Egy színpadon kiszaladt a számon, hogy a marketing rock & roll.
A CMI ezt olyannyira hasonlóképp gondolja, hogy a konferencia záró keynote-ját Henry Rollins tartotta meg (rocksztár, író, színész, humorista, műsorvezető és aktivista).
Kognitív idegtudományos eredmények a tartalomkészítésre szabva, limitált büdzséből felépített tartalomprogramok, mesterséges intelligencia alkalmazása a content marketingben, storytelling, engagementet a ROI-val közvetlenül összekötő analitika és a tartalmak korának jövőjét bemutató vízió egy rocksztártól.
A ContentTECH szinte mindent tartalmazott, ami egy tartalommarketing-szakembernek érdekes és értékes lehet.
Olvasd el, hogy hol jár a szakma csúcsa.
Előfizetői tartalom
A ContentTECH tudásanyagát előfizetőink már olvassák!
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.