Tegyük fel, hogy három éve rendszeresen blogolsz.
Tegyük fel, hogy az első évben hetente egy, a második évtől már heti két bejegyzéssel frissült az oldalad.
(Ez a nehezen megváltoztatható marketing-közhiedelemmel ellentétben egyáltalán nem számít feszített publikációs menetrendnek. A marketingszöveg.com blogjára hetente átlagosan 3-4 új anyag kerül fel, az első bejegyzést pedig 2010-ben [!] publikáltuk.)
Ez azt jelenti, hogy jelenleg egy 208 cikket tartalmazó tartalomkincstár kulcsait tartod a kezedben, ami megsüvegelendő teljesítmény.
De vajon a legtöbb értéket hozod ki belőle?
Vagy te is belesétálsz abba a csapdába, amelybe a legtöbb kkv-marketinges és -cégvezető, akik a cikkírásra és a terjesztésre egyszeri alkalomként tekintenek?
Hogyan nemesítheted örökzöld tartalmakká a régi blogbejegyzéseidet és milyen technikákkal sokszorozhatod meg a tartalomfejlesztésre fordított erőforrásaid bevételtermelő képességét?
A régi tartalom is lehet jó tartalom
A marketingesek többsége dopaminfüggő.
Imádjuk az újdonságokat, azonnal rávetjük magukat a legfrissebb trendekre, elsőként vagyunk jelen új social media platformokon (hogy aztán jól elronthassuk őket) és mindig keressük azokat az új eszközöket, amelyekkel még hatékonyabbá, még sikeresebbé tehetjük a bizniszünket vagy az ügyfeleink vállalkozását.
Ám az újdonság varázsa iránti olthatatlan vágy miatt a trendérzékenyek többször „halnak szomjan a forrás vize mellett”, mint a tartalomtudatos marketingesek.
A profi tartalommarketingesek ugyanis nem csupán legyártják és kitolják Facebookra (a „haladók” évente esetleg változatlan formában újra is osztják) a tartalmaikat, hanem arra is odafigyelnek, hogy karbantartsák az elkészült cikkeket.
Mutatom, milyen módszerekkel porolhatod le vagy varázsolhatod újjá régi anyagaidat (és miért éri meg erre időt és energiát szánni).
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.