Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 14 perc

20 tévhit a tartalommarketingről

  • Szerző: Csák Viktor
  • Kategóriák: Hogyan készítsek ütős tartalommarketing-stratégiát?, Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: mítosz, tartalommarketing

Nincs olyan terület, amelynek ne lennének meg a saját kis tévhitei.

A tartalommarketing sem kivétel: az elmúlt években sok érdekességet hallottunk, és mondtak már igencsak érdekes dolgokat a szakmabeliek vagy a cégvezetők, ezeket pedig érdemes górcső alá venni és alaposan tanulmányozni.

Eljött hát az ideje annak, hogy összegyűjtsünk párat ezekből a tévhitekből, és röviden megcáfoljuk őket.

20 ropogós tévhitet kockázunk fel, és a cáfolatok a karácsony melegében születtek.

tevhit_1

via argushd.com

1. A tartalommarketing ugyanaz, mint a SEO

A kérdést, hogy vajon leváltja-e a tartalommarketing a SEO-t, már mi is feltettük korábban, hiszen a minőségi tartalom ideális trónfosztója lehet a tradicionális keresőoptimalizálásnak.

Az már az idézett cikkből is világosan kiderül, hogy a tartalommarketing és a SEO nem ugyanaz, viszont gyorsan felgöngyölíthető az is, hogy miért alakult ki ez a tévhit.

A SEO nem más, mint a keresők valamilyen manipulációja, de amíg régen elég volt a linkfarmok létrehozása vagy a kulcsszavak aprólékos menedzselése, addig ma már új módszerekre is szükség van. Az ok egyszerű: a Google az értékes tartalmakat szeretné előrébb rangsorolni, és nem azokat a weblapokat, amiknél ismerik a trükköket.

A tartalommarketing – mint régóta létező eszköz – észrevette és becélozta a piaci rést, ezért fontos látni, hogy az nem versenyez a SEO-val (sőt, fontos része annak). A tartalom nem önmagáért létezik, hanem azért, hogy elérjük a céljainkat, és ezen cél elérésében mindkét eszköznek hangsúlyos szerep jut.

Itt hangsúlyozzuk ki azt is, hogy a tartalommarketing nem egyenlő a közösségi médiával sem. Sokak szemében az adhat okot a félreértésre, hogy minőségi tartalmak nélkül nincs mit megosztani ezeken a felületeken, de a kettőt akkor se keverjük össze. A tartalom kiválóan megvolt és megvan a közösségi média nélkül.

2. A tartalommarketing egynyári fecske

A kontent kritikusai gyakran mondják, hogy a tartalommarketing sikere csupán időszakos, és hogy az nem tart már sokáig, ideje pedig hamarosan leáldoz. Bár tény, hogy a fogyasztói szokásokat nagyon nehéz megjósolni, de az biztos, hogy a tartalommarketing alapját időtálló dolgok adják.

Szeretünk olvasni (vagy videós anyagokat nézni), szeretünk új dolgokat megtudni és meghökkenni, ráadásul jó ezt egy olyan hangtól hallani, amelynek a legkevésbé sincs saleses íze.

El kell fogadni, hogy a tartalommarketing marad, és a nagyok után egyre több kkv építi majd be saját eszköztárába.

3. Az én célközönségem nem olvas

Aha.

Ha te is így gondolod, akkor sajnos nagyot tévedsz: fogyasztóid 70 százaléka inkább tartalmakon keresztül ismerné meg a cégedet, semmint a hagyományos (unalmas) hirdetésekkel.

Az emberek szeretik, ha beszélnek hozzájuk és információt adnak nekik, szóval ne mondd, hogy a te célközönséged nem olvas (nem néz videót, nem informálódik stb.), meg nála nem jönnek be ezek a fogások, mert akkor mi szomorodunk el, de nagyon.

tevhit_2

Itt éppen Marilyn Monroe olvas (via blog.tusitalabooks.com)

4. A tartalommarketing az én iparágamban nem működik

Rokontévhit az előzővel, gyakran halljuk, és tényleg könnyebb írni a fogászatról vagy az Apple-termékekről, mint a szivattyújavításról, de összességében ez akkor is egy mítosz. Egy jó szakember mindegyik területnek megtalálja az érdekes, mindenki számára izgalmas aspektust.

Egy termék vagy szolgáltatás szinte minden esetben egy problémát old meg, márpedig egy létező probléma nem lehet unalmas. Legfeljebb rossz oldalról közelítettétek eddig meg.

Gondolj arra, hogy ha belelovalod magad, mennyit tudsz beszélni a barátaidnak az üzletedről. Ki mondta, hogy ezeket nem ültetheted tartalmakba?

5. A tartalommarketing önállóan is megáll a lábán

Sőt, elég ha néhány kezdő írót (bölcsészt?) megfizetek, és pár cikk után már ömlenek is az olvasók és csörög a kassza. Nem is kell mást csinálnom.

Ahogy azt fentebb írtuk, a keresőoptimalizálást sem kell elfelejteni attól, hogy a tartalommarketinget megszeretted, és a többi marketingeszközre is oda kell figyelned, ez ugyanis nem a „labda vagy a baba" játék.

Még egy felhívás: a tartalommarketing esetében kulcsfontosságú a folyamatosság. A dolog nem úgy működik, hogy csinálsz 10-20 posztot, majd abbahagyod, mert szerinted ennyinek már elégnek kell lennie. Az élet minden egyes nap újabb és újabb kihívásokat tartogat számunkra, és csak azért nem állhatunk meg, mert tegnap már mindent megtettünk.

Jó hír: ez azt jelenti, hogy az olvasóid ma is várják az érdekes tartalmakat.

6. A tartalommarketing egyenlő azzal, hogy blogot írsz

Nem, nem egyenlő azzal. Tény, hogy a rendszeresen frissülő, minőségi tartalmakat kínáló (üzleti) blogok kiváló alapot jelentenek egy jó stratégiához. A blogbejegyzés nem az egyetlen tartalomtípus, a blog nem az egyetlen csatorna.

A teljesség igénye nélkül:

  • videók
  • podcastok
  • esettanulmányok
  • webinárok
  • mikroszájtok
  • infografikák
  • e-könyvek
  • e-mail marketing
  • nyomtatott és elektronikus magazinok
  • és így tovább

Ehhez a ponthoz tartozik még az a mítosz, miszerint tartalommarketinget bárki tud csinálni, hiszen ez csak írás. (Egy külön cikket megér, hogy jól írni milyen nehéz.)

Nem, nem csak írás, ennek ugyanolyan fontos szabályrendszere van, mint bármelyik másik marketingeszköznek. Az Adwords sem csak abból áll, hogy betartod a karakterhatárokat.

tevhit_3

via cloudfront.net

7. Csak akkor lehet jó, ha kiszervezed

Nem beszélünk magunk ellen, amikor azt mondjuk, hogy mítosz azt gondolni, csak a teljes kiszervezés lehet jó döntés. A valóságban akkor érhetsz el szép sikereket, ha a céged (annak vezetése vagy menedzsmentje) részese akar lenni a tartalommarketingnek, a stratégiának és a megvalósításnak.

Kell a te tudásod, a te tapasztalatod és a te látásmódod. Egyedül nem bírnád, nélküled viszont nem ugyanaz. Találd meg a megfelelő arányt: mi az, amit házon belül megoldasz, és mi az, amiben segítséget kérsz.

Van annyi tartalom, hogy azok előállítása 100 százalékban ne érje meg a saját marketinges csapatoddal, de nem kell egyből arra gondolni, hogy mindent leosztasz, és onnantól neked egy másodpercnyi problémád sincs az egésszel.

Itt segítünk, hogy mikor szervezd ki a tartalomkészítést.

8. A tartalommarketing filléres megoldás

Avagy a friss bölcsész és a minimálbér esete, a Facebookon meg majd megosztjuk a cikket, aztán majd lájkolják azt az emberek. Tévedés!

Készülj arra, hogy a minőségi tartalommarketinget meg kell fizetned: nemcsak az írást, hanem a terjesztést is, amivel megadod a kezdőlökést. A tartalommarketing ugyanis nincs ingyen, de vigasztaljon, hogy a jó dolgokért mindig fizetni kell.

9. A tartalommarketing drága

Emlékszel, mit írtunk a 8-as pontban? Mielőtt szívinfarktust kapnál, azért szögezzük le, hogy a tartalommarketing nem drága, és még nagyon megküldve a kiadásokat sem kell attól tartanod, hogy ez lesz a legköltségesebb marketingeszközöd.

10. A tartalommarketing nem segíti az értékesítők munkáját

Épp ellenkezőleg: tökéletesen kiszolgálja a sales munkáját, és egyedülálló eszközöket adhat az értékesítői csapat kezébe. Az ok rendkívül egyszerű: az edukált, a tölcsérben egyre mélyebbre kerülő érdeklődőknél a salesek sem tudnak szebb dolgot elképzelni.

A marketing célja hagyományosan az, hogy a salesnek olyan embereket adjon át, akik célcsoportbelik és fölkészítettek. Csúnyábban: sales-qualified leadek. Ezt egy sales funnel és az edukációban erős tartalommarketing tökéletesen kiszolgálja.

tevhit_6

11. Rém egyszerű virális tartalmakat gyártani

Ha pedig mégsem lesz virális a tartalom, akkor az egész egy nagy kudarc, és a felületet sóval kell behinteni, mint Karthágót, mert onnantól kezdve semmi jóra nem számíthatunk.

Te is érzed, hogy ez mennyire hibás nézet, igaz?

Kezdjük azzal, hogy a tartalom csak azért, mert felteszed, még nem lesz sikertörténet. A sikerért tenned kell. A néhány kivételt leszámítva csak az érdekes, minőségi tartalmak érnek majd el megfelelő számú bejegyzésaktivitást, de még így is rengeteg tényezőnek össze kell állnia (például elég megnyerő-e a főcímed, jókor kaptad-e el a megcélzott olvasóidat, te vagy-e az első a témában stb.). Azzal most nem is számolunk, hogy hirdetés esetén jól targetáltál-e.

Másodszor: akkor sem kell a kukába dobni az egészet, ha az adott tartalom épp nem ért el jelentős számokat. Nagy általánosságban persze a bejegyzésaktivitások (lájkok, kommentek, megosztások, megtekintések száma) jelezhetik a sikert, hiszen ez egy könnyen megfogható eredményt ad a kezedbe (mérhető), de nem a lájkok száma határozza meg egy blogposzt vagy videó sikerességét.

A mérőszámokról lentebb olvashatsz.

12. A közösségi média egy hatalmas ingyenes platform, ami biztosítja a tökéletes olvasottságot

...és ezért semmit nem kell tennünk.

A valóság ezzel szemben az, hogy Facebook egyre kevesebb teret ad az üzleti oldalak anyagainak hirdetés nélkül, ezért ma már nem tekinthetünk rá úgy, mint egy felületre, ahol ingyen kapunk minden jót, és az olvasottságért nem kell fizetnünk egy forintot sem.

Rossz hír, de az okosok jónak fogják fel: még egy igazán minőségi anyag is csak akkor tud jelentős sikert elérni, ha ráhirdetnek egy kicsit. Ennek persze megvan az az előnye, hogy így automatikusan le is választhatod magad azokról az anyagoktól, amelyekre nem áldoznak pénzt a konkurenseid.

13. Több tartalom egyenlő nagyobb elérés

Mit is írtunk feljebb? Azt, hogy nem szabad abbahagyni a tartalomgyártást 10-20 cikk után, hiszen a tartalommarketing hosszú távú megoldás, amely nem az első pár hónapban éri el legnagyobb sikereit.

Tessék csak nézni, így harcol egymással a kattintásalapú hirdetés és a tartalommarketing:tartalommarketing hatékonysága

(via Kapost)

Ez így oké is, de az sem jelent automatikus garanciát, hogy egy vagonnyi tartalmat teszel elérhetővé, hiszen nem a mennyiség, hanem a minőség számít. Mindig arra törekedj, hogy a lehető legszínvonalasabb tartalmakat állítsd elő, hiszen az olvasók ezeket szeretik, ezeket osztják meg.

Ne gyárts zajt.

14. A tartalommarketing csak a termékről és a szolgáltatásról szólhat

Doug Kessler, a Velocity partner társalapítója és kreatív vezérigazgatója szerint „a tradicionális marketing az embereknek, a tartalommarketing viszont az emberekkel beszél."

Gyakran halljuk, hogy a fogyasztók szerint egy-egy üzleti Facebook-oldal túlságosan a bizniszről beszél, és eltolja a hangsúlyt a promóció irányába. A tartalommarketing esetében ez legalább olyan problémás lehet, ezért érdemes a lehető legkevesebbet beszélni a termékről/szolgáltatásról, és célszerűbb az értékeket az előtérbe helyezni.

Nem mellékesen az olvasók történeteket és érdekességeket akarnak hallani, és nagyon ritkán szeretik, ha agresszíven értékesítesz.

15. Túl sok tartalommal kiadod a műhelytitkaidat

Erre mondják azt, hogy egy receptet olvasva még senkiből sem lett Bocuse d'Or-nyertes séf. Az egyedi, ízletes végeredményhez a tudás mellett tapasztalat is kell ám.

16. Nincs elég érdekes ötlet, amit megírhatok

Rokontévhit a 4-es mítosszal, de ahogy abban sincs igazság, úgy ez is tévedés. Mindig van miről írni, csak te nem az olvasói szemszögből nézed a dolgokat, és nem látod, hogy mi az, ami a fogyasztó számára új információt tartalmaz, és amit még ő sem tudott (de szeretne megismerni).

Ismerd hát meg az ő szemszögét és stílusát, mégpedig így.

17. Nem tudjuk mérni a tartalommarketing hatékonyságát

De, tudjuk, és mi ezt már leírtuk itt és itt is. Egy kicsit lelőjük a poént: de, lehet mérni a tartalommarketing hatékonyságát.

18. Vannak jobb és hatékonyabb dolgok, amikre költhetjük a marketingbüdzsét

Szubjektív vélemény, alapvetően nem is lehet vitázni vele, ezért objektív ténnyel vágunk vissza: a marketingesek 72 százaléka szerint egy tartalom sokkal értékesebb, mint egy nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetés.

Szerintük a tartalommarketing az egyik legjobb módszer arra, hogy diverzifikáld a marketingfolyamataidat, főleg abban a korban, amikor a hagyományos megoldásokra a netezők leggyakoribb válasza a következő: „Hirdetés átugrása".

19. B2B esetén nem fontos, mert nem emberekkel társalgunk

Ugye, hajlamosak vagyunk arra gondolni, hogy B2B esetén a tartalommarketing nem lehet hatékony, mert a cégek mögött nincsenek emberek. Csak gépek, akik könyvelnek, gyártanak meg forgalmaznak.

Valójában a B2B szektorban is emberek hozzák a döntést: egy beszerző, egy marketingmenedzser stb. (Még akkor is, ha több lépcsős a döntéshozási folyamat.)

20. A saját tartalmam csak a saját oldalamon jelenhet meg

Ezt főleg karácsony után, a szeretet és az ajándékozás ünnepét lezárva ne gondoljuk, hiszen bár a tartalmakat valóban saját magunknak gyártjuk, a megállapítás mégis mítosz.

Igenis megéri partneri viszonyokat ápolni, és kihasználni a vendégblogolás minden formáját (nem csak az írott tartalmakra, hanem videókra is vonatkoztatva). Erre azért van szükséged, mert a tartalmaiddal a közönségedet építed, és néha jól jön, ha egy kicsit frissíted a csapásirányt. Néha be kell törni a szűz területekre is, hátha ott még nem ismernek téged.

Ne feledd, a tartalommarketing:

  • nem drága,
  • nem lehetetlen megszervezni a vele kapcsolatos feladatokat,
  • ellenben mérhető,
  • hatékony,
  • eredményes és kifizetődő.

Ne higgy a tévhiteknek, és ne engedd, hogy megzavarjanak a saját stratégiád kipróbálásában és tökélyre fejlesztésében. Nem az számít, hogy a marketinges próféták serege mit kárál éppen, hanem az, hogy mi működik a gyakorlatban. A tartalommarketing pedig működik.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkAz 5 leghatékonyabb szó (kutatással alátámasztva)
Következő cikkHogyan fogsz 2017-ben pénzt keresni a Facebookon?Következő

Ezeket olvastad már?

Élőben az inOrbit 2017-ről

A jó reggelt már elmúlt, de azért mindenkinek jó napot, a wifi problémáit úgy néz

Elolvasom »

Marketingleckék gyermekkorodból: 3 befolyásolási lecke mesékből, amiket eddig észre sem vettél

Biztosan megmosolyogtat, hogy ismert meséket marketingnyelvre fordítottunk. Ennél azonban többről van szó. A jó mesék

Elolvasom »

Ezt tedd, ha lopják a tartalmaid

A szövegírás kapcsán természetesen érdekes kérdés a szerzői jogoké: képeket a többség könnyedén ellop, de

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.