Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

Hogyan írunk minden témáról?

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Gondolkodj rendszerben, Ingyenes
  • Címkék: httpwww-marketingszoveg-comgondolkodj-rendszerbenhogyan-irunk-minden-temarol

Gyakori kérdés a szövegírási munka megkezdése előtt, hogy tudunk-e minden témában írni, és ha igen, akkor azt hogyan csináljuk.

A korrekt válasz erre az, hogy szinte minden témában tudunk és alapos kutatással oldjuk meg.

De hol van a „szinte” határa? Mi az, amit még kutatással sem tudunk megírni, mi a nehéz téma? És hogyan kutatunk?

Erre válaszol ez a cikk.

„Nehéz a témám?”

Ez leginkább attól függ, hogy az adott szöveget kik fogják olvasni. Önmagában bármilyen orvosi téma nehéz, mert hosszú évekig tanulod az egyetemen. Értelemszerűen a tudományos cikkeidet nem fogjuk tudni megírni, és átfogó anatómiatankönyvet sem készíthetünk el.

De egy blogbejegyzés az influenzáról már nem nehéz, mert közismert betegség, jól behatárolható téma és pillanatok alatt megtaláljuk a szakirodalmát.

Ugyanígy egy orvosi műszer brosúráját vagy technikai leírását is játszi könnyedségel írhatjuk meg, mert utána tudunk nézni.

Ezek tehát egy nehéz témán belüli résztémák, amelyek nem feltételezik az orvosi egyetemet, csupán a szakirodalom és jó források ismeretét.

Másrészt az influenzás blogbejegyzést feltehetően nem orvosoknak szánod, hanem influenzásoknak. Más érdekli őket a betegségből (leginkább a gyógyulás), valamint nincs annyi szakismeretük, mint neked – tehát a bejegyzés is könnyedebb, kevésbé szakmaibb lesz.

Tehát ha a szakirodalom és a források elolvasása után mi sem értjük meg annyira a témát, hogy megírhassuk, akkor valószínűleg a célcsoportod sem fogja megérteni.

Hogy egy téma mennyire nehéz vagy nem nehéz (megírható vagy nem megírható), az rajtad is múlik, mert számítunk arra, hogy a szövegíráshoz szükséges anyagokat megadod nekünk.

Mire kíváncsi a szövegíró?

A példaprojektünk legyen egy landing page, ahol szövegírási ajánlatot adunk kkv-s cégvezetőknek, és azt szeretnénk, hogy töltsön ki egy űrlapot.

Ezt csípőből meg tudnám írni, ahogy valószínűleg te is. És minden bizonnyal az oldal nem lenne hatékony.

Mielőtt egyetlen szót is leírok, tudnom kell, hogy a célcsoportom...

  • mit tud a szövegírásról
  • miért van rá szüksége
  • mi alapján dönt
  • milyen kifogásai vannak
  • milyen előnyöket keres
  • és ki ő (demográfiai és pszichográfiai adatok)

És a szövegírási csomagokról is tudnom kell, hogy...

  • milyen előnyei vannak, milyen értéket ad
  • miért egyedi (mi a USP)
  • hova pozicionálhatom a piacon a konkurensekhez képest
  • hogyan tudom hitelesen bemutatni

És kellenek kevésbé izgalmas infók is, mint...

  • milyen áron adjuk (és azt a piac alacsonynak vagy magasnak tartja-e)
  • mit adunk (miket tartalmaznak a csomagok)
  • milyen dizájnt tervezünk
  • hogyan fognak rendelni (és mi a teljesítési idő)
  • hol fogjuk hirdetni a landing page-t
  • adunk-e garanciát, később upsellt, cross-sellt
  • az értékesítési folyamat elején vagy végén vagyunk-e (azaz leadeket generálunk vagy eladunk)
  • milyen stratégiánk van
  • teszteljük-e (és hány verzió kell)
  • mekkora a büdzsé
  • mi a határidő
  • vannak-e korábbi landing page-ek ugyanerről (és melyik milyen eredményeket hozott)
  • vannak-e tabuk
  • milyen forrásokból dolgozunk

Ha ezeket tudom, csak akkor kezdek el írni.

A jó hír az, hogy ha megbízol minket szövegírással, akkor kitöltetünk veled egy kérdőívet, és a fenti pontok túlnyomó többségét a kitöltés során (remélhetőleg) megválaszolod, a többit pedig megkérdezzük.

A rossz hír az, hogy ezeket nem tudod megspórolni.

Mi van, ha nem nézünk utána?

Kutatás nélkül a szöveg félremegy. Azaz: rossz célcsoporthoz beszélünk, rossz előnyöket emelünk ki, rossz hangvételben írunk, rossz kifogásokra válaszolunk (ha válaszolunk egyáltalán), rosszul pozicionálunk és így tovább.

Magyarul elbeszélünk a célcsoport mellett és a szöveg nem lesz hatékony. A célcsoportot érdekelné ez az ajánlat (aszerint választottuk ki őket, illetve az ajánlatot úgy állítottuk össze), de ha nem tudjuk hitelesen és meggyőzően bemutatni, akkor a landing page nem fog konvertálni.

Szóval nem azért kérdezünk annyit, hogy idegesítsünk téged vagy sokat dolgoztassunk, hanem azért, mert muszáj. Sokszor nagyon szívesen megspórolnánk a kutatást, de a te érdeked, hogy mindezeket végigzongorázzuk.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkTartalommarketing 2015-ben
Következő cikkMelyik a fontosabb: a dizájn vagy a szöveg?Következő

Ezeket olvastad már?

Crowdfunding és tartalommarketing: hogyan építs profi kampánnyal bizalmat 4 lépésben

Meg tudsz győzni, hogy pénzt adjak egy ígéretre? Ha a válaszod nem, esetleg hezitálsz, akkor

Elolvasom »

Ezeket a tartalommarketing-eszközöket használják az európai és tengerentúli topmarketingesek

Még szinte meg sem száradt a tinta a CMI legújabb nagy mintás tartalommarketing-kutatásán, máris itt

Elolvasom »

A szövegírás valódi értéke

A szövegírás sokkal többet ér, mint amennyit most fizetsz érte, ha az ügyfelünk vagy. Ennek

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.