Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 5 perc

Melyik a fontosabb: a dizájn vagy a szöveg?

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Ingyenes, Marketingszöveg Gépház

Érdekes a magyar piac.

Nem ritka, hogy valaki csípőből kifizet 200 000 forintot dizájnra, de ugyanennek az oldalnak a felszövegezésére nem adna ki 40 000 forintot, mert az szerinte sok.

Hiszen az csak szöveg, vagy nem?

Nézzük meg a példa kedvéért, hogy hogyan nézne ki a mi szövegírási ajánlatokról szóló oldalunk. Ez az oldal amúgy kifejezetten jól konvertál annak ellenére, hogy a szövegezésén javítani akarok.

Így néz ki az oldal szöveg nélkül, a kapcsolatfelvételi szöveget a kontraszt miatt meghagytam. (Kattintásra nagyobb lesz.)

Ajánlat marketing szövegírás

Ez meggyőz téged? Tudod, hogy mit ajánlunk? Tudod, hogy az miért jó? Hitelesebbek lettünk?

Rendelnél erről az oldalról?

Ugyan miért nem? Hiszen ott a dizájn, amit a magyar piac általában értékesebbnek tart. A dizájnt is tudatosan alakítottuk ki: bár reszponzív és egyedi, tiszta, egyszerű, olcsó hatást akartam, mert így személyesebbnek tűnik az oldal (hiszen végül is ez a blog van a fókuszban, ez a tartalommarketingünk vezető eleme), és nem riaszt el senkit azzal, hogy biztos drágák vagyunk. Az elemzéseink szerint bizony erre volt szükség. Pedig nem volt olcsó, a betűtípus sem véletlenül ilyen, mindez tudatos. De mit ér szöveg nélkül?

A szövegírás értékesítést jelent

Valóban mondatokat kapsz a megbízás végén, de a projekt célja nem az, hogy szöveggel töltsük fel az oldaladat, hanem az, hogy értékesítsünk. A jó marketingszöveg-írók egy személyben kiváló szövegírók és kiváló értékesítők. És ez bizony ritka és nagyon értékes tudás.

Ha végignézel a szövegírás történelmén, akkor rengeteg olyan híres marketingszöveget találsz, amelyek gyakorlatilag fapados dizájnnal mentek ki, ha beszélhetünk egyáltalán dizájnról. A szöveg kapott egy minimális formázást, de épp csak annyit, hogy bekezdések és alcímek legyenek benne, azon kívül semmit. És milliós, tízmilliós, százmilliós forgalmat hozott ez a levél, amaz a levél pedig 25 évig futott sikeresen (mondj még egy kampányt, ami negyed évszázadot kibír).

A helyzet tehát így áll: a kiváló szöveg dizájn nélkül is működik, de a dizájn erősebbé teheti.

Viszont a legkiválóbb dizájn sem fog konvertálni szöveg nélkül. Nem véletlenül viszonteladók rendelik anyagaink több mint 60%-át. Megveszik tőlünk, majd 200%-os (egy partner 300%-os!) áron továbbértékesíti. Weboldal-készítők pedig teljesebbé teszik velünk a szolgáltatásukat: beépítik az árba, és azonnal szövegezve adják le a weblapot. Az rögtön működik, kevesebb az ügyfélpanasz is.

Sok a 40 000 Ft? Mit szólsz 1000 dollárhoz?

Időnként megkapjuk, hogy milyen drágák vagyunk – annak ellenére, hogy piacvezetőként talán mi dolgozunk a legolcsóbban.

Időnként 40 000 forintot soknak tartanak a kiváló marketingszövegre – annak ellenére, hogy a front end legfontosabb eleme, és a konverzió oroszlánrésze a szövegíráson múlik.

Az a 40 000 forint egy weboldal felszövegezésére a határon túl (mondjuk az USA-ban) 1000 dollárról indul, és akkor még csak egy átlagos szövegíró átlagos áráról beszélünk.

A rossz szöveg drágább

Tegyük fel, hogy megírod a saját marketingszövegeidet, és nem konvertál. A szövegíró árát tényleg megspóroltad, de a kieső bevétel, az esetleges imázsvesztés és a szövegírással töltött munkaóráid végeredményben drágábbá teszik a spórolást.

Ugyanígy nem érdemes spórolni magán a szövegírón. Ismerjük mi is a licitálós oldalakat, ahol 5 dollárért vállalja valaki, hogy ír neked 10 cikket. Olyan is lesz – gondolj bele, hogy te 5 dollárért mit csinálnál? Megírnál akár egyetlen 500-600 szavas cikket is, 10-12 forrásból dolgozva, 3-szor átolvasva, jól kifejtve, olvasmányosan, képekkel és formázva és feltöltve? Persze, hogy nem.

Egyelőre még a szöveg az olcsóbb

De jövőre ismét drágulunk, mert annyi megrendelésünk van, hogy muszáj.

Viszont ha december 31-ig befut egy megrendelésed, akkor még az idei árakon fogunk veled dolgozni. Lehet, hogy csak jövőre válaszolunk már, mert nekünk is ünnepek jönnek, de látni fogjuk, hogy rendeltél.

Gondold végig, hogy jövőre milyen szövegekre van szükséged (tartalomra, cikkekre, kampányszövegekre, értékesítési szövegekre, bármire), és írj egy e-mailt, hogy szövegírást rendelnél és számítsunk rád. Azért is jó hamar jelezned, mert gyorsabban sorra kerülsz.

Ha az kényelmesebb, akkor a jobb alsó sarokban is írhatsz nekünk.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkHogyan írunk minden témáról?
Következő cikk8 részes stratégia a sikeres céges blogodhozKövetkező

Ezeket olvastad már?

Látom, hogyan hirdetsz! Marketinges cégek és nagy webáruházak Facebook-hirdetései

Június 28-ától minden Facebook-oldal aktív hirdetéseit egyetlen menüpont alatt megnézheted. Kapva kaptunk az alkalmon és

Elolvasom »

103 keresőoptimalizálási faktor – ezek alapján rangsorol a Google

Mi alapján rangsorol a Google? Erre a kérdésre hivatalos és kimerítő választ soha nem fogsz

Elolvasom »

Ilyen egy jó DM levél

Természetesen sokszor kérnek tőlünk referenciákat, amivel nincs is baj, hiszen havonta 1000 oldalnál is több

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.