Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 6 perc

Hogyan fogunk veled dolgozni?

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Ingyenes, Marketingszöveg Gépház

Tegyük fel, hogy a segítségünket kéred a weboldalad szövegezéséhez, cikkek megírásához vagy marketingszövegek elkészítéséhez.

Ebben az esetben a következő lesz a munkamenet.

1) Tisztázzuk a konkrét projektet

Mit szeretnél csinálni és hova? Ha pl. weboldalszöveg, akkor elkérjük a dizájnt.

Megbeszéljük, hogy milyen hosszú legyen a szöveg (vagy milyen hosszú szöveget szeretnél), és adunk egy határidőt, hogy mikorra készül el.

Ha szerintünk neked nem működne az adott formátum, akkor lebeszélünk róla, és ajánlunk helyette mást. Például ha a célpiacod soha nem vásárolna e-mailen keresztül, akkor mindenképp jelezzük, hogy az eDM-kampány helyett mást csinálnánk neked. Viszont ha sok feliratkozód van, akik imádnak téged és megbíznak benned, akkor ajánljuk neked az eDM-et, ha épp nem gondoltál erre.

A projektet a típusától függően az kapja meg, aki a leginkább ért hozzá (tartalmat újságíró ír, marketingszöveget egy marketinges).

2) Kitöltetünk veled egy briefet

Leginkább akkor, ha marketingkommunikációt készítünk neked (weboldalt, brosúrát, dm-levelet stb.). Nagyon fontos, hogy a szöveget bár neked írjuk, mégsem neked szól, hanem a célpiacodnak.

Minél több és relevánsabb információt adsz meg, annál hamarabb tudjuk elkezdeni a szövegírást. Ha a briefet közel üresen küldöd vissza, akkor feltesszük ugyanazokat a kérdéseket máshogy, e-mailben vagy telefonon.

Ezt a lépést nem tudod megúszni.

Viszont ezzel nem a te életedet próbáljuk nehezebbé tenni, sőt, tulajdonképpen neked akarunk jót. A legjobb szöveghez behatóan kell ismernünk azt, hogy mit csinálsz, abban mi a legnagyobb érték, kiknek csinálod, milyen a piacod és a konkurenciád, miket próbáltál eddig stb. És nem találgathatunk. Az étterem szakácsa sem találgat, hogy a 47 fogás közül épp melyiket szeretnéd elfogyasztani, hanem a pincér konkrétan megkérdezi, hogy mit kérsz.

Fontos, hogy felejtsd el a brief során a sablonformulákat. Abból nem tudunk meg sokat, hogy „minőségi szolgáltatással elégítjük ki az ügyfeleink igényeit”, vagy abból, hogy „15 éve vásárlóink szolgálatában állunk”. Pontosan mitől minőségi a milyen szolgáltatás? Milyen ügyféligényekről beszélünk és kik ők? Konkrétan mi mindent tanultatok és hova fejlődtetek 15 év alatt?

Azért tegeződik veled a dokumentum, hogy szabadon, megkötések nélkül írhass a saját cégedről egy csomó érdekességet. Nem kell figyelni a vállalati stílre, se a központozásra.

Szerintem minden cégvezető órákat tud beszélni a cégéről, az alapításról, a mindennapi kihívásokról, a szolgáltatásokról, a célpiacról és bármiről. Mi nem fogunk türelmetlenül leinteni téged, hanem bátorítjuk. Kíváncsiak vagyunk rád.

Írj minél többet és pontosabban. Sőt, még ez utóbbi se fontos, mert kimazsolázzuk a legfontosabb, legértékesebb információkat.

3) Rászoktatunk az e-mailes kommunikációra

Nagyon szívesen találkozunk veled személyesen, de az nekünk is és neked is kiesett idő. Akkor éri meg a személyes tárgyalás, ha a projekt mérete és ideje is nagy (pl. heti 20 bejegyzést írunk 1 éven keresztül).

A telefont is ritkábban használnánk: gyorsabb az e-mailes kommunikáció, valamint munka közben vissza tudjuk keresni, hogy ki mit írt, milyen kérdésekre milyen választ kaptunk.

Ezzel szemben ha telefonálunk, akkor közben sokat kell jegyzetelnünk, és nagyobb a hibalehetőség, továbbá nem kereshető vissza.

Az e-mail a leghatékonyabb. Higgy nekünk, 4 éve csináljuk így.

4) Beárazzuk a projektet és kiküldjük a számlát

Elkezdünk dolgozni a projekten, ha az árat elfogadtad és mindent megbeszéltünk. Viszont általában csak akkor adjuk le a kész szövegeket, ha a számlát kiegyenlítetted.

Ez mindkettőnknek jobb így.

Nekünk csökkennek a kintlévőségeink, és nagyobb lelki nyugalommal tudunk dolgozni a szövegeden, mert tudjuk, hogy ki van fizetve.

Te pedig sokkal komolyabban veszed a projektet és jobb szöveget is kapsz.

5) Leadjuk az anyagot

És izgatottan várjuk, hogy mit szólsz.

6) Megkapod a szerződést

Projekt előtt-alatt-közben (attól függően, hogy mi mennyi ideig tart) megkapod postán a szerződésed nyomtatott változatát. Elektronikusan aláírva is ugyanúgy érvényes, de a lelki nyugalmad miatt (vagy mert így szereted iktatni) elküldjük nyomtatva is.

Ha neked ez nem fontos, jelezd nyugodtan. Rugalmasak vagyunk.

7) Ingyen javítunk

Előfordulhat, hogy nem tetszik neked az anyag, félreértettünk valamit (vagy nem töltötted ki elég részletesen a briefet, mi pedig nem kérdeztünk rá), nem erre gondoltál, nem így gondoltad, munka közben elaludt a szövegíró vagy bármi.

Lényegtelen, hogy ki mikor hol és miben hibázott, mert ha javítást kérsz, akkor szó nélkül és garanciálisan javítjuk neked az anyagot.

Akárhányszor javítunk, mert az elégedettségedig dolgozunk.

Persze sokszor a hajunkat tépnénk már, amikor valaki a leadás és két javítókör után találja ki, hogy nem is ilyen szövegre van szüksége és nem is ennek a célpiacnak. De egyrészt hosszú távon ez a hozzáállásunk térül meg, másrészt csak így alszunk nyugodtan.

Ha javítást kérsz, akkor kérlek, legyél megértő velünk. Mi is emberek vagyunk, elrontunk és benézünk dolgokat. Bár a rutin és az egyre bővülő szaktudás miatt egyre ritkábban fordul elő ilyesmi, és tulajdonképpen ez a célunk.

8) Összekötünk téged további szakemberekkel

Tegyük fel, hogy a projekt nem áll meg a szövegírásnál: grafikusra is szükséged van, nyomtatnád az anyagokat, weblapot készíttetnél és ilyesmi. Sok jó szakembert és céget ismerünk, összekötünk velük.

És lehet, hogy a mi ajánlásunk miatt kedvezményt is kapsz.

9) Összebarátkozunk

Végig partnernek tekintünk téged, és szeretnénk, ha az elégedettség miatt a következő projekteddel is minket keresnél meg.

Sőt, ha tudunk közösen csinálni valamit, akkor csinálunk.

Ha valaki épp a te szolgáltatásodat vagy termékedet keresi, akkor téged ajánlunk neki. Te is ajánlhatsz minket, ha 2 ügyfél érkezik rád hivatkozva (és szerződést kötünk velük), akkor onnantól neked 10% kedvezmény jár örökre és mindenre.

Tetszik, ahogy dolgozunk? Szeretnél velünk szöveget íratni? Ha igen, akkor a jobb alsó sarokban üzenj nekünk.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkHogyan tudsz a Facebookról és a többi közösségi oldalról rengeteg látogatót szerezni?
Következő cikkTartalommarketing meetupot szervezünkKövetkező

Ezeket olvastad már?

CTA-szövegek: változtass meg 1-2 szót és akár duplázd meg a konverziód

A használt szavak többet számítanak, mint gondolnád. Ebben a cikkben 7 esettanulmányban mutatom be, hogy

Elolvasom »

Interjú velem: a Privátbankár a tartalommarketingről kérdezett

Előadtam a Privátbankár Webstratégia 2015 konferencián (az előadásomat meghallgathatod itt, illetve a vázlatot is átfuthatod).

Elolvasom »

Hogyan adj cégednek valóban eredeti nevet? (Világcégek 3 névválasztási módszere)

Azon túl, hogy legyen eredményes, titokban mindenki olyan cégről álmodik, amelynek nevét az egész világ

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.