Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

Vendégblogolás helyett „inverz vendégblogolás”

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: blog, vendégblog

Mit csinálj, ha nem tudsz (vagy akarsz) vendégblogolni?

Fordítsd meg a folyamatot, és használj „inverz vendégblogolást”.

„Hogy mit?”, kérdezed, és ez a cikk példákkal megválaszolja.

Miért éri meg vendégblogolni?

3 fő előnye van.

  1. Backlinket és brand mentiont kapsz egy másik oldalról – lehetőleg erős oldalt választottál, és a link is erősíti a linkprofilod.
  2. Eljutsz egy olyan közönséghez, amelyhez másképp valószínűleg nem jutnál el.
  3. Validál a megjelenés.

Bár a SEO-szakmában felmerült, hogy már a vendégblogolás sem a régi, de szerintem a vendégblogolást elsősorban nem white hat linképítési módszerként használod, hanem közönségszerzéshez – arra pedig kiváló.

Mi a baj a vendégbloggal?

Ha apa nem enged játszani.

Elkészíted a stratégiád, kiszemeled az iparágad véleményvezéreit, írsz nekik egy kedves levelet arról, hogy vendégblogolhatnál-e náluk, és:

  • nem válaszolnak (elkeveredik a leveled)
  • nem engedik (az oldal nem fogad külső írókat vagy nincs akkora neved, hogy engedjék)
  • nincs időd, hogy ennyi helyen publikálj (több vendégcikkünk itt áll sorban, és nem jut rá idő)

Tehát a kontroll (a kreatív, hihi!) nem teljesen a te kezedben van.

Szerezd hát vissza.

Mi ez az „inverz vendégblogolás”

Más témájáról (tréning, előadás, esemény stb.) írsz a saját blogodon.

Ennek az az ereje, hogy:

  • a tartalom adott (jó témát találni annyira nem könnyű)
  • a szakember vagy másik cég szeme elé kerülsz
  • ha jó arc, akkor megosztja Facebookon (büszke arra, hogy mások írtak a tréningjéről)
  • ha rákeresnek a témára, feljön a te neved is (ha az anyagod minőségi, keresőoptimalizáltad)

Hogyan néz ki a gyakorlatban?

Például a tavalyi tréningünkre eljöttek Online Katapulték, örültek, fotózkodtak, ettek a finom kajából. Utána gyöngéden kattintásmágnes címmel írtak egy beszámolót: [KILOPTAM A DIÁKAT]: 5+1 tipp amit egy 10 órás szövegírási tréningről INGYEN hazavihetsz

reklám

Hopp, reklám!

Emlékeim szerint az eredeti címben benne volt a Kreatív Kontroll, valószínűleg keresőoptimalizálási szándéktól vezetve írták át szövegírási tréningre. Ezután a cikk linkjét eljuttatták nekünk Facebookon – és természetes, hogy elolvastuk (te is elolvasod azt, ami rólad szól).

Sokkal frissebb a WPKurzus beszámolója: Milyen volt a Marketingszöveg Landing Page tréningje?

tréning beszámoló

Ezt Attila berakta a tréninges Facebook-csoportunkba, mi pedig megörültünk neki (imádtam a beszámolóban, hogy a negatívumokat is leírta, így könnyebben fejlesztjük a következő alkalmakat). A terjesztést tényleg ne gondold túl: tedd olyan helyre, ahol a célzott szerzők biztosan meglátják (egy csoport, e-mail).

Ezután cikkét kiraktuk a Facebook-oldalunkra, és ebben a pillanatban vált „vendégcikké” az anyag: eljutott a mi közönségünkhöz úgy, hogy a saját felületén publikálta azt.

Tipp: ha a megcélzott szakértő marketingkommunikációjába belesimulsz, akkor nagyobb eséllyel rakja ki az anyagod. Nem nehéz kitalálni, hogy a tréninget el akarjuk adni – így a beszámolódat is meg fogjuk osztani, mert, nos, beszámol róla.

Miért érdemes „inverz vendégblogolnod”?

Hatalmas előnye a módszernek, hogy a saját felületeden marad az anyag:

  • téged erősít
  • neked hozhat linkeket és keresőpozíciót
  • és nem mások szerkesztői döntéseitől függ az anyagod kikerülése.

Ugyanakkor a célzott szakértők közönségéhez eljuthatsz.

Mennyire juthatsz el?

A bejegyzést 1-2 nap után 119-en nézték meg, ami az 50-es napi átlag több mint duplája. 5 új feliratkozót szerzett, új látogatókat ért el (látja Analyticsből, hogy nem visszatérők kattintottak a cikkre), az átkattintók 12%-a ott maradat az oldalon (megnézte a főoldalt stb.).

Természetesen egy cikk életciklusa nem napokban, hanem hónapokban mérhető, így megfelelő terjesztéssel még több látogatót fog az oldalra vonzani.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkHogyan készíts „örökzöld” tartalmakat?
Következő cikkÍgy akarta átírni egy egyetem a Google-t (és így menedzseld branded tartalommal)Következő

Ezeket olvastad már?

360 szóban minden, amit a tartalommarketingről tudnod kell

Nincs időd, nekem sincs, így tömör leszek. A Media Hungaryn is erről adtunk elő, ezt

Elolvasom »

A kiváló blogbejegyzés 7 eleme

Mikor írtál utoljára olyan blogbejegyzést, ami eladott valamit? Mikor írtál valami olyat, amit több szakmai

Elolvasom »

Gyakran ismételt szövegírási kérdések a Marketing Expóról

Kint volt a Kreatív Kontroll a Marketing Expón, és a rengeteg kedves érdeklődés mellett volt

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.