Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 7 perc

A kontinens legjobb inbound marketing konferenciája volt a szomszédban – ilyen volt az 1. nap

  • Szerző: Sólyom Bence
  • Kategóriák: Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: inbound marketing, inOrbit 2017, konferencia, Ljubljana

Világhódító napokat tartunk a Kreatív Kontrollnál, hiszen miközben a Traffic & Conversion Summiton is jelen volt a csapat, ketten a Ljubljana melletti inOrbit 2017 konferencián szívtuk magunkba a tudást.

Dani tavaly már megjárta az inOrbitot és annyira tetszett neki, hogy pár levélváltás és persze szakmai eszmecsere után idén már a rendezvény egyik médiapartnereként érkezhettünk ketten a festői konferencia központba, a szlovén fővárostól 30 kilométerre fekvő Brdo kastély és a hegye közé.

A kétnapos konferencia első napjáról élő közvetítéssel kedveskedtünk a marketingszoveg.com előfizetőinek, de ígéretünkhöz híven egy összefoglaló cikkel is készülünk, amit minden látogatónk láthat.

Az inOrbittal kapcsolatos jó vélemények egyáltalán nem alaptalanok. A körítés és a szakmai tartalom tekintetében is teljesen rendben van a konferencia, én kifejezetten örülök, hogy egy ilyen színvonalas rendezvényt szerveznek évről évre, Budapesttől mindössze 4-5 órányi autóútra.

12 előadó, egyenként 30-40 perces prezentációját láthattuk, és nem mondom, hogy csupa újdonsággal találkoztunk, de vastagon megéri a befektetett energiát az inOrbit 2017. A felhozatal nemzetközi és ha elsőre nem is ismerős valamelyik feltörekvő titán vagy régi motoros, én minden előadásban találtam olyan momentumot, ami miatt aligha fogom elfelejteni az előadó személyét.

 

(Fotó: Kreatív Kontroll – Gellér Anna)

A nehézségét nem lehet pontosan belőni az inOrbitnak, ha átlagolok, akkor én középhaladóra saccolnám. A legtöbb bemutatott szemlélet és gyakorlati útmutató ugyanis nem lehet teljesen ismeretlen azoknak, akik legalább csak nagyjából tisztában vannak a modern online marketing trendekkel, de szerintem az sem jött teljesen zavarba, aki még újoncnak mondja magát a területen.

Mire jó egy ilyen konferencia?

  • megtudhatjuk, hogy a velünk szomszédos ország, a régió és persze Európa online marketingje hol tart éppen
  • ebből azt is megtudjuk, hogy mi vajon jó dolgokat csinálunk, vagy esetleg mindent félredobva más irányba kell elindulnunk
  • tanulunk
  • ismerkedünk

Engem 1-2 érdekesebbnek tűnő előadáson kívül tényleg az érdekelt a legjobban, hogy mi a Kreatív Kontrollnál vajon tényleg arra haladunk-e, amerre a marketing elitje. Mert oké, hogy már-már abnormális módon és iramban faljuk a külföldi szakirodalmat napi rendszerességgel, de mi van, ha valami elkerülte a figyelmünket? Miben kell még fejlődnünk, milyen új dolgokat kell behoznunk?

A fenti kérdések megválaszolására tökéletes egy inOrbithoz hasonló színvonalú konferencia, és az első nap után nyugodtan ki merem jelenteni, hogy jól állunk.

(Fotó: Kreatív Kontroll – Gellér Anna)

Analitikus túlsúly

Az már a programot böngészve is kiderült, hogy idén inkább azok lesznek többségben, akik az adatok gyűjtését, elemzését és az ezek segítségével kialakítható marketingfolyamatokat részesítik előnyben.

Ez természetesen nagyon fontos területe a tartalommarketingnek (is), mi is sokat foglalkozunk vele, de én szövegíróként mégiscsak jobban szeretem a kevésbé száraz témákat.

Ami azonban minden előadásban előkerült, ráadásul kulcspozícióban szerepelt, az a szegmentálás volt.

Szegmentálj! Szegmentálj! Szegmentálj!

Ezt már Yehoshua Coren kiáltotta a színpadról, de tényleg annyira egységesen jelen volt minden előadásban a szegmentálás, hogy egy pillanatra azt hittem, hogy az idei inOrbit jelszava a szegmentálás, csak nekem erről nem szóltak.

Kedvencek

Nem fogok egyesével haladva az elejétől a végéig minden egyes prezentációról kivonatot készíteni, hiszen azt ma már egyszer megtettem az élő közvetítés során.

Volt azonban pár olyan előadás és előadó, akikről mégis muszáj megemlékeznem.

(Fotó: Kreatív Kontroll – Gellér Anna)

Črt Podlogar

A szervező Red Orbit munkatársa, véleményem szerint ő volt az első nap legjobbja, és egyben ő mutatta be a legrészletesebb esettanulmányt is. Az általa levezényelt online folyamat során (egy bonyolultabb, többlépcsős sales funnelről volt szó) arra helyezték a legnagyobb hangsúlyt, hogy az adatok rendszerezésével minél részletesebb, minél mélyebb szegmentálást hajtsanak végre.

A szinte végtelenségig „leszalámizott” vásárlók, érdeklődők így egyre több csoportot alkottak, de a szegmentálást követően kialakított specifikus üzeneteknek köszönhetően minél jobban szétszedték a célcsoportot, annál olcsóbb volt egy-egy konverzió.

Jindrich Faborsky

A cseh Marketing Festival atyjának érdemes adni a szavára, ha rendezvényszervezésről van szó. Ezúttal mégis egy hatalmas bukásáról tartott egy remek előadást, a Londonba tervezett PPC Tribe marketingjének óriási bakijairól számolt be nekünk, ahol ugyan volt szegmentálástól, social jelenléten keresztül viszonylag nagy büdzséig minden. Utólag kielemezve a helyzetet persze mindent sikerült elszúrniuk és még az óvatosságra intő jeleket is rosszul értelmezték.

A marketinget tekintve a történtek nagy tanulsága, hogy hiába van tapasztalat egy csapat mögött, ha rosszul építik fel a stratégiát, és még az adatokat is rosszul értelmezik, akkor már csak a veszteségek minimalizálását lehet kitűzni célul.

Subir Majumdar

A Google szakembere még jobban megerősített abban, hogy fejleszteni kell a mobilbarát weboldalakat, de ami ennél is fontosabb, hogy külön online stratégiát kell építeni a mobilweboldalakra. Subir érdekes számokat hozott arra vonatkozóan, hogy milyen gyorsan nő a mobilos keresések aránya, és ezzel kapcsolatban arra vonatkozóan is hajszálpontos adatokkal rendelkezett, hogy milyen lepattanásokkal számolhat, akinek nem elég gyors a weboldala.

Az, hogy minimális betöltődési idővel kell tervezni nem újdonság, arra viszont őszintén kíváncsi lennék, hogy Magyarországon hányan rendelkeznek kifejezetten mobilra fejlesztett online marketing stratégiával.

Sajnos nem mentünk bele bővebben, hogy mit is jelent egy kifinomult mobilos online marketing stratégia. Subir annyit elárult, hogy ha kevesebb, mint 5 másodperc alatt tölt be az oldalunk mobilon és a design is maximálisan a felhasználó kényelmét és igényeit szolgálja, akkor már nagyon jó úton járunk.

(Fotó: Kreatív Kontroll – Gellér Anna)

Én természetesen a Kreatív Kontroll tudósítójaként és minden újdonságra farkaséhes szövegírójaként nem érhettem be ennyivel. Ezért meg is beszéltem Subirral, hogy ha nincs ellenére, akkor meginterjúvolnám „egy magyar nyelvű offline tartalommarketing magazin munkatársaként”, és mivel egyáltalán nem volt ellenére, bízom benne, hogy hamarosan nekünk is kifejti, hogy mit jelent ez a bizonyos mobilos online marketing stratégia.

Ma folytatjuk az élő közvetítést az előfizetőinknek és reményeim szerint még több online szakembert megkérdezhetünk az online marketing legfrissebb trendjeiről és jövőbeli kilátásairól. A második napról szóló beszámolót és a rendezvény egészének a szakmai értékelését a márciusi Kontent magazinban olvashatjátok.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkBatman szól az e-kereskedőkhöz – Beszámoló a T&C Summit 2. napjáról
Következő cikkHogyan alkalmazhatod a tartalommarketinget közösségi finanszírozáskor?Következő

Ezeket olvastad már?

Ilyen egy jó DM levél

Természetesen sokszor kérnek tőlünk referenciákat, amivel nincs is baj, hiszen havonta 1000 oldalnál is több

Elolvasom »

6 marketingtrend, amelyről a cégek 98%-a lemarad

Azt a feladatot szokták kiosztani ránk év elején a konferenciaszervezők, hogy a szakterületünk adott évi

Elolvasom »

Brand mention, a SEO jövője – hogyan generálj és mérj márkaemlítéseket (4 remek eszköztippel)

A tartalommarketinged (és általában az online marketinged) egyik célja bizonyosan az, hogy brandedet ismertebbé és

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.