Szeretnél sajtómegjelenéseket? Szeretnéd, hogy a saját felületeinken közvetítsük a rendezvényedet? Szeretnéd, hogy több ezer szakmabelihez és potenciális ügyfélhez organikusan eljuss?
Persze, hogy szeretnéd. Az egész PR, illetve a tartalommarketing egy része is arról szól, hogy ezt hogyan érjed el.
A dolgod egyszerű: írj egy e-mailt az info@kreativkontroll.hu címünkre és hívj meg minket a rendezvényedre (legyen valamilyen köze a marketinghez).
Összefutottunk Dancsó Petivel is.
Ezután mi kimegyünk (a Kreatív Kontroll senior copywritere vagy direct response copywritere), és valódi újságírói munkát végzünk (senior copywriterünk végzett újságíró). Írunk az előadásokról, megkérdezzük a vendégeket, közvetítjük a rendezvényed hangulatát. Kapsz linket, Facebook-bejegyzést; tényleg a saját felületeinken lényegében ingyen reklámozzuk a rendezvényed.
Hogy miért?
Mert a szakmának erre van szüksége, és a követőink (jelen pillanatban 5000+ követőnk van Facebookon) kíváncsiak arra, hogy mi zajlik a rendezvényeken. Általában ha nem vettek jegyet valahova (mert nem értesültek róla, mert nem bíztak abban, hogy minőségi lesz az esemény), akkor egy-egy jó közvetítés után a következő alkalomkor már az elsők között rendeltek.
Sőt a követőink ismerik, várják és szeretik a közvetítéseket. Benyó Dani a III. Marketing Fesztiválon észre is vette:
Nap közben öt, számomra tök ismeretlen és néhány ismerős ember is oda jött gratulálni, hogy milyen frankó a közvetítés. Ego boost complete.
Európa legnagyobb inbound marketing konferenciáján, a Ljubljanában lezajlott inOrbitot a szervezésben részt vevő Intren előadői a közvetítést olvasva keresték meg külön tudósítónkat, sőt...
Az inOrbit főszervezője, a Red Orbit CEO-ja, Andraž Štalec a legnagyobb szervezési káosz közepén is szánt időt egy exkluzív interjúra és egy szelfire (és persze azonnal elkérte a közvetítés linkjét).
Ilyen közvetítéseket szoktunk készíteni:
- Közvetítéssorozat a Traffic & Conversion Summitról
- ÉLŐBEN az Élmények Birodalmából - Media Hungary 2016
- Marketingautomatizáció minden mennyiségben – Percről percre az E-mail Marketing Konferenciáról
- [ÉLŐ] Közvetítés az Értékesítők Napjáról (3.0)
- [ÉLŐ] Közvetítés a Marketing Vágtáról
- [ÉLŐ 2.0] Viktor közvetít a Marketing Vágtáról
- [ÉLŐ] Viktor és a második nap: Marketing Masters
- [ÉLŐ] közvetítés a IV. Magyar Marketing Fesztiválról
- [ÉLŐ] közvetítés a SalesManago marketingautomatizációs napjáról
- Élőben az Inbound Marketing Akadémiáról
- Az Ecommerce Expót duplán fedtük le, Balázs és Benyó egyszerre jelentkeztek élőben.
- inOrbit 2016 - Élőben a legnagyobb inbound marketing eseményről
- inOrbit 2016 - Percről percre, Day 1
- Élmény, élvezet és a tabuk - Élőben az Evolution 2016-ról
- Megérkezett 2016 marketingje - Percről percre a III. Marketing Fesztiválról
- Marketing hősök születnek – percről percre a 26. Országos Marketing Konferenciáról
- Így lehetsz te is Marketing Hős - percről percre a 26. Országos Marketing Konferenciáról
- A változás gyönyöre - Internet Hungary, első nap
- A tartalommarketing édes világa - Internet Hungary, második nap
- A sikeres hírlevél titkairól percről percre
- A láthatatlan kéz - Percről percre a Media Hungaryról!
Hangsúlyozom, hogy nem fogunk hazudni (még sajtójegyért sem): azt közvetítjük, amit látunk, hallunk és tapasztalunk. Minket az őszinte és szókimondó stílusunkért tisztelnek, és ha egy-egy előadás rossz, akkor le fogjuk írni, hogy rossz. Ez nemhogy nem von le a közvetítés vagy a rendezvényed erejéből, de épp a teljes transzparencia erősíti azt.
Show More