Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 8 perc

Lopd el Neil Patel hírleveleit! Tartalomterjesztés e-mailben & vázlatok, template-ek, számok

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Hogyan írjak ütős hírlevelet?, Ingyenes, Szövegírás
  • Címkék: blog-rsa, hírlevél, magyar-content-marketing-neil-patel, sajt-blog-rs, tartalomterjesztés

A blogbejegyzésed csak akkor értékes, ha elolvassák.

Tudom, hogy ez triviális, mégis sokan kispórolják a tartalomterjesztést a tartalommarketinges mixből.

Ez sok pénzbe kerülő hiba, amit most kijavíthatsz.

Szóval terjesszünk. Feltételezem, hogy a blogposztot kiraktad Facebookra, esetleg LinkedInre, talán Twitterre, egy Google+-csoportba. Ez dicséretes, de nem elég.

Ezután jöhet az e-mail, és adok neked 3 template-et, amit még ma felhasználhatsz. (És egy Analytics-screenshoton megnézheted, hogy milyen forgalomnövekedést hoz egy-egy hírlevél. Spoiler: négyszereset.)

Ha feliratkozóm vagy (megéri, mert fantasztikus hírleveleket olvashatsz, és még egy e-könyvet is letölthetsz), akkor talán ismerős lesz az első példa.

Egy marketingszoveg.com hírlevél

tárgy: Ezekről a cikkekről lemaradtál!

Szia!

A tréningjeink miatt szeptemberben nem küldtünk összefoglalót a legfontosabb cikkeinkről. Szerintem nem éri meg lemaradni róluk, ezért hétvégén fusd át, kérlek, ezt a listát, nézd meg, mindent elolvastál-e. Ne feledd: a marketingszoveg.com oldalon még teljesen ingyenesen olvashatod ezeket a szakmai anyagokat!

„60 mph/h-nál e cikk leghangosabb része a feltörő ámulatod” – David Ogilvy legendás Rolls-Royce hirdetése [részletes elemzés]
Ez a cikk önmagában felér egy tréninggel! Ha valamit, ezt mindenképpen olvasd el!

CTA-szövegek: változtass meg 1-2 szót és akár duplázd meg a konverziód
Csupán néhány szó megváltoztatása százalékpontokban mérhető eredményváltozást hozhat. Mutatjuk, hogyan!

9 lépés, hogy elkezdhesd a tartalommarketing
Avagy a legalapvetőbb to-do list a Kreatív Kontroll szerint.

Rangsorolási faktorok 2015-ben – a Searchmetrics SEO-felmérése (és 6 tipp)
Ritkán dolgozzuk föl mások kutatásait, de ezt nem hagyhattuk ki: a keresőoptimalizálás legfrissebb eredményei.

„Mennyibe kerül a tartalommarketing?” – 4 tartalommarketinges eszköz konkrét hazai árakkal
Itt pontosan leírom, nekünk az egyes content marketing eszközök mennyibe kerülnek. Átláthatóság mindenek felett :)

A leghatékonyabb tartalmat nem te írod: a „user generated content” hatékonyságáról
Amikor megkérdezik tőlem, hogy mi jön a tartalommarketing után, akkor azt szoktam mondani, hogy semmi, ez egy szemlélet, mely velünk marad, ha nem is lesz mindig a fókuszban. De a következő nagy dobás a contenten belül az ugc lesz. Erről ebben a cikkben írtunk.

16 tipp, hogy jobb marketingszövegeket írj
Az edukáció a lételemünk: ebből a cikkből sok dolgot elleshetsz a munkákból. Örülnénk, ha megosztanád!

Bízom benne, hogy a hétvégére egy kis munícióval el tudtalak látni. Egy ügyfelünk jelezte, hogy amikor rátalált a blogra, 3 órán át olvasta este. A felesége már megkérdezte, mégis mit tud ennyi ideig nézni, csak nem pornót? Mekkora dolog, hogy a marketingszoveg.com blogja még akár a PornHub érdekességével is vetekedni tud. De csak azoknál, akik marketingtudatosak, és szeretnek tanulni. Apropó, PornHub: tudtad, hogy nekik is bajnok a tartalommarketingjük?

Barátsággal;

Sipos Zoltán
marketingszöveg-író

(Így nézne ki az inboxodban.)

Az e-mail igazán nem bonyolult, az alábbi felépítést követem:

  1. Indoklás, hogy miért írok és miért kell elolvasnod a hírlevelet. Emlékezz: mindig csak a következő lépést adod el. Itt az indok az, hogy még ingyenes és kihagyhatatlan szakmai cikkeket tartalmaz a levél. Ebből 2-3 bekezdés több mint elég.
  2. Cikk headline-ja szöveglinkként. Látod, ezért (is) kell kiváló headline-okat írnod.
  3. 1-2 mondatos lead. Itt kíváncsiságot keltesz vagy értéket növelsz, mert célkonverziód a kattintás. Ezt a cím–lead blokkot ismétled, amíg vannak anyagaid.
  4. Sztori vagy hír, könnyed zárás. Itt vagy a kapcsolatot építed, vagy a későbbi kattintásokat, feliratkozásokat, vásárlásokat készíted elő azzal, hogy szólsz nekik, hogy kb. mire számítsanak. Vagy épp beharangozod a következő hírleveledet.

Neil Patel egyesével csinálja

Én várok egy hónapot, amíg összegyűlik egy csokornyi cikk – Neil viszont minden blogbejegyzését elküldi e-mailben. Külön-külön. Amint megjelenik.

És tekintve, hogy pillanatok alatt összeránt több százezres olvasótábort (és blogjai a legolvasottabb marketinges blogok közé tartoznak), én a helyedben inkább Neilt módszerét követném, és nem az enyémet. (Sokan félnek a gyakori levelektől: a múlt héten nekem is írt valaki, hogy nagyon szereti a blogot és a hírlevelet, de leiratkozik, mert túl sokszor írunk neki, már heti egy levelet kap. Ezzel ne törődj. Nem kell mindenkinek megfelelned, a fizető többség a célközönséged!)

A tárgymező a blogposzt címe. Utána így néz ki az e-mail.

neil_hirlevel

Az e-mail 5 linket tartalmaz, ebből a legelső UX-link, legutolsó pedig promó. A törzsszövegben mindhárom link ugyanarra a blogbejegyzésre mutat.

A legelső mondatban megindokolja, hogy miért írja az e-mailt. Mindig indokold meg, hogy miért olvassák el az anyagod. Figyeld meg, hogy az e-mail tényleg csak az átkattintást „adja el”: „I just wanted to share…” – nincs promó, nem kell vásárolnod semmit, ez itt csak egy blogposzt, olvasd el.

A „Let me know what yo think” 2 okból is kiváló. Egyrészt feltételezi, hogy el fogod olvasni és akár kommentelsz is, másrészt bizalmat épít, hogy érdekli őt a véleményed.

A cikk első 2-3 bekezdését is látod már az e-mailben. Neil nagyon sok időt tölt a címmel és az első pár bekezdéssel, mert ez a szövegrész húzza be az olvasókat a cikkbe. Átkattintást növel.

Itt a template, játssz el vele, írd át, szabd személyre, de a legfontosabb – használd:

Szia,

Csak meg akartam osztani veled a legújabb [blogod neve, link] blogbejegyzést. Olvasás után írd meg, hogy mit gondolsz.

[Bejegyzés címe, link]

[Első bekezdés]

[Második bekezdés] Tovább olvasom [„tovább olvasom” link]

Köszönöm,
Aláírod

Ui: [bármi promó: következő hírlevél vagy egy-egy landing page-edre link]

A Boostblogtraffic.com ismeri a problémáidat

A blogbejegyzéseiddel megoldasz egy problémát, ugye?

Nézd meg ezt az e-mailt:

boostblogtraffic_hirlevel

(Kattints ide és olvasd el nagyban.)

Az e-mail felépítése:

  1. Probléma
  2. Link (headline, ami megoldást ígér)
  3. Megoldás előnyei.
  4. Minden más (promó, másodlagos cta stb.)

Ez itt marketingszöveg 101. Először vesd fel a problémát, amellyel a célcsoportod szembesül és megoldást keresnek rá. Utána mutasd be a megoldásodat, ami egy termék, egy szolgáltatás vagy a tartalommarketing esetén akár egy blogbejegyzés. Végül magyarázd el ennek az előnyeit – és itt ez a kulcs, mert ez választja el a „jó” posztot a „zseniálisan és überhasznos” poszttól.

A Facebook-csoportok használata (és forgalomnövelés) jó poszt.

De a „megmutatja, hogy hogyan garantáld a közönséget minden egyes bejegyzésedhez” már zseniális. Főleg azért, mert nemcsak elmondja, de megmutatja.

(Ilyesmire gondolok, amikor azt mondom, hogy készíts értékes tartalmakat.)

Egy másik, kissé eltérő, de ugyanúgy a problémára fókuszáló felépítés:

I'm guessing you'd like a few more people to notice you and your blog?

Thought so. :-)

If you're tired of being ignored, try one of these:

9 Surefire Strategies for Standing Out in a Sea of Sameness

~400%-os direct forgalomnövekedés

Nyíllal jelöltem a direct trafficban a kis csúcsokat, amiket a hírlevelek kiküldése után kaptunk. Kb. megnégyszereződik a direct traffic, ha egy-egy hírlevelet kiküldök.

hirlevel eredmenyek

Az első hírlevél tárgymezője: 6 cikk, amelyről nem maradhatsz le. 32,3%-os open rate.

Második: Ezekről a cikkekről lemaradtál! 30,8%-os megnyitási arány.

Kíváncsi vagy egy 36,7%-os opent hozó tárgymezőre? Tessék: e levél elolvasása után blogolni fogsz (komolyan)

(Igen, ezek jó számok. A Mailchimp 22%-os benchmarkot hoz a megnyitási arányra, az Epsilon 27,4%-ot, a Silverpop 19,9%-ot.)

Lényeg a lényeg, a publikált blogbejegyzéseidet küldd ki e-mailben a követőidnek, és nézd, ahogyan a látogatottsági adataid megugranak.

Lájkold ezt a bejegyzést, ha hasznosnak találtad.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkMinden, amit a „reklámblokkolási hisztériáról” tudnod kell
Következő cikk1233%-os forgalomnövekedés céges bloggal (számok és stratégia)Következő

Ezeket olvastad már?

Mennyi idő, amíg az üzleti blogolás megtérül? Az 50 blogbejegyzéses kísérlet (esettanulmány)

Nem tetszik a hozzáállásod. Annyiszor elmondtam, hogy a tartalommarketing hosszútávú projekt, és nem az azonnali

Elolvasom »

Hogyan írj feliratkozási oldalt a webáruházadnak? (Letölthető elemzés a belső képzésből)

Te is unod már az „iratkozz fel a 10% kedvezményért” felugró ablakokat? Csináljunk valami jobbat.

Elolvasom »

Hogyan adj jó ajánlatot (és hogyan értékesíts úgy, hogy nem tűnsz értékesítőnek)?

Ismerem az egyetlen előnyt, amelyre szükséged van. Oké, ez talán egy kicsit hatásvadász és elcsépelt

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.