Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 9 perc

Hogyan töltsd ki jól a kérdőívünket?

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Ingyenes, Marketingszöveg Gépház

Ha partnerünk vagy, akkor tudod már, hogy a munkát egy kérdőív kitöltetésével kezdjük. Ha még nem vagy partnerünk, akkor nemsokára megtudod te is.

Ezt azért vezettük be úgy egy éve, hogy egymás munkáját megkönnyítsük. A kérdőív azokra kérdez rá, amelyek egy jó marketinganyag megírásához szükségesek, és igyekszik úgy rákérdezni, hogy jól átgondold és azt a választ írd, amit olvasni szeretnénk.

Tartottam tőle, hogy ez a 10–13 kérdés „túl sok munka” lesz, de épp ellenkezőleg: partnereink nagyon szeretik. Vallom, hogy egy tisztes cégvezető órákat tud beszélni a saját cégéről, minket pedig pontosan ez érdekel.

További nagy előnye még, hogy így mindketten komolyabban vesszük a projektet – az ügyfél is, hiszen ha kitölt egy kérdőívet, akkor már alaposan átgondolja, hogy mire van szüksége, miért. Nekünk meg ott lesz leírva, és egy ilyen fájlból dolgozni más, mint telefon során lejegyzetelt infókból és emailváltásból.

Kiemelve a kérdéseket látod, dőlt betűvel kis magyarázat, utána pedig kitöltöttem magunkkal. A példakérdőívben egy olyan cikket kérek, mint amit most olvasol.

1. Kik vagytok és mit csináltok?

Kb. a weboldalad „rólunk” oldalát várjuk itt: mikor alakult a cég, milyen termékkört vagy szolgáltatásokat adtok, hányan vagytok, milyen felületeken vagytok jelen stb.

Mi vagyunk a Kreatív Kontroll, a legnagyobb magyar szövegíró- és tartalommarketing-ügynökség. Szöveget írunk, legyen az bár egy termékleírás a webáruházadba, hírlevélsorozat, landing page vagy kis túlzással bármi. Amit digitálisan vagy printen látsz mint szöveg, olyat valószínűleg írtunk már.

2. Hogyan segítitek az ügyfeleiteket? Milyen értéket adtok? Milyen problémákat oldotok meg?

Minden termék és minden szolgáltatás problémákat old meg. Ez a kérdés tulajdonképpen hangozhatna úgy is, hogy „mi a terméked”, de az a céges szemlélet. Az ügyfélközpontú szemlélet az, hogy mire jó az a termék. Ez fogja ugyanis eladni.

Cégeket és célpiacokat kötünk össze profi (marketing)kommunikációval. Segítünk a cégeknek elmondani és szavakba önteni azt, hogy mennyire jól dolgoznak.

Nagyon sokszor időt spórolunk, mert ha kiszervezik hozzánk, akkor gyorsan és jól elkészül az anyag – és nem az ügyvezetőnek vagy a marketingesnek kell megírnia.

Másrészt versenyelőnyt tudunk adni, ami főleg a nagyon kompetitív (versenyző) piacokon aranyat ér. A mi partnerünk jobb, olvasmányosabb és hatékonyabb hírlevelekkel, weboldalszövegekkel és marketingkommunikációval léphet a piacra.

Harmadrészt megvásárolható szakértelem vagyunk. Sok cégvezető felismeri, hogy nem tud olyan jól írni, ahogyan szeretne, és ezután keres meg minket. Mi pedig megírjuk neki olyan stílusban, olyan témákról és olyan formában, ahogyan szeretné.

3. Mi a szöveg legfőbb célja? Hol jelenik meg, mit szeretnétek elérni vele?

Magyarul hova fog kikerülni, mire szeretnéd használni, milyen konkrét céljaid vannak vele. Itt tisztul le, hogy tartalomírást kérsz-e (blogbejegyzés és hasonlók) vagy marketingszöveget (mert pozicionálni és eladni kívánsz).

A marketingszoveg.com/blog oldalon megjelenő szakmai cikk lesz. Ide olyan szakmai cikkeket írunk, amelyekhez remélhetőleg nem kell komolyabb marketinges előismeret.

Ez a saját tartalommarketingünk, mert építjük a hitelességünket. Másik irány az ügyféledukáció: az ügyfeleinket partnereknek tekintjük, és szeretnénk, ha pontosan látnák, hogy hogyan dolgozunk, miket kérhetnek tőlünk és mikor dolgoztunk jól.

4. Mi a USP-tek? (Az, amit a piacon csak ti tudtok adni, ami csak rátok jellemző, ami megkülönböztet.)

A USP-t „unique selling proposition”-nek és „unique selling position”-nek is értik. Előbbi egyedi értékesítési ajánlatot, utóbbi egyedi értékesítési pozíciót jelent. Lényegében arról van szó, hogy mik azok, amik a konkurenciától megkülönböztetnek téged. Ha van 3 logisztikai cég, akkor te hogyan csinálod máshogy és jobban? Az ügyfél szemszögéből: ezzel válaszolhatod meg neki a „miért téged válasszalak” kérdést.

Mi foglalkoztatjuk a legtöbb szövegírót, és folyamatosan bővülünk. Havonta 1000 oldalnál is több anyagot adunk le.

A szövegíráson belül is specializálódunk: a blogbejegyzéseket végzett újságírók írják, diplomás szakemberek és anyanyelviek fordítanak, a marketingszövegeket marketingszöveg-író készíti, a stratégiákat online marketinges állítja össze, az egészet pedig projektmenedzserek fogják össze.

És valószínűleg mi vagyunk a legolcsóbb ügynökség még annak ellenére is, hogy a szövegírásban piacvezetők vagyunk.

5. Miért higgyen nektek az ügyfél? Mi tesz titeket hitelessé?

Állítani bárki állíthat bármit. De a jó állítás az, amit a célpiacod elhisz – mert hiteles.

Újságíróink online médiumoknál dolgoznak, tehát nemcsak újságírói végzettségük van, de tényleg jók: tudják, melyik az a címsor, amelyet el is olvasnak, mert szerkesztő keze alatt dolgozva megtapasztalták, mire és hányan kattintanak. Marketingszöveg-írónk valódi eladásokat és magas konverziókat tud felmutatni.

Idén mindenki 100 projekt felett jár, minden munkatársunk több ezer óra szövegírói tapasztalattal rendelkezik.

A jelenleg olvasott blogon is látod, hogy hogyan tudunk írni. Referencialistánkat itt találod, az oldalsávban pedig néhány elégedett ügyfélvéleményt olvashatsz.

Nagyon sok új ügyfelünket ajánlás útján kapjuk.

Akkorára nőttünk, hogy idén már a Marketing Expón és a Megoldás Konferencián is ott voltunk, de nem ismeretlenként, a többség már hallott rólunk vagy dolgoztunk is neki.

Kiadtuk az első nyomtatott tartalommarketing-magazint, teljesen egyedülálló új szolgáltatást indítottunk és mi indítottuk útjára a tartalommarketing-meetupot.

Ügyvezetőnk a Piac & Profit szövegírási szakértője és előadója, egyébként nyomtatott magazinokban is publikáltunk, valamint tucatnyi vendégcikket jegyzünk.

6. Kik a főbb konkurenseitek? Miben jók, miben rosszak? Milyen a marketingjük? Hol jelennek meg?

:)

7. Ki a célpiacotok? Ki fogja olvasni a szöveget?

A „mindenki a célpiacunk” nem jó válasz ide. Nincs olyan cég, amelynek a célpiaca mindenki.

Két szegmensünk van.

Kkv-s ügyvezető vagy marketinges (vagy egyéb döntéshozó), aki szeretne hatékonyabb kampányokat és jobb online jelenlétet. Tudja, hogy ez fontos és kiszervezné.

Ügynökség, amely alvállalkozóként von be minket és a projektek szövegírási részét ránk bízza. Kiváló stratégiai partnereink az azonos célközönség, de egymást teljesebbé tevő szolgáltatásaink miatt a webfejlesztők, SEO-sok, online marketingesek.

Utóbbihoz tipp: ha szövegírásra van szükséged, akkor az a legjobb, ha közvetlenül nekünk írsz, mert ha ügynökségen keresztül kapod meg a munkánkat, akkor az drágább.

8. Elsősorban mit segítsünk elő a szöveggel? Mi a konverziós cél?

Ez egyértelmű: a szöveg pozicionáljon, építsen hitelességet, kommunikálja az új szolgáltatást, legyen hírértékű, adjon el és így tovább.

Legyen olvasmányos és érdekes. Valódi értéket szeretnénk adni.

9. Egyéb cél a szöveggel?

A fő cél mellett mit szeretnél még elérni a szöveggel. Lehet „jó, ha teljesül” cél vagy „figyeljetek erre is” cél. Azért kérdez rá 2 kérdés is a célokra, mert nem lehet eleget beszélni erről. Ha velünk dolgozol, akkor a mi urunk a cél.

Hozhat sok megosztást és lájkot, de pontosan tudjuk, hogy a marketingszöveg-írás egy réspiacon mozog. Volumen helyett a minőség a cél, én inkább beszélek 100 emberhez kiválóan, mint 10 000-hez bulvárosan.

10. Milyen legyen a stílus? Mi az, amit szeretsz, mi az, ami szerinted illik a céghez? Ha van kommunikációs arculatod, azt itt jelezd.

Ezt szerintem nem kell túlmagyarázni. Ide írhatod azt is, hogy milyen NE legyen a stílus.

Amilyen stílust jelenleg is olvasol ebben a cikkben. Közvetlen és tegeződő, de nem jópofizó.

11. Ha a cég egy személy lenne, akkor milyen lenne? Hogy írnád körül? Hogyan beszélne, hogyan öltözne?

A jó szövegen átszűrődik valamilyen személyiség. A jó szöveget nem hagyjuk kilúgoztatni. A jó szöveg  nem az átlagos és megszokott stílus újragyártása, hanem épp olyan egyedi, mint te. Ebből a válaszból fogjuk megtudni, hogy milyennek szeretnél látszani – és olyan anyagot kapsz, amely ezt segíti.

Dagobert bácsi a Ducktalesből. Kezd elhízni, több energiaitalt iszik az egészségesnél, és meglehetősen autoriter. Szeretne egy Bentleyt és imád biliárdozni. Képes elmenni egy tárgyalásra pulóverben, de nem kérdőjelezik meg azt, hogy szakember.

Eredményorientált, az ügyfelekkel hosszú távra tervez, de bátran kirúgja azokat, akikkel nem tudna együtt dolgozni.

12. Mi az, amit semmiképp ne említsünk a szövegben? Jogi dolgok, cégpolicy, kerülendő szavak és kifejezések, mission statementtel ellentétes dolgok stb.

Jó, ha előre kiderülnek.

Nem ekézünk konkurenciát és nem okoskodunk. Mindenkit szeretünk.

 

13. Mi az, amire nem kérdeztem rá, de szerinted fontos lehet? Írj ide bármit, ami még eszedbe jut.

A kérdőív kitöltésénél nem tudsz „túl sok” információt megadni, csak túl keveset. Bátran írj le mindent, ami eszedbe jut, mert majd úgyis kiválogatjuk.

A kérdőívünket itt tudod letölteni. Ha szeretnél szövegírást rendelni, akkor már kitöltve küldheted is nekünk.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkNeked már van saját wikid?
Következő cikkMiért nem veszed észre a saját elírásaidta?Következő

Ezeket olvastad már?

Lopd el Neil Patel hírleveleit! Tartalomterjesztés e-mailben & vázlatok, template-ek, számok

A blogbejegyzésed csak akkor értékes, ha elolvassák. Tudom, hogy ez triviális, mégis sokan kispórolják a

Elolvasom »

Így készíts viselkedés alapú e-mail-kampányokat

Már nem merek olyasmit kijelenteni, amit közhelyszerű marketingigazságnak tartunk, mert van, aki szerint a blog

Elolvasom »

Milyen hosszú az ideális blogbejegyzés?

Láthattuk előre, hogy a hagyományos linképítés bukásával sokan folytatják majd a tendenciát, hogy alacsony minőségű,

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.