Elég volt a tétlenségből:

most kézen fogunk és kivezetünk az online marketing sűrű, sötét útvesztőjéből

Csökken az organikus forgalmad, egyre többet fizetsz minden kattintásért és elmaradnak az új ügyfelek? Akkor nem dughatod a homokba a fejed: a probléma mélyére kell ásnod.

Elemi érdeked, hogy ne nullázd le teljesen a bevételeidet. Ebben a küldetésben lesz titkos fegyvered az online marketing audit, melynek során megvizsgáljuk nemcsak a fát, hanem az erdőt is. Szakértő szemmel az online marketinged mélyére ásunk és biztos iránytűvel vezetünk ki a homályból. Rajtad múlik, hogy a létbizonytalanságot vagy a biztos alapokat választod.

Többet tudnék a titkos fegyverről
Mutasd a részleteket!
Az első hiba, amit elkövettél

Kezdő marketingesként vagy cégvezetőként biztosan nagyon izgatott voltál, amikor megérkeztél a számodra addig ismeretlen terepre. Mert más volt az iskola falai között elméletben elsajátítani azt a tudást, amivel biztos alapokra helyezheted a saját céged vagy a munkahelyed ügyfélszerző és bevételnövelő folyamatait.

A kezdeti bizonytalan lépések után egyre magabiztosabban mentél az úton, mert egyre több tapasztalat lapult a tarsolyodban. Megtanultad, hogyan fektetheted könnyedén félvállra a konkurenciát. Megvívtad a magad harcait cégen belül és kívül is, ráadásul olyan döccenőkkel szemben is sikerrel vetted fel a harcot, mint az egyre terebélyesebbé váló bürokrácia, a sorozatban érkező algoritmusfrissítések és a marketingautomatizmusok kusza hálózata.

Azonban itt követted el az első hibát. Az évek folyamán hozzászoktál a korábban jól bejáratott marketingrendszereidhez és ahhoz, hogy elégedetten számlálgatod a számládra érkező megtakarításod. Aztán valami történt és az utóbbi hónapokban megváltozott a helyzet. Már nem nyílik olyan sűrűn az online kassza és az eddig gondos előrelátással képzett tartalékok is megfogyatkoztak.
Ha a jelenlegi eredményeidet nézed, ezt látod:
csökken az organikus forgalmad,
többet költesz PPC hirdetésekre,
kevesebben olvassák a blogodat,
20-40%-kal is drágább lett egy lead,
nincsenek új ügyfeleid és a meglévőket sem tudod megtartani,
és a feliratkozók száma sem nő olyan ütemben, mint korábban.
Időközben valahol letértél arról az ösvényről, ami a kíváncsiság és a folyamatok folytonos felülvizsgálatán között vezetett, és inkább a belenyugvás veszélyes útvesztőjét választottad. Ahol már nem követed élénk figyelemmel a piacod és a célközönséged változó igényeit, illetve lehetőségeit, az ügyfélbarát innovációkat. Mert a belenyugvást és a régi jót választottad. Ennek látod most az eredményét.
Mi történik, ha továbbra sem lépek?
Figyeld a jeleket, megmutatják mikor kell behúznod a kéziféket

Te is tudod, hogy káros dolog a szokások rabjává válni. Még akkor is, ha olyan bevált szokásokról beszélünk, amik egykor bevételt termeltek neked, új ügyfeleket szállítottak és csúcsra járatták az organikus forgalmad.  

E sikerek miatt kialakult benned egy kényelmes komfortzóna, ami vakká tesz a szemed előtt zajló változásokra. Nem szándékosan, de bízva a korábban sikeres, ma viszont már idejétmúlt döntéseidben, figyelmen kívül hagyod az ügyféligények megváltozását, a tartalomfogyasztási szokásaik átalakulását, a felhasználóbarát folyamatokat és digitális eszközöket. És hiába látod az aggasztó jeleket, nem lépsz időben.

A komfortos belenyugvás az egyik legnagyobb hiba, amit a céged és a pénztárcád ellen elkövethetsz.

Ha nem vizsgálod felül a teljesítményt, nem nézel a számok mögé először egyre kisebb lesz a kosárértéked, majd a vásárlások is elmaradnak, miközben egyre szélesebbre kell nyitnod a pénztárcád a dráguló PPC-hirdetések miatt. Bekerültél abba a sötét útvesztőbe, amiből csak nehezen, veszteségek árán találod meg a kiutat.

Esetleg el kell bocsátanod 1-2 kollégát és többet kell dolgoznod, kevesebb bevételért – vagyis a nehezen kivívott vállalkozói szabadságod teszed kockára. Előbb csak a cégedben kell megszorításokkal élned, például egy régóta tervezett eszközpark bővítésre kell nemet mondanod, de a végén már a családi nyaralást is lemondod, mert nem tudod miből finanszírozni a jól megérdemelt kikapcsolódást.

Igazán akkor szembesülsz majd azzal, hogy a kényelmes magabiztosság a vállalkozásod és a magánéleted kontójára megy, amikor a szeretteid és a saját csalódott tekinteted látod.

Létezik hatásos varázsige a problémámra?
Ami gyógyír lehet a sebet kapott vállalkozásodnak:
az online marketing audit

Az online marketing audit az a titkos fegyver, aminek köszönhetően kikeveredsz a tétlenség és téves magabiztosság fogságából. Olyan eszköz, ami az elfogulatlan külső szakértő segítségével, magabiztosan vezet vissza a kincset érő konverziókhoz vivő ösvényre és közben rámutat arra, hol csúsztak szét az online marketing folyamataid.

Az online marketing audit célja éppen az, hogy egy elfogulatlanul, de szakszerűen feltérképezze, hol sérült meg a marketinged. Abban az esetben van szükséged erre a szolgáltatásra, ha már hetek-hónapok óta toldozod-foltozod a folyamataidat, mégsem jutsz egyről a kettőre. Továbbra sem teljesülnek az előre meghatározott konverziós célok és több kampányod is kudarccal végződik.

Hogyan és milyen területeken segít neked az online marketing audit?

Online marketing audit keretében 4 szolgáltatási csomag közül választhatsz, amelyek a torta más-más szeletét vizsgálják.

A 4 audit terület a következő:
  • a weboldalelemzés,
  • a weboldalon lévő tartalmak elemzése,
  • közösségimédia-jelenlét analízise,
  • konkurencia- és versenytársfigyelés.
Nem tudod eldönteni, hogy melyikre van szükséged? Ne aggódj:

a közös munka minden esetben egy alapos briefeléssel kezdődik. Ennek során természetesen te is felteheted a kérdéseidet, mi pedig begyűjtjük a munka elvégzéséhez szükséges információkat és tanácsot adunk a csomagválasztást illetően is.

Az egyes csomagok önmagukban is rendelhetők, de természetesen össze is vonhatók. Amennyiben egyszerre több csomagot is rendelnél, egyedi ajánlattal tesszük számodra is kifizetődővé az együttműködésünket.

Most azonban nem csigázzuk tovább az érdeklődésedet, mutatjuk miről is van szó pontosan.

Mutasd a csomagokat
Audit a cégedre szabva

Az audit során az online marketinged 3 főbb területét vizsgáljuk meg:

  • a weboldaladat,
  • a weboldaladra kikerülő tartalmakat, azaz az online jelenléted és márkakommunikációd,
  • valamint a közösségi média jelenléted.

Hogy ezek mit takarnak? Máris mutatjuk!

Weboldalaudit: az alfa és az ómega

A weboldalad a virtuális névjegykártyád, az egyik legalapvetőbb hely, ahol organikus forgalmat és értékesítést generálhatsz. Első lépésként azt ajánljuk, hogy ezt a felületet vonjuk nagyító alá, mert hiába tereled ide a látogatókat más marketingcsatornáidról, ha a weboldaladra érkezve gyorsan lepattannak az érdeklődők.

A következő szempontok alapján vizsgáljuk meg a weboldalad:

  • az egyértelmű kommunikáció,
  • a márkakonzisztencia és esztétikai vonzerő,
  • a felhasználóbarát felület és egyszerű navigáció,
  • bizalomépítő elemek (például a tartalom és az űrlapok minősége, az elérhetőségek feltüntetése) megléte,
  • a tranzakciós lehetőségek egyszerűsége és biztonsága.

A weboldalaudit végeztével egy átfogó jelentés lesz a kezedben arról, hogy:

  • a látogatóid megtudják-e 30 másodperc alatt, ki a cég, mivel foglalkozol milyen problémáikat oldod meg,
  • a webszöveg elég információt biztosít-e, valóban a célközönségnek szól és cselekvésre ösztönző-e,
  • egyszerű-e navigálni az oldaladon,
  • összhangban van-e a webdesign a márkád üzenetével és a webszöveggel,
  • elég egyértelműek-e a kulcsfontosságú marketingüzeneteid,
  • logikus-e az oldal struktúrája,
  • mennyire egyszerű és felhasználóbarát az űrlapok kitöltése,
  • biztonságosan intézheti-e a vásárlásait stb.

Ebből a jelentésből értékes információkat és javaslatokat kapsz arról, hol vannak a weboldalad javításra szoruló pontjai, mi az, ami jól működik, kellően mérve vannak-e az eredményeid. A jelentés végén pedig javaslatot teszünk arra, hogy mivel tudnád javítani a weboldalad marketinghatékonyságát.

Mutasd a részleteket
Online jelenlét és márkakommunikáció elemzése

Az online jelenlét és a márkakommunikáció elemzése során a weboldalad tartalmait állítjuk a figyelem kereszttüzébe. Konkrétan azt vizsgáljuk meg, hogy kap-e értékes tartalmat tőled a látogató és ha igen, akkor rendszeresen és jó minőségben prezentálod-e azt neki.

Gyakorlatilag a weboldaladon megjelenő hozzáadott értékeket nézzük át, amit a rendszeresen frissülő blogbejegyzések, szakmai cikkek, esettanulmányok, iparági bejelentések, értékajánlatok, szolgáltatásismertetők, termék/kategórialeírások, sajtóközlemények, infografikák, skyscraper tartalmak és lead magnetek jelentenek.

Megvizsgáljuk, hogy:

  • mennyire célközönség specifikusak a tartalmaid,
  • megfelelnek-e a Google és SEO követelményeknek,
  • passzolnak-e a márkád hangjához, vagyis a voice of tone-hoz,
  • rendszeresen kapnak-e a látogatók új tartalmakat,
  • a publikált kontentek építik-e a szakértői státuszodat,
  • és elősegítik-e az értékesítést, illetve márkaépítést.

A fentiek mellé egy 2 hónapos tartalomnaptárt is kapsz tőlünk ajándékba és a legutóbbi 2 hónap során küldött hírleveleidre is vetünk egy pillantást. Tárgymezőkben, CTA-ban és az értékes tartalomban itt sem ismerünk tréfát – ahogy ezt az elemzésből is láthatod majd.

Bővebben
Közösségi média jelenlét analízis

Marketing- és PR kommunikációd jelentős része zajlik a közösségi média felületeken, ezért nagy bakot lőnénk, ha kihagynánk a vizsgálatból. Ajánlatunk részeként a céges Facebook és Instagram profilt tűzzük pellengérre, de külön kérés, illetve felár ellenében YouTube csatornádat és LinkedIn profilodat, egy-egy podcast adásodat is kielemezzük neked.

Az alábbi szempontokat fogjuk figyelembe venni az elemzés során:

  • a profilod felépítése és minősége,
  • a közönségelemzés (követői bázis alakulása),
  • a tartalmak minősége és rendszeressége,
  • kommentkezelés,
  • kommunikációs összhang (a weboldaladdal, más marketingkommunikációs csatornákkal).

A közösségi média jelenlét analízisből azt fogod megtudni, hogy mennyire aknázod ki a profilodban lévő lehetőségeket: használsz-e és ha igen, akkor elég jól használod-e a hashtageket, a Stories funkciókat, a Highlights-ot és az élő bejelentkezéseket. Vetünk egy-egy pillantást arra is, hogy mennyire aknázod ki ezeket a felületeket tartalomterjesztésre, építesz-e közösséget.

Megnézzük, hogy elég információt adsz-e a közönségednek és jó minőségű tartalmak kerülnek-e ki a felületeidre: szöveges posztok, videós tartalmak, élő bejelentkezések. Megvizsgáljuk azt is, hogy mennyire követed a kommentkezelési best practice-t és összhangban van-e a Facebook, Instagram kommunikációd a márkáddal. A végén pedig javaslatot teszünk arra, hogyan növelhetnéd az elérésedet és vonhatsz be új közönséget.

A fentiek mellé pedig még egy ajándékot is kapsz tőlünk: a Marketing 300 Meetup videócsomagját nettó 9 800 Ft értékben. Ebből megtudod hogyan érdemes 300 ezer forintból kampányt indítani. Google Ads, tartalomfejlesztés és weboldalépítés a lehető legköltséghatékonyabban, valamint stratégiai nézőpontváltás egy helyen: hogyan lesz a kommunikációd más és mivel lehet tekintélyt szerezni a céged számára?

Mutasd a részleteket
Ha idáig eljutottál…
ne hagyd ki a konkurenciaelemzést és versenytársfigyelést sem!
Konkurenciaelemzés és versenytársfigyelés

A konkurenciaelemzés és versenytársfigyelés ugyan hosszabb folyamat, de időigényessége ellenére nem haszontalan: követendő és elrettentő példákat is találhatunk. Te kiválasztod 2 versenytársadat, mi pedig 6 héten keresztül figyeljük a szabadon hozzáférhető online marketingkommunikációját.  

Azaz a rendelkezésünkre álló, nyilvánosan elérhető infók alapján elemezzük:

  • a weboldalát,
  • a weboldalára kikerülő tartalmakat,
  • a közösségi média jelenlétét,
  • és feliratkozunk a hírlevelére is.

A megfigyelés 6 hetes időtartama után még 2 hetet kérünk tőled arra, hogy összeállítsuk a jelentésedet. Ebben megmutatjuk, hogy mi az, amiben a versenytársaid esetleg jobbak és mi az, amit ők esetleg csinálnak, de neked nem ajánljuk.

Esetükben csak a publikusan rendelkezésre álló információkra hagyatkozhatunk, hiszen őket nem briefeljük le előtte úgy, mint téged. Megnézzük a tartalommarketingjüket: ismerni fogod a publikációik gyakoriságát, a kommunikációjuk irányát és stílusát, a közönségükkel való kapcsolattartás minőségét. Megfigyeljük, hogyan és mire használják az egyes felületeiket, milyen tematikus kampányt futtattak a megfigyelés időtartama alatt, ha sor került ilyenre.

Olyan nyilvánosan elérhető információkat és folyamatokat összegzünk neked a konkurenseidtől, amiből te is tanulhatsz és beépíthetsz a weboldaladba, a tartalommarketingedbe, az automatizációs folyamataidba.

Kíváncsi vagyok a részletekre
A piszkos anyagiakról is ejtsünk néhány szót
Online marketing audit

Benne:

  • weboldalaudit
  • webkontent elemzés
  • közösségi média jelenlét analízise

Mit kapsz még? Ajándékokat, nettó 45 000 Ft értékben!

  • 2 hónapos tartalomnaptárt,
  • a legutóbbi 2 hónap hírleveleinek elemzését,
  • a Marketing 300 meetup videócsomagunkat ajándékba – költséghatékony kampányaidhoz

Ára: nettó 149 000 Ft

Ezt kérem
Konkurencia és versenytársfigyelés

2 versenytársad online marketingkommunikációjának megfigyelése 6 héten át

Benne:

  • weboldalelemzés,
  • közösségi média jelenlét feltérképezése,
  • hírlevelezés megfigyelése,
  • javaslatok és összevetések a saját kommunikációddal

Ára: nettó 99 000 Ft

Erre van szükségem
Ne feledd: amennyiben mindkét csomagot megrendeled, egyedi ajánlatot biztosítunk neked.
Mit fogsz tapasztalni az online marketing audit után?
Mármint azon kívül, hogy látni fogod a kiutat a veszteségekből?

Nagyobb organikus keresőforgalmad lesz.

Mert rámutatunk arra, mi riasztotta el korábban a látogatóidat és tartalomfejlesztési javaslatokat is teszünk.

Csökkentheted a Google Ads- és Facebook-költéseid.

Amit most fizetős forgalomból szerzel, azt szép lassan behozhatod organikus forgalomból – a már említett tartalomfejlesztésnek köszönhetően.

Okot adsz a potenciális vevőidnek arra, hogy újra és újra felkeressék az oldalad.

Azt fogod tapasztalni, hogy az oldalon töltött idő megnő, a lepattanás csökken, az egy látogatásra eső oldalmegtekintések száma egyre nagyobb.

A „tartalommal megpuhított” forgalmadat könnyebben tudod a marketingtölcséredbe terelni:

Könnyebb lesz a látogatókat feliratkoztatni, könnyebben éred el az első eladást, személyes vagy telefonos megbeszélésen gyorsabb és egyszerűbb a folyamat. A bizalom is könnyebben épül ki, ami talán a legnagyobb értéked az online piacon.

A jó tartalmad egyre több linket kap.

Ezek természetes linkek lesznek, a Google pedig nemhogy díjazza ezt, hanem egyenesen elvárja. Így a rangsorolásod feljavul, vagyis még nagyobb organikus forgalmad lesz.

Mindig tudod melyik social media és marketingcsatornához nyúlj.

Céged minden pórusából árad, hogy aktívak vagytok, imádjátok az ügyfeleket és célközönség specifikus, értékes tartalmakkal kényeztetitek őket.

Ha megfogadod a javaslatainkat, az auditot követő hónapok-évek során közönséged épül ki.

Ez az a keménymag, akikkel azonnal megtölthetsz egy rendezvényt… akik azonnal megveszik az új termékeid… akik azonnal pozitív értékeléseket adnak. Mondjuk még?

Ne késlekedj tovább:
kezdjük el a közös munkát
Töltsd ki ezt az űrlapot, hogy elkezdhessük megbeszélni az auditod.
  • Általános szerződési feltételek
    A jelen általános szerződési feltételek – a továbbiakban: „ászf” – a Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság – a továbbiakban: „Szolgáltató” – által a www.kreativkontroll.hu, www.marketingszovegiras.hu, www.keresztenyvallalkozo.hu és www.contentplage.hu honlapokon keresztül nyújtott szolgáltatás – a továbbiakban: „Szolgáltatás” – igénybevételének feltételeit szabályozza. Jelen ászf elválaszthatatlan részét képezi az adatvédelmi nyilatkozat.

    1. A Szolgáltatás nyújtója
    Név: Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
    Székhely: 1131 Budapest, Szent László út 101–103/B. V/120.
    Postacím: 1024 Budapest, Margit körút 29/A. VI/2.
    Cégjegyzékszám: 01 09 958932
    Statisztikai számjel: 23297663-5819-113-01
    Adószám: 23297663-2-41
    E-mail-cím: [email protected]
    Telefonszám: +36-20/372-6226

    2. A Szolgáltatás leírása
    A Szolgáltató a www.kreativkontroll.hu weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal”) keresztül nyújtott szolgáltatásával a marketingszövegek írásához és online marketing tevékenységekhez kapcsolódó cikkeket, tanulmányokat és egyéb tartalmakat oszt meg a Szolgáltatás felhasználóival (a továbbiakban: „Felhasználó”). A Szolgáltatás célja, hogy a Felhasználók megismerjék a marketingszöveg-írás és az online marketing legújabb trendjeit, és a gyakorlatban is hasznosítható ismereteket szerezzenek a témában.

    A Szolgáltató a www.marketingszovegiras.hu, www.contentplage.hu és www.keresztenyvallalkozo.hu oldalakon élő eseményeket (konferenciákat, tréningeket stb.) szervez, azokhoz belépőjegyeket értékesít.

    3. A szerződés tárgya
    Jelen szerződés alapján a Felhasználó megbízza a Szolgáltatót a Szolgáltatás keretében online marketinggel kapcsolatos tananyagok rendelkezésre bocsátásával a www.kreativkontroll.hu oldalon történő jelentkezéssel vagy belépőjegyet vált rendezvényre a www.marketingszovegiras.hu, www.keresztenyvallalkozo.hu, illetve www.contentplage.hu weboldalak valamelyikén. A szerződés tárgyát képezik egyrészt a Szolgáltatáson keresztül, a szerződés megkötésének időpontjában hozzáférhető anyagok, valamint a Szolgáltató által később elkészített, és a honlapon keresztül közzétett anyagok. A Szolgáltatás kizárólagos nyújtója a Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, aki a megbízást kifejezetten elfogadja.

    A fenti Szolgáltatáson kívül a Szolgáltató esetileg egyéni ajánlatokat tesz közzé a honlapon, amik a marketingszövegek megírásával kapcsolatos egyéb szolgáltatások (személyes képzések, konzultációs lehetőségek, tanácsadás és coaching stb.) nyújtására, illetve kiadványok nyomtatott vagy elektronikus formátumú műpéldányainak átruházására (a továbbiakban: „Egyéb szolgáltatás”) vonatkoznak. Ezen ajánlatokra vonatkozó szerződés a Szerződő Felek között ráutaló magatartással, a megrendelőgomb lenyomásával jön létre az Egyéb szolgáltatás adatlapja szerinti tartalommal és áron.

    4. A szerződés létrejötte
    Jelen szerződés a Szolgáltató és a Felhasználó – a továbbiakban együtt: „Szerződő Felek” – között ráutaló magatartással, a Felhasználó által a www.kreativkontroll.hu, www.marketingszovegiras.hu, www.keresztenyvallalkozo.hu vagy www.contentplage.hu weboldalon, vagy annak aloldalán található regisztrációs űrlap kitöltésével, és a megrendelőgomb lenyomásával jön létre.

    A Felhasználó jelen szerződés elfogadásával nyilatkozik arról, hogy cselekvőképessége, illetve szerződéskötési képessége nincs korlátozva.

    A jelentkezés során a látogató által megadott adatoknak hiánytalannak és valósnak kell lenniük. A látogató nyilatkozik arról, hogy az így megadott adatok hiánytalanok és valósak.

    Jelen Szerződés elfogadásával a Felhasználó kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a szerződésszerű teljesítést a szerződés megkötése után azonnal megkezdje.

    5. Jelentkezés visszaigazolása
    A Szolgáltató a beérkezett regisztrációkat haladéktalanul megvizsgálja, és azok megérkezését visszaigazolja. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a beérkezett regisztrációt indoklás nélkül elutasítsa. Az elfogadott regisztrációk elektronikus levélben kerülnek visszaigazolásra.

    6. A részvételi díj mértéke és az ingyenes próbaidőszak
    A kreativkontroll.hu előfizetői Szolgáltatás nyújtásáért a Szolgáltató a választott csomagtól függően havonta 7990 Ft+áfa, összesen bruttó 10 147 forint, havonta 39 990 Ft+áfa, összesen bruttó 50 787 forint vagy havonta 199 990 Ft+áfa, összesen bruttó 253 987 forint megbízási alapdíjra jogosult azzal, hogy a Felhasználó a honlapon részletezett feltételek szerint kedvezményekre, különösen egyszeri ingyenes próbaidőszakra lehet jogosult.

    Az élő eseményekre megváltott belépőjegyek nem válthatóak vissza.

    7. A megbízási díj teljesítése
    A kreativkontroll.hu előfizetői rendszere esetén regisztráció során a jelentkezőnek meg kell adnia érvényes bankkártyaadatait. A jelentkező kijelenti, hogy a megadott bankkártyaadatok valósak, és a megadott bankkártyával jogszerűen rendelkezik. Élő esemény belépőjegyét bankkártyával vagy átutalással is fizetni lehet.

    A Szerződő Felek kijelentik, hogy a Szolgáltatáshoz kapcsolódó, Braintree nevű fizetési rendszert a PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., (R.C.S. Luxembourg B 118 349) üzemelteti, ami a szerződés teljesítése során a Szerződő Felek teljesítési segédjének minősül. A Braintree általános szerződési feltételei és az adatvédelmi nyilatkozata folyamatosan megismerhetők a https://www.braintreepayments.com/legal weboldalon, amiket a Szerződő Felek megismertek és elfogadtak.

    Szolgáltató kijelenti, hogy a weboldalon megadott bankkártyaadatokhoz nem fér hozzá, azokat nem látja.

    Az esetleges ingyenes próbaidőszak végeztével a Szolgáltató a havonta esedékes megbízási díjat előre, a fizetési szolgáltatón keresztül vonja le a Felhasználó bankkártyájáról (csak az előfizetői rendszer esetében, élő eseményeknél nincsen utólagos terhelés).

    8. Számlázás
    A megbízási díj levonását követő 15 napon belül a Szolgáltató elektronikus számlát köteles kiállítani, amelyet elektronikus úton juttat el a Felhasználóhoz. A Felhasználó az elektronikus számla kiállítását kifejezetten elfogadja.

    9. Felmondás kezdeményezése
    A Felhasználó a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés felmondását a honlapon keresztül, vagy a felmondást tartalmazó jognyilatkozatát az [email protected] e-mail-címre elküldve kezdeményezheti. A felhasználói fiókban gombnyomással történő lemondás azonnal életbe lép, a fenti elektronikus levélcímre küldött üzenet esetén a hozzáférés megszüntetése 24 órán belül történik meg.

    A Szolgáltatás lemondása esetén a zárt (előfizetői) felülethez a hozzáférés azonnal megszűnik. A lemondással az előfizető tudomásul veszi, hogy az előre kifizetett havi díj fennmaradó napjainak összege nem jár vissza, elveszik.

    Élő eseményre váltott belépőjegy nem vonható vissza.

    10. Felmondás az ingyenes próbaidőszak alatt
    A fogyasztónak nem minősülő Felhasználó az ingyenes próbaidőszak alatt azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést.

    11. A fogyasztókat megillető felmondási, illetve elállási jog
    A fogyasztónak minősülő Felhasználó a szerződés megkötését követő 14 naptári napon belül azonnali hatállyal, indoklás nélkül felmondhatja a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződést. Az ingyenes próbaidőszak letelte esetén a Szolgáltató a megbízási díj időarányos részére lesz jogosult azzal, hogy a korábban megfizetett megbízási díj ezt meghaladó részét a Felhasználó bankkártyájára visszafizeti.

    A fogyasztónak minősülő Felhasználó az ingó dolognak minősülő termék tulajdonjogának átruházására irányuló szerződéstől a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül elállhat.

    12. Rendes felmondás
    A Szerződő Felek bármelyike – jelen szerződés 9. és 10. pontjaiba foglalt rendelkezésekkel összhangban – a szerződés megkötését követő 14. naptári nap után azt bármikor felmondhatja azzal, hogy a felmondási idő utolsó napja az utolsó megbízási díj levonását követő harmincadik napra esik. A felmondással együtt jár a tagsági fiók megszüntetése, amely miatt a zárt (előfizetői) anyagokhoz való hozzáférési lehetőség is törlődik.

    13. Rendkívüli felmondás
    A Szerződő Felek a jelen szerződést a másik félhez intézett egyoldalú jognyilatkozattal, azonnali hatállyal abban az esetben mondhatják fel, ha a másik fél a jelen szerződésből eredő lényeges kötelezettségét ismételten vagy súlyosan megszegi.

    14. Kártérítési felelősség kizárása
    A Szolgáltató a szerződés teljesítésével összefüggésben bekövetkező károkért való kártérítési felelősségét az irányadó jogszabályok által lehetővé tett legteljesebb mértékben kizárja.

    15. Szerzői jogok
    A Szerződő Felek kijelentik, hogy a weboldal, annak elemei és az azon keresztül közzétett vagy elérhetővé tett anyagok (cikkek, rögzített előadások, tanulmányok stb.) szerzői jogi védelem alatt állnak. Jelen szerződés egyetlen része sem értelmezhető úgy, hogy az alapján a Felhasználó a szerzői jogi védelem alatt álló weboldal elemek, anyagok vagy azok valamely részének a magáncélú szabad felhasználás körét meghaladó bármilyen további felhasználására engedélyt vagy jogot szerzett volna. A Szolgáltató a szerzői jogi védelem alatt álló weboldal elemek és anyagok minden további felhasználását – ideértve, de nem kizárólagosan azok másolását, többszörözését, átdolgozását, fordítását, nyilvános előadását, internet vagy más eszköz útján történő bármilyen nyilvánossághoz közvetítését, weblink útján vagy más hasonló módon történő hozzáférhetővé tételét – kifejezetten megtiltja.

    A weboldal elemeinek és a weboldalon elérhetővé tett anyagok engedély nélküli felhasználása – ideértve, de nem kizárólagosan azok másolását, többszörözését, átdolgozását, fordítását, nyilvános előadását, internet vagy más eszköz útján történő bármilyen nyilvánossághoz közvetítését – szerzői jogsértésnek minősül. A jogsértés következményeként a Felhasználó a Szolgáltató írásbeli felszólítása alapján 8 napon belül 10 Ft+áfa/karakter, de legalább 100 000 Ft+áfa díj megfizetésére kötelezhető. Ennek teljesítése hiányában a Szolgáltató bírósági úton szerezhet érvényt a jogsértésből eredő anyagi kompenzációs igényeinek a Felhasználóval szemben.

    16. Teljességi záradék
    A jelen szerződés a benne szabályozott jogviszony tekintetében a Szerződő Felek teljes megállapodását tartalmazza, és bármely esetleges korábbi szóbeli vagy írásbeli megállapodást hatálytalanít.

    17. A szerződés hatálya
    A szerződés határozatlan időtartamra jött létre.

    18. Szerződésre irányadó jog és záró rendelkezések
    A felek a jelen szerződésben nem rendezett kérdések tárgyában a Ptk. és az egyéb hatályos magyar jogszabályok vonatkozó rendelkezéseit tekintik irányadónak.

    A Szerződő Felek kijelentik, hogy a szerződés teljesítésének országa Magyarország.

    19. Panaszkezelés
    A Felhasználó Szolgáltatással kapcsolatos panaszait a Szolgáltató következő elektronikus levelezési címére küldheti: [email protected]

    A vásárló a fentieken túl panaszával, észrevételével a következő szervekhez is fordulhat:

    Polgármesteri Hivatal Jegyzője
    1139 Budapest, Béke tér 1.

    Továbbá:

    Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete
    Levelezési cím: 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III/310.

    Panasz tehető a területileg illetékes járási hivatalnál.

    A Szolgáltató által igénybe vett tárhelyszolgáltató adatai:

    DigitalOcean
    101 Avenue of the Americas, 10th Floor New York
    NY 10013
    FRA1 szerver (Frankfurt)
    E-mail: [email protected]

    Jelen általános szerződési feltételek folyamatosan hozzáférhetőek és szabadon letölthetőek a www.kreativkontroll.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek weboldalon.
  • Adatvédelmi nyilatkozat
    1. A nyilatkozat célja
    1.1 Jelen adatvédelmi nyilatkozat célja, hogy a Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1131 Budapest, Szent László út 101–103/B. V/120.; cégjegyzékszám: 01 09 958932; adószám: 23297663-2-41) által a www.kreativkontroll.hu, a www.marketingszovegiras.hu, a www.kontentmagazin.hu, a www.kontentpub.hu, a www.keresztenyvallalkozo.hu, a www.marketingorseg.hu és a www.contentplage.hu internetes oldalakon (továbbiakban: Weboldalakon) alkalmazott adatvédelmi és adatkezelési elveket rögzítse.

    1.2 Adatkezelésünkre az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

    az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. ápr. 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről;
    az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. (a továbbiakban: Infotv.);
    a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv., valamint
    a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. tv.
    2. Adatkezelő megnevezése
    Név: Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
    Székhely: 1131 Budapest, Szent László út 101–103/B. V/120.
    Telefonszám: +36-20/372-6226
    E-mail-cím: [email protected]
    Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-61059/2012., NAIH-92417/2015.

    3. A kezelt személyes adatok köre
    3.1 A felhasználói fiók létrehozása előtt a felhasználó a következő személyes adatait köteles megadni:

    Név
    Lakcím
    Levelezési cím
    Telefonszám
    Adóazonosító jel vagy adószám
    E-mail-cím
    3.2 A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: a felhasználó bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szolgáltatás igénybe vétele során generálódnak és melyeket az adatkezelő rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít (például IP-cím). Az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a rendszer a felhasználó külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal – törvény által kötelezővé tett esetek kivételével – össze nem kapcsolhatók. Az adatokhoz kizárólag az adatkezelő fér hozzá.

    3.3 A rendszer használata során a fizetési szolgáltató által generált, a felhasználót azonosító számsor továbbításra kerül az Adatkezelő részére.

    3.4 A megadott személyes adatokhoz az Adatkezelő munkatársai (megbízottjai) férhetnek hozzá feladataik ellátása során. A jelen tájékoztatóban megjelölt gazdasági társaságokhoz csak a feladatuk ellátásához szükséges mennyiségű és minőségű adatot továbbítjuk. Az Adatkezelő csak kivételes esetekben adja át más adatkezelőnek a személyes adatokat (például ha bírósági eljárás során hivatalos úton vagy a rendőrségi eljárásban kérik ki az adatokat).

    4. Az adatkezelés jogalapja, módja és célja
    4.1 Az adatkezelő jogalapja a felhasználó személyes adatainak kezelésére a felhasználó önkéntes hozzájárulása saját személyes adatainak kezeléséhez az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) 5. § (1) a) pontja alapján.

    4.2 A személyes adatokat az Adatkezelő a jelen tájékoztatóban megjelölt vállalkozás által biztosított, bérelt szerverein, illetve bizonyos esetekben papíralapon irattárban tárolja. Adatkezelő gondoskodik a személyes adatok megfelelő védelméről és a jogosulatlan hozzáférés megakadályozásáról, így például a szerveren történő adathozzáférést naplózza, így az mindig ellenőrizhető, hogy az adatokhoz ki fért hozzá.

    4.3 Az adatkezelő jogszabályi felhatalmazás alapján, a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződésből származó díjak számlázása céljából kezelheti az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos természetes személyazonosító adatokat, lakcímet, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatokat.

    4.4 A személyes adatok kezelésére kizárólag célhoz kötötten kerül sor. A személyes adatok kezelésének célja a Weboldalakon keresztül biztosított szolgáltatások nyújtása, ezekkel kapcsolatban hírlevelek küldése, oktatóanyagok továbbítása a felhasználóknak, az ügyfeleinkkel való kapcsolattartás és számlák kiállítása.

    4.5 Az automatikusan rögzítésre kerülő adatok célja statisztikakészítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése, a felhasználók jogainak védelme.

    4.6 Az adatkezelő a megadott személyes adatokat az e pontokban leírt céloktól eltérő célokra nem használja fel. Személyes adatok harmadik személynek, vagy hatóságok számára történő kiadása – jogszabály eltérő rendelkezése hiányában – kizárólag a felhasználó előzetes, kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges.

    4.7 A fentiek alapján az adatkezelés jogalapja részben jogi kötelezettség teljesítése (a számlázás miatt), részben szerződés teljesítése (az előfizetői feltételek alapján), részben jogos érdek (csalások megelőzése, direkt marketing), ezeken túl pedig jogalap még az érintett hozzájárulása.

    5. Az adatkezelés időtartama
    5.1 A regisztráció és a Weboldalak szolgáltatásainak használata során megadott személyes adatok kezelése a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés megszüntetéséig tart.

    5.2 Fenti rendelkezések nem érintik a jogszabályokban (pl. számviteli jogszabályokban) meghatározott megőrzési kötelezettségek teljesítését.

    5.3 A szolgáltatás alapfeltétele a szerződéses jogviszony és az adójogszabályok szerinti számlázási adatok kezelése, így a megadott személyes adatok egy része jogérvényesítéshez és hatóság felé való elszámoláshoz szükséges, így jogi kötelezettség teljesítéséhez jogos érdek alapján kezelhető, ezek törlése nem kérhető alanyi jogon.

    6. Személyes adatok továbbítása és feldolgozása
    6.1 A Weboldalak szolgáltatásainak használata során az adatkezelő a felhasználó személyes adatait jogosult továbbítani az alábbi jogi személy irányába (a bankkártya-elfogadást biztosító szolgáltató): PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118 349).

    6.2 A fentieken túl a felhasználóra vonatkozó személyes adatok továbbítására kizárólag törvényben kötelezően meghatározott esetben, illetve a Felhasználó kifejezett hozzájárulása alapján kerülhet sor.

    6.3 A Weboldalak szolgáltatásainak használata során az adatkezelő a következő adatfeldolgozókat veheti igénybe:

    a.) Tárhelyszolgáltatóként:
    DigitalOcean
    101 Avenue of the Americas, 10th Floor
    New York NY 10013
    Adattárolás az EU területén lévő FRA1 szerveren (Frankfurt) történik.
    [email protected]

    b.) Marketingszoftverként:
    SalesAutopilot Kft.
    1089 Budapest, Golgota utca 3.

    c.) Vállalatirányítási szoftverként:
    Easypage Software Kft.
    7973 Endrőc, Fő utca 71.

    d.) Könyvelési szolgáltatásként:
    Rubinform Kft.
    1131 Budapest, Szent László út 101–103.

    e.) Posta- és futárszolgáltatásként:
    Complexpress Logisztika Kft.
    1033 Budapest, Szentendrei út 89–95. PP Center

    6.4 Adatvédelmi incidensnek tekintjük a biztonság olyan sérülését, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi. Minden tudomásunkra jutott incidenst az Infotv. 15. § és a GDPR 33. cikk (5) bekezdés alapján adatvédelmi felelősünk a hatóság számára jelzi.

    7. Felhasználói jogok és jogérvényesítési lehetőségek
    7.1 Az érintett kérelmére az adatkezelő tájékoztatást ad az érintett általa kezelt adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait. Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül elektronikus úton adja meg a kért tájékoztatást.

    7.2 A felhasználó jogosult a helytelenül rögzített személyes adatainak helyesbítését vagy kiegészítését kérni.

    7.3 A felhasználó jogosult személyes adatainak törlését kérni. A törlés nem vonatkozik a jogszabályok (pl. számviteli szabályozás) alapján szükséges adatkezelésekre, azokat Szolgáltató a szükséges időtartamig megőrzi.

    7.4 Az adatkezelés érintettje jogosult adatai elhordozását kérni, mely keretében Adatkezelő számítógépen olvasható formátumban továbbítja az általa kezelt személyes adatokat az érintett vagy az általa megjelölt adatkezelő számára.

    7.5 Az érintett a jelen nyilatkozatban ismertetett jogait az alábbi elérhetőségen keresztül gyakorolhatja:

    Levelezési cím: 1024 Budapest, Margit körút 29/A.
    E-mail: [email protected]

    7.6 A felhasználó az Infotv., valamint a Polgári Törvénykönyv alapján bíróság előtt érvényesítheti jogait, továbbá Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (NAIH) (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.) fordulhat az adatkezelő adatkezelési gyakorlatával kapcsolatban felmerült panasza esetén.

    8. Hírlevelek
    8.1 A regisztráció során megadott elektronikus levélcímekre hirdetést vagy reklámot (hírlevél) tartalmazó leveleket – akár postai úton is – az adatkezelő csak a felhasználó kifejezett hozzájárulásával, a jogszabályi előírásoknak megfelelő esetekben és módon küld. A felhasználó bármikor leiratkozhat a hírlevélről a hírlevél alján elhelyezett link segítségével.

    9. Élő rendezvények
    9.1 Az üzemeltető által szervezett élő események – jellemzően tréningek, konferenciák, meetupok stb. – jelentkezői elfogadják, hogy a szervező a rendezvényen kép- és hangfelvételt készíthet. A felvételek célja a szolgáltatás teljesebbé tétele és marketingkommunikációs felhasználás.

    9.2 A jelentkezéssel a résztvevő kifejezetten hozzájárul a felvételek készítéséhez, és az ahhoz fűződő jogairól lemond.

    10. Záró rendelkezések
    10.1 Az adatkezelő kötelezi magát, hogy gondoskodik az általa kezelt személyes adatok biztonságáról, megteszi azokat a technikai intézkedéseket, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg mindent megtesz annak érdekében, hogy megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását.

    10.2 Az adatkezelő fenntartja a jogot, hogy jelen nyilatkozatot a felhasználók értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. Az adatkezelő jelen adatvédelmi nyilatkozat módosításairól szóló tájékoztatást közzéteszi a Weboldalon. A módosítás hatályba lépését követően a felhasználó a szolgáltatás használatával, ráutaló magatartással tudomásul veszi a módosított nyilatkozatban foglaltakat.

Az oldalt a Kreatív Kontroll Kft. készítette.
1131 Budapest, Szent László út 101–103. [email protected]

Adatvédelmi azonosítószám: NAIH-92417/2015.

Adatvédelmi elvek
Általános Szerződési Feltételek

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.