Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 7 perc

Ha unod a bullshiteket: 972%-os látogatottságnövelés egy céges bloggal

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: content marketing, esettanulmány, seo-szakrt, tartalommarketing

Undorít, hogy a marketingszakma tele van szubjektív véleményekkel és „szerintem így működik” szakmaiatlan habzásokkal, melyek mögé nem tesznek se számokat, se esettanulmányt, se semmit.

Így van ez a tartalommarketingnél is: véleményhegyek, terminusviták és üres állítások, hogy „írj minőségi tartalmat”.

Ezeket elolvashatod és meghallgathatod máshol. Én számokat fogok mutatni neked, ahogy azt a hazai legjobb szövegírás- és tartalommarketing-blogtól joggal elvárhatod.

A helyzet az, hogy mi nem definiálgatjuk a tartalommarketinget (mert már összeszedtünk 44 definíciót)... mi nem vélelmezgetjük a hatékonyságát (mert már összeszedtünk 90 adatot és egyik esettanulmányt mutatjuk a másik után)... és ha én azt mondom, hogy ez vagy az az eszköz, taktika vagy tartalomtípus működik, akkor biztos lehetsz benne, hogy már kipróbáltuk többször.

Egyik új jelmondatunk az, hogy „a bullshitekből elég volt”.

Éppen ezért ebben a cikkben a saját példánkon keresztül mutatjuk meg, hogy a jól felépített céges blog milyen hatékony lehet.

Legyen hát teljes a transzparencia: követeld minden szakértőtől, hogy konkrét számokat mutasson neked és minél több esettanulmányban mutassa meg, hogy van alapja az állításainak.

972%-os látogatottságnövelés. Már megint.

Tavaly 676%-os látogatottságnövekedésről számoltunk be. Most a marketingszoveg.com látogatottsági adatai havi bontásban így néznek ki.

marketingszöveg látogatottság

(Kattintásra új lapon megnyílik, úgy már olvasható.)

Tavaly egész júniusban 478 látogatót kapott az oldal, idén márciusban (amely még tart!) 4648-at. Ez barátok között is 978%-os növekedés (érthetőbben: majdnem megtízszereztük a látogatottságot). Márciusban mindössze 6,24 dollárt költöttünk a bejegyzések hirdetésére (ez 1700 forint).

Egyre több keresőforgalom SEO nélkül

Én csak annyira értek a SEO-hoz, hogy a nagyobb trendeket ismerem (pl. tudom, hogy április 21-étől a reszponzív oldalakat előrébb rangsorolják a mobilos kereséseknél, míg a mobilra nem optimalizált oldalak hátrányba kerülnek). Nem vagyok SEO-szakember, és nem fogok úgy tenni, mintha az lennék.

A most olvasott blogon minimális on-site keresőoptimalizálást végzünk, és kis előny, hogy a WordPress felépítése nagyjából keresőbarát.

Ennek ellenére az organikus keresőforgalmunk így emelkedik (narancssárga a keresőforgalom, zöld a social).

organikus keresőforgalom

(Katt a képre.)

Sokszor hallod, hogy „az embereknek írj”, mert a Google ezt várja el tőled. Láthatod, hogy ez a taktika nekünk bevált.

Ma kiváló tartalom nélkül nem tudsz jó keresőpozíciókba rangsorolni.

A cikkeket olvassák

Gyakran hallod, hogy fontos analitikai szempont az engagemenet. Nálunk ez (más adatok mellett) így néz ki:

aloldalak látogatottsága

(Tudod, mit kell tenned. Kattintani.)

Láthatod, hogy a cikkeket legalább 3, de inkább 5-6 percig olvassák.

Láthatod, hogy a szűk egy hónapja megjelent bejegyzésünk ez idő alatt a legnépszerűbb cikkünké emelkedett.

A köszönet oldal akkor töltődik be, ha feliratkozol. Tehát 713-mal több feliratkozónk is lett.

Mindezeket te is elérhetted volna

Ezt a stratégiát másold le egy az egyben, és 1 év alatt hasonló eredményeid lesznek.

(Hangsúlyozom, hogy a tartalommarketing nem sprint, hanem maraton. Ha tartalomkampányban gondolkodsz és 1 hónapos időtávban, akkor most zárd be ezt az oldalt, mert felesleges tovább olvasnod.)

  1. Felejtsd el a kulcsszavakat. Találj jó témákat.
  2. Találd ki, hogy milyen buyer personáknak fogsz írni, melyik mit vár, melyiknek milyen hosszú anyag kell, miről szóljon, milyen stílusban stb. Először persze készíts ügyfélkaraktereket. (Hogyan? Írok róla később.)
  3. Írj kiváló minőségű szakmai anyagokat. Valószínűleg nem tudsz olyan jól írni, mint mi, így nyugodtan szervezd ki hozzánk a tartalomkészítést.
  4. Publikálj heti 3 cikket.
  5. Terjeszd az anyagokat – kezdetnek rakd ki minden social felületedre. A buta cég nem terjeszti az anyagait. Ne legyél buta cég, mert nagyon elszomorít az az ügyfél, aki nem terjeszti orrvérzésig a kapott anyagokat. Olyan kényelmetlen megkérdezni, hogy miért nem szeretne több olvasót, több leadet, több bevételt.
  6. Hirdesd a legjobb cikkeidet. (Facebook kiemeléseivel játszadozz el, sok olvasód lesz.)

Dióhéjban ennyi.

Bonyolíthatnám azzal, hogy készíts egy céges magazint, majd a magazinban helyezd el a saját hirdetéseidet, melyek a blogodra mutatnak.

Megfűszerezhetném azzal, hogy a legjobb cikkeidet hirdesd meg többször (1 hónap múlva küldd ki hírlevélben a linkeket).

Ízesíthetném azzal, hogy készíthetsz tartalommutációkat is (pl. a cikkeidet dolgozd fel csalitermékben, amellyel további feliratkozókat gyűjthetsz).

Amit itt elmondtam, azt egy véletlenszerűen kiválasztott „szakmai” előadásban is meghallgathatod, csak az tizenpárezer forintos konferenciabelépőbe kerül, és ők nem mutatnának neked számokat. Szívesen.

A fő kérdés csupán az: miért nem kezdted el ezt tavaly? Most lenne egy olvasott szakmai blogod, ami annyi leadet generál, hogy kapacitásbővítés nélkül nem bírod mindet kiszolgálni.

Hasonlóan fontos kérdés: miért nem kezded ezt el most azonnal? Írj nekünk és segítünk.

„De most akkor ez tartalommarketingnek számít vagy nem?”

Lelki szemeim előtt már megjelent az a komment, amit egyik-másik szakértő ír majd, hogy ez nem tartalommarketing, hanem csupán egy céges blog, amely a tartalommarketingnek csak a része lehet, meg egyébként is tartalomstratégiáról kéne beszélni.

2 dolgot szögezzünk le.

  1. Ez a blog a tartalommarketing-stratégiánk része még akkor is, ha valaki szerint nem.
  2. Mi nem okoskodunk a tartalommarketingről, hanem készítjük.

A tartalommarketing nem egy levédett csodabigyó, amelyhez valamelyik szakértő pecsétjét, áldását és engedélyét meg kell szerezned ahhoz, hogy hiteles legyen. Lépjünk túl azon, hogy az előadásokban az alapokat kell elmondani, az tavaly is unalmas volt, irány néhány konkrét szám és eredmény. Én előléptem a számainkkal, ezt várom mindenki mástól is: az eredményeket.

A tartalommarketing egy szemlélet, amely...

  • a marketingkommunikációdat szerethetővé teszi (nem megszakítod a tartalomfogyasztást, hanem kiegészíted)
  • költséghatékony (sőt a legolcsóbb online marketing tartalommarketingre épül)
  • van jövője (sőt ez maga a jövő)
  • jó keresőpozíciókat ad az oldaladnak (tartalom nélkül nincs mit keresőoptimalizálni, plusz a Google is a minőségi anyagokat támogatja)
  • értéket ad az ügyfeleidnek

Ebben a blogban teljesen ingyen olvashatod a hazai legjobb cikkeket a tartalommarketingről és szövegírásról. Ez elég komoly érték. Hát így néz ki a 21. században az okos marketingkommunikáció.

Adj egy megosztást ennek a cikknek, ha te is azt szeretnéd, hogy a marketingszakma a fejéhez kapjon egy kicsit. Mindannyiunk érdeke, hogy több szakmai vita legyen (és több esettanulmány).

 

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkHogyan szereztünk 210 000 forint bevételt 12 perc munkával és 321 szóval
Következő cikkTartalommarketing-stratégia – a tartalommarketinged legfontosabb elemeKövetkező

Ezeket olvastad már?

Hogyan írj szakmai és részletes anyagokat? (7 konkrét tipp)

A blogbejegyzések többségénél megfigyelheted, hogy csak az alapokat érintik. Elmondják azokat a pontokat és érveket,

Elolvasom »

30 szabály, amit be kell tartanod, ha blogot írsz

Dobd félre akár csak az egyiket, és számolhatsz a következményekkel. Légy felületes a cikk átolvasásakor,

Elolvasom »

Joe Pulizzi: „elfelejthetnénk végre a branded contentet?”

A Chief Content Officer Joe Pulizzi szerkesztői jegyzetben rendet tesz a fejekben, és magyarázza, hogy

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.