A jó reggelt már elmúlt, de azért mindenkinek jó napot, a wifi problémáit úgy néz ki, hogy sikerült megoldani, ezért reményeim szerint a nap végéig folyamatos bejelentkezésekkel és persze a legújabb marketingtippekkel jelentkezik a Kreatív Kontroll kétfős csapata, egyenesen a festői környezetbe ágyazott Brdo kastély mellől. Tartsatok velünk!
Örök tanulság mindenkinek, aki külföldi konferenciára megy: aludj sokat és soha ne bízz a GPS-ben. Ha kis csúszással is, de sikeresen megérkeztünk a Ljubljanától 30 kilométerre található konferenciaközpontba.
9:10 Judith Lewis erős előadással kezdte a napot, a tavalyi tudósításból amúgy is tudtam, hogy egy rendkívül energikus prezentációra számíthatunk, és nem is kellett csalódnom.
Judith nagyrészt arról beszélt, hogy nem elég csupán egy inbound marketing eszközt használni, a valódi sikerhez a különböző stratégiák összehangolt és tudatos használatára van szükség.
- tartalom
- SEO
- SEM
- mindenre kiterjedő analitika
Sok újdonságot nem mondott, de abból a tekintetből mindenképp kiváló megerősítés volt, hogy már egészen kezdő szinten sem szabad senkinek megelégednie a minimummal. Folyamatosan fejlődni kell, újabb és újabb technikákat és eszközöket alkalmazva.
10:05 Subir Majumdar lép a színpadra, aki a netes mobilozás jövőjéről fog beszélni nekünk.
A Google dublini szakembere az elképesztő mobilnetezés robbanásáról, az információ villámgyors terjedéséről beszél, mi más lenne az eszmefuttatás tanulsága, mint hogy a mobilbarát weboldal nem lehetőség, hanem kötelező.
A mobilbarát oldalak növelik:
- az elköteleződés a márka iránt
- az eléréseket
- és a konverziót.
10:16 Subir kitér arra a 25 kötelező elemre, aminek meg kell jelennie egy olyan mobilbarát weboldalon, ami nemcsak létezni, hanem jól konvertálni is szeretne,
A látogatók maximális kiszolgálásának a mobil weboldalak esetében is meg kell jelenniük, ha egy mobil weboldal nem elég kényelmes (például nem segíti az e-mail címe begépelésében a látogatót), akkor jelentősen visszaesik a feliratkozások, rendelések száma.
Hosszútávú mobilos stratégiára van szüksége annak, aki sikeres kampányokat szeretne folytatni ezen a platformon, és ennek csak az első lépése, hogy mobilbarát weboldalakat építünk.
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.