Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 7 perc

1233%-os forgalomnövekedés céges bloggal (számok és stratégia)

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Ingyenes, Marketingszöveg Gépház
  • Címkék: blog, esettanulmány, tartalommarketing, tartalomstratégia

Egyes vélemények szerint a céges blog nem hatékony.

Ha te is ezt gondolod, akkor ezt a cikket ne olvasd el, mert épp arról lesz szó, hogy bizony hatékony.

Joe Pulizzi a Kontent magazin mostani számában a kkv-nak az üzleti blogot ajánlja, hiszen ez a legköltséghatékonyabb, kis büdzsével is elindítható és fenntartható platform.

Neil Patel egy blogbejegyzésében elejti, hogy még nem látott a blognál hatékonyabb inbound marketing csatornát.

A Copyblogger Mediát egy blog építette fel, ahogyan a Kreatív Kontrollt is.

Ha jelenleg nincs céges blogod, akkor óriási (kereső)forgalomról, piaci részesedésről és bevételtől elesel – ami főleg akkor kellemetlen, ha a konkurensed már egy ideje publikál.

Nézzük a fekete-fehér (illetve Analytics-kék) számokat. A cikk elődjei: 676%-os és 972%-os növekedés.

1233%-os látogatottságnövekedés

 

Eddig is a 2014 júniusi látogatottsági adatokat vettük alapul, így most is: akkor 478 letöltést ért meg az oldal. 2015 októberében már 5897-et (a szeptember és az augusztus még erősebb volt).

3

(Kattints rá és nézd meg nagyban)

Ez 1233%-kal több letöltést jelent, ami izmos 12-szeres növekedés. Nézz rá az Analyticsod adataira, nézd meg a jelenlegi látogatottságodat – és képzeld el, hogy ezt másfél év alatt megtizenkétszerezheted.

Ami hihetetlen: nem értéktelen látogatóból érkezik ennyivel több, mivel a leadek (potenciális érdeklődők) száma is hasonlóan nőtt. Aki pedig már fölkeres minket, sokkal edukáltabb: kevesebbet kell nekik magyaráznunk, hiszen tájékozottan érkeznek, nagyjából tudják, mit akarnak, de azt mindig pontosan tudják, hogy mi kik vagyunk. Hozzánk hűségesek, velünk akarnak dolgozni, nem pedig akárkivel.

Ma már napi 2–5 leadet termel a blog, annyi ügyfelet, amennyit valójában el sem tudunk látni, ezért jelentős részüket kényszerűségből lepattintjuk (pontosabban azok jutnak át a rostánk, akik megdolgoznak érte, kitöltik a briefet és van, hogy kétszer is kell írniuk – valahogy ellenőriznünk kell az elköteleződést, mivel nincs végtelen kapacitásunk).

Szerintem most kéne írnod az e-mailt a marketingesednek, hogy azonnal indítsunk egy blogot – de még nem fejeztem be.

742%-kal több keresőforgalom

Ez a legérdekesebb rész, ugyanis nem végzünk SEO-tevékenységet (csak annyit, amennyi a Wordpressben alapból van, de nincs linképítés meg különösebb onsite SEO sem). Mégis meghétszereződött az organikus keresőforgalom.

keresőforgalom

Mi lehet ennek az oka?

Több a tartalom, és azok kiváló minőségűek.

Tudjuk, hogy a Google algoritmusa 200 feletti változót figyel, de a keresőoptimalizálás lényege pár szóban összefoglalható: készíts olyan tartalmakat, melyek az embereket érdeklik, továbbá adott kulcsszóra a te anyagod legyen a legjobb (legrészletesebb, legérdekesebb stb.) találat.

Ha kíváncsi vagy, hogy 2015-ben mi működik a SEO-ban és mi nem, akkor ez a te cikked.

Átlagosan 2 perc 56 másodpercig olvasod a blogot

Gyakori tévhit, hogy a neten nem olvasunk hosszú anyagokat, ám a számok erre rácáfolnak.

népszerű cikkek

(Katt rá és nagyobb lesz)

Ha én a te helyedben lennék, akkor a 10 leglátogatottabb cikkünkből tanulnék.

Nézd meg, hogy milyen a cím, mi a téma, miért pont az a téma, hova teszünk alcímeket, hol van belső link, milyen vázlat alapján írunk.

  1. Szerezz 113 817 látogatót ezzel a bejegyzésvázlattal
  2. A kiváló blogbejegyzés 7 eleme
  3. A marketing mix elemei: 4P, 7P, hány P?
  4. Kultuszépítés kommunikációval – 24 szövegírási tipp az iPhone 6 termékoldaláról
  5. Landingek és köszönőoldalak létrehozása (ajándék 40 kérdéses checklist)
  6. „60 mph/h-nál e cikk leghangosabb része a feltörő ámulatod” – David Ogilvy legendás Rolls-Royce hirdetése [részletes elemzés]
  7. Hogyan írjuk le az árat? Néhány jól működő trükk
  8. Javíts az unalmas szövegeiden ezzel a 6 lépéssel
  9. Ha ez az elem hiányzik a weboldaladról, akkor a weboldalad értéktelen
  10. 16 tipp, hogy jobb marketingszövegeket írj

Ez a 10 cikk felér egy blogírási minikurzussal is – már persze akkor, ha veszed a fáradságot arra, hogy tanulj. (De ha nem, akkor majd a konkurensed tanul. Tudtad, hogy ő is olvas minket?)

Hasít a közösségi média

Ha nincsenek anyagaid (akár blogbejegyzések, akár videók, akár képek), akkor mit teszel Facebookra? Egy idő után a termékoldalak és különböző versenyek kifúlnak.

social media

 

(Katt rá és nagyítsd fel)

Ha már social, akkor pillants rá az eléréseinkre is.

facebook reach

De valószínűleg nem ezért jöttél, hanem a stratégiáért.

Stratégia a marketingszoveg.com mögött

  1. Nézz körbe a piacodon. Nézd meg a tartalmi konkurenseidet, a felfutó trendeket, népszerű kulcsszavakat, jól futó cikkeket. Keress piaci réseket a tartalmaidnak, illetve nézd meg, hogy mely témákat tudod jobban feldolgozni.
  2. Kulcsszavak helyett gondolkozz témákban. Mi is azt tesszük. Ma a kulcsszóhalmozásnak nincs értelme, egyébként is az embereknek írunk.
  3. Írj heti 3 cikket. Menj 1000 szó fölé és adj valódi értéket (lásd mint én most).
  4. Oszd meg az anyagaidat minden social-felületeden (Facebook, Google+, LinkedIn stb.). Egy cikket ossz meg többször (más kép, más cím).
  5. Havonta egyszer küldd ki a feliratkozóidnak a hónapban megjelent cikkeket.
  6. Finomhangolj folyamatosan. Nyisd meg a Google Analyticsot és a Facebook Elemzések fülét, és figyeld meg, hogy milyen témákra harapnak, mely címek futnak a legjobban, melyik anyagod rangsorolt, hol volt a legmagasabb az oldalon töltött idő. Értelemszerűen a legjobb anyagaid mintájára készítsd az új cikkeidet.

A kulcs a heti 3 cikk. Ma nem tudod megspórolni a tartalomkészítést.

Érdemes Facebookon boostolni a legjobb posztokat. Én havi 5–20 dollárt költök Facebook-hirdetésekre (ez még egy mikrocégnek is megfizethető), illetve 30 000 Ft körül AdWordsben – de a növekedésünk többnyire organikus.

És hogy mennyire éri meg? Nos, a lapszámonként 1 millió forintba kerülő nyomtatott és konferenciákon terjesztett Kontent magazinnal nem tudunk annyi leadet generálni, mint a jelenleg olvasott bloggal.

Már egy éve blogolnod kéne

A tartalommarketing hosszú távú marketingszemléletet követel meg, Joe Pulizzi szerint az első 12 hónapot közönségépítéssel érdemes eltöltened. Ha a fenti eredményeket 1,5 hónap alatt szeretnéd elérni, akkor kérlek, most zárd be ezt az oldalt.

De ha komolyan gondolod, akkor kérj egy Optiblogot (ez kezdésnek jó: havi 8 db 2000 karakteres cikket kapsz jogtiszta képpel).

Ha még komolyabban gondolod, akkor a szakmai Opti lesz a te csomagod (1000-1500 szavas cikkekből havi 8 db) – ám itt már egy cikk darabára 10 000–15 000 Ft. És szerintem még így is olcsó – az egy dolog, hogy külföldön 500 szavanként 100-200 dollárt számláznak, de egy 1500 szavas anyagot jól megírni még egy profi szövegírónak is 3-4 órájába telik. Szerintem nem tudsz olyan gyorsan és jól írni, mint az az ember, aki évek óta napi 8–14 órában ír (és tanulta is).

Ha mégis, akkor számold ki, hogy mi éri meg jobban. Mennyi az óradíjad? Egy idő után jobban jössz ki, ha a blogírással töltött időt inkább a céged fejlesztésével töltöd (arról nem beszélve, hogy a cégvezető vagy a marketinges dolga nem az, hogy blogot írogasson).

Van egy olyan csomag is, amit nem hirdetünk, ez a marketingszoveg.comos csomag. Itt már konkurenciakövetéssel, témagyűjtéssel, írással, feltöltéssel és terjesztéssel kapod a heti 3 cikket (melyek 1000-2000 szavasak). Ez már több százezres móka, így a tehetősebb kkv-knak ideális.

Bármelyik csomagot is kéred, írj a jobb alsó sarokban a csetablakon (vagy a kapcsolatok aloldalon nyomozd ki az e-mail címem).

Oszd meg ezt a cikket, mert ritkán olvashatsz ennyi adattal megspékelt esettanulmányt.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkLopd el Neil Patel hírleveleit! Tartalomterjesztés e-mailben & vázlatok, template-ek, számok
Következő cikkTartalommarketing 2016-ban – járj a trendek élén a CMI friss kutatásávalKövetkező

Ezeket olvastad már?

Hogyan építsd szexoldalakkal a szakértői státuszodat?

Állandóan emlegetem, hogy „a szakértő státusz építése”, a szakértő státusz így, úgy, meg amúgy. De

Elolvasom »

A rövid vagy hosszabb reklámszöveg hatékonyabb?

Copywriter-körökben a short copy vs. long copy hitvita felér egy Fradi–Újpesttel. Vannak, akik szerint az

Elolvasom »

Így áll 2016-ban a content marketing (friss felmérés)

Magyarországon jelenleg kétfajta cégvezető van: az egyik még mindig azt hiszi, hogy a content marketing

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.