ezt soha ne felejtsék el.

Utána megkérem őket, hogy a borítékot címezzék az édesanyjuknak.

Ezután íratok velük 2 levelet, az első így hangzik:

Kedves Mama,

Nagyon elfoglalt vagyok most és nincs időm telefonálni, ezért írom ezt a levelet.

Tudod, nemcsak a puszta létemet köszönhetem neked, de a te gondoskodásod mindig elkísér majd és ragyogóvá teszi a legszürkébb napjaimat is.

Jelenleg nagyon megvisel a sok stressz, és mostanában egyre többet gondolok rád.

Eszembe jutott, hogy talán soha nem mondtam el neked, hogy mennyire értékelem mindazt, amit értem tettél, és hogy mennyire szeretlek.

Különösen szép emlékem rólad az, amikor [és itt megkérem őket, hogy írjanak valami személyes élményt] a 18. szülinapomra kaptam tőled egy nyaralást.

Igyekszem úgy intézni, hogy minél hamarabb láthassalak.

Szeretettel, 

Fiad/Lányod

Ezt összehajtatom velük, belerakják a borítékba, félreteszik.

Aztán az egészet megcsináljuk újra a második borítékkal. Felírják a nevüket, címüket, a dátumot és az időt (ami csak pár perccel későbbi, mint az első levélnél).

Ezt a levelet is az édesanyjuknak címzik, ez pedig így hangzik:

Kedves Anyám,

Ha nem lennék ennyire messze tőled, akkor valószínűleg nem lenne bátorságom megírni ezt a levelet, viszont a most következőket már hosszú évek óta el akarom mondani. Pokollá tetted az életemet. Minden ismerősöm anyja jobb nálad és mindenkinek az anyja értékesebb ember, mint te.

Te csak egy ráncos öreg ***** vagy, és a lehető legrosszabb anya, akit csak kaphattam. Szóval ha az alacsony IQ-d miatt nem fogtad volna fel eddig, akkor hadd írjam le félreérthetetlenül...

***** **** ** ***** ***!

Kérlek, ne írj, ne hívj és ne keress soha többé. Egyáltalán nem akarom veled tartani a kapcsolatot.

Fiad/Lányod

Ui.: Apa is *********.

Feltételezem, hogy egyértelműen látjátok, hogy micsoda drasztikus különbség lenne az édesanya reakcióiban attól függően, hogy a két levél közül melyiket kapja meg.

Meg szoktam kérdezni a résztvevőktől azt, amit most megkérdezek tőled.

Mi a különbség a két boríték árában? Gyakorlatilag semmi.

Mi a különbség a két címzésben és a befektetett energiában? Gyakorlatilag semmi.

Mi a különbség a postaköltségekben? Gyakorlatilag semmi.

Mi a különbség a két papírlap árában? Gyakorlatilag semmi.

Mi a különbség abban, hogy mennyi időbe és energiába telt neked megírni a 2 levelet? Gyakorlatilag semmi.

És mégis az egyik levél meleg és szeretetteli kötődést vált ki, a másik viszont elkeseredést, leírhatatlan fájdalmakat és boldogtalanság okoz.

Mi volt a különbség?

Az egyetlen különbség a szavakban volt.

Nincs semmi, ami erősebb lenne a papírra írt szavaknál.

Az írott szó a leghatalmasabb erőforrás az egész világon.”

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkA tartalommarketing meghalt? Az igazság a „content shock”-ról
Következő cikkKire bízd a szövegírást? (5 kérdés, ami segít eldönteni)Következő

Ezeket olvastad már?

Az első hírlevél: így „szólíts le” egy ismeretlen feliratkozót

Rájöttem, hogy kihagytunk egy nagyon fontos témát. Írtunk már arról, milyen legyen (és hogyan terjeszd)

Elolvasom »

Így készíts viselkedés alapú e-mail-kampányokat

Már nem merek olyasmit kijelenteni, amit közhelyszerű marketingigazságnak tartunk, mert van, aki szerint a blog

Elolvasom »

Kérlek, tanuld meg használni a hashtageket Instagramon!

Hétfőn Balázzsal egész napos telefonos tanácsadást tartottunk az előfizetőinknek. Az egyik kedves olvasónknak adtam pár

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.