Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 7 perc

A content marketing üzemanyaga: 12 látogatószerző tartalomtípus

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: tartalommarketing, tartalomtípusok

Mert sokszor nem az számít, hogy mit mondasz, hanem az, hogy hogyan.

Ugyanazt az infót bemutathatod blogbejegyzésben, infografikában, podcastben és még legalább egy tucat más műfajban is – és a különböző tartalomtípusokkal különböző csatornákon különböző emberekhez juthatsz el. Magyarul: a tartalmad értékét maximalizáltad.

Van, aki reggel a kávé mellett olvassa a szakmai blogokat. Más heti egyszer átfutja az új infografikákat. Megint más nem szeret sokat olvasni, de egy videót szívesen megnéz.

Rendben, ismered a tartalommutációt. A kérdés, hogy miért nem csinálsz minden blogbejegyzésből egy infografikát, egy videót, egy letölthető csalit, pár képet, akár podcastet?

Nézzünk 12 olyan tartalomtípust, amelyre már egy izmos tartalomstratégiát felhúzhatsz.

1.) infografika

Átlagosan egy infografika háromszor annyi megosztást és lájkot kap, mint az egyéb tartalmak. Tehát ha van egy jó ötleted, szemléleted vagy egy rakás statisztikád, akkor azt infografikában dolgozd fel, mert könnyen fogyasztható tartalom, és a közösségi médiában is nagy karriert fog befutni (plusz kapsz egy rakás bejövő linket).

Stílszerűen nézd meg a Market Domination Media infografikáját az infografikákról:

The Power of Visual Content

2) mémek

Szinte mindenki ismeri a mémeket. Nagy erejük, hogy az információ könnyen átadható, mert a mém megadja a közös értelmezési keretet, és minden piacon kitalálható valami jópofa poén.

De a mémekkel csak óvatosan: a félreismert mém vagy bugyuta poén nevetségessé teszi a cégedet. Továbbá nem minden cég „engedheti meg magának” ezt a könnyed netbulvár stílt.

Én pl. a Tumblrünkre posztoltam ezt:

kk_metrics

3) videók

A rövid (2-3 perc max) videókban megvan minden, amit egy jó tartalomtól elvárhatsz: megfogó képi világ és hatásos szövegezés.

Egy jó videót elkészíteni bár nem olcsó (de azért olcsóbb, mint gondolnád), de...

  • jól rangsorol a keresőben
  • könnyen elterjed a közösségi médiában
  • és óriási forgalmat szerezhet

Olyan releváns forgalmat, amelyből eladásaid lehetnek. Emellett ma az Y-generáció (és a náluk fiatalabbak) videóéhsége kielégíthetetlen.

4) útmutatók

Mindenki meg akar oldani valamilyen problémát. A te célpiacod is. És ezt az igényt kiszolgálhatod egy hosszú, látványos és részletes útmutatóval.

Ez pedig azért fog kiválóan rangsorolni a keresőkben, mert a Google (egyszerűsítek) releváns találatokat szeretne adni. Ha a te útmutatód a legjobb, legrészletesebb és leglátványosabb, akkor a kapcsolódó kulcsszavakra az elsők között fog megjelenni pusztán azért, mert az útmutatód a legjobb tartalom.

5) értékelések

Ha egy könyvet elolvastál és értékeltél, azzal két dolgot is megmutathatsz. Egyrészt naprakész vagy a szakmádban (hiszen elolvasod a legújabb könyveket), másrészt van véleményed róla (tehát képviselsz valamit a piacon, alakíthatod a piaci véleményeket).

A modern marketingben elfordulunk az arctalan cégektől, és keressük a véleménnyel rendelkező cégeket.

6) vélemény

Biztos van véleményed a szakterületed legújabb híreiről. Hát írd is meg!

Minél egyedibb, erősebb (vagy netán felháborítóbb) véleményed van, annál több megosztást fog kapni.

A sótlan véleményeket elfelejtjük, miközben de a határozott vélemények tulajdonosait véleményvezérré emeljük.

A véleményed mutatja meg, hogy ki vagy a piacon és milyen értékeket képviselsz. Mert az csupán egy üres sablon, hogy „cégünk alapvető értéke a tisztesség”. Ilyet bárki mondhat. De ha felemeled a szavad egy felháborító és tisztességtelen gyakorlat ellen, akkor látszik, hogy komolyan gondolod a tisztességet.

7) lista

Minden listicle azt ígéri, hogy teljeskörűen bemutat egy témát, és éppen ezért olyan népszerűek. Mert ha már elolvasunk valamit, akkor egyből a legjobb cikket keressük.

Nézd meg a facebookos hírfolyamodat. Egyik listát találod a másik után.

És most is egy listát olvasol.

Gyűjts össze lehetőleg 10 dolgot egy adott témáról, és a cikked már félig készen is van.

8) e-book

A leggyakrabban használt csali: egy ingyenes e-book. Egyből komolyabb szakértő vagy, ha írtál egy e-bookot, ráadásul a jó e-könyveket a piacod is imádni fogja.

A mi e-könyvünk folyamatosan szállítja a feliratkozókat.

9) esettanulmány

Komoly hitelességet épít, ha nemcsak elmondod, hogy hogyan segítesz az ügyfeleidnek, hanem egy esettanulmányban be is mutatod. És nemcsak hitelesebb így, de elképzelni is könnyebb, hogy mit tud a szolgáltatásod.

Ez főleg akkor jön jól, ha a szolgáltatásod nem annyira egyértelmű. Az esettanulmányból megtudja a célpiacod, hogy milyen problémákat tudsz megoldani (lám, az övéit is!) és hogyan.

Nézd meg, hogy mi hány esettanulmányt publikáltunk már (a felépítést nyugodtan vedd át).

(A marketing ezen területén olyan ritka az esettanulmány, hogy amikor megnéztem, akkor a szövegírás esettanulmány keresési kifejezésre az első 6 találatot mi adtuk.)

A First10 és Smart Insights tartalom-koordinátarendszere egyrészt epic, másrészt segít kontenttel megtölteni a tartalomstratégiádat

10) podcast

A podcast előnye az, hogy bárhol hallgatható és könnyen fogyasztható tartalomtípus. Egy podcasttel elérheted, hogy a célpiacod a kocsiban ülve, edzés közben, buszon vagy bárhol máshol is téged hallgasson.

A mai reklámzajban ez a legtöbb, amit egy cég elvárhat az anyagaitól.

Példaként a This Old Marketing (CMI) podcastjét ajánljuk.

11) interjú

Az interjúval egyrészt egy érdekes és egyedi tartalmat hozhatsz létre (szövegként, videóként vagy audiofájlként is felhasználhatod), másrészt bemutathatod azt is, hogy ismered és elismered a saját piacod szakembereit.

Vagy kedveskedsz az ügyfeleidnek.

12) kutatás, felmérés

Leginkább a piacvezetők szoktak saját kutatásokat végezni (vagy megrendelni), mert drága, valamint szakértelem- és időigényes.

Viszont az interneten pár perc alatt összeállíthatsz kérdőíveket, és reprezentatív, jól kidolgozott felméréseket készíthetsz, amelyeket gyönyörű dokumentumban publikálsz. Ha nem is tanultad a kutatás módszertanait, akkor is csupán szorgalom kérdése az egész.

Ha a kutatásod fontos és jó, akkor a piacod is felfigyel rád, valamint komoly szereplőnek kommunikálhatod magad.

Összegezve

A weboldalad tartalmánál gyakorlatilag nincs printköltség, csak a tartalom „anyagköltségével” és a befektetett munkaóráiddal kell számolnod.

Óriási kihasználatlan lehetőségeket rejt a tartalommarketing, és csak rajtad múlik, hogy a céged üzenetét milyen tartalomtípusokba öntöd. Például a fenti tizenkettőbe. Vagy olvasd el korábbi hasonló bejegyzésünket, és gyűjts még több ötletet.

Kihagytunk valamit? Van kedvenc műfajod? Mit olvasol-hallgatsz-nézel a legszívesebben? Mindenképp írd meg kommentben (akár itt, akár Facebookon)!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikk4 tipikus hiba sajtóközlemény küldésekor
Következő cikk9 trend, ami 2016 e-mail marketingjét alakítjaKövetkező

Ezeket olvastad már?

A szövegírás valódi értéke

A szövegírás sokkal többet ér, mint amennyit most fizetsz érte, ha az ügyfelünk vagy. Ennek

Elolvasom »

Hogyan kommunikáld a minőségedet?

E cikkben megmutatom, hogy hogyan kommunikáld a céged minőségét hatékonyabban, mint a konkurenseid. A mindennapi

Elolvasom »

8 terület, ahol a 2016-os tartalomstratégiád nyerő lehet

A 2016-os tartalomstratégiádat most kell elkészítened. A best practice-ek eszelős iramban váltják egymást a tartalommarketingben

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.