Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 6 perc

Ha ez az elem hiányzik a weboldaladról, akkor a weboldalad értéktelen

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Hogyan írjak ütős szöveget a weboldalamra?, Ingyenes, Szövegírás
  • Címkék: gold-online-marketing-bartfai-balazs, populpod

Képzeld el, hogy a szórakozóhelyen megtetszik neked egy lány (vagy srác), és meg szeretnéd ismerni őt.

Rád néz, elmosolyodik.

Tökéletes alkalom, hogy odamenj hozzá. Jól ápolt vagy, normálisan öltöztél fel, magabiztos vagy és intelligensen tudsz beszélgetni.

Oda is mész hozzá, de nem mondasz neki semmit.

Zavartan néztek egymásra, végül amikor már túl kellemetlen a másiknak, akkor fogja a kis koktélját, és ellibben táncolni.

Minden a helyén volt, kivéve a call-to-action. A call-to-action itt annyi lett volna, hogy...

Szia. Táncoljunk!

Szövegírásban call-to-actionnek hívjuk azt a részt, amikor megmondod az olvasónak, hogy hogyan tud reagálni a hirdetésre, honlapra vagy bármilyen marketingszövegedre. Az interneten ez jellemzően egy gomb vagy egy látványosan kiemelt link, direct mailben pedig egy félkövérrel szedett telefonszám, egy kupon vagy bármi, amire válaszolni lehet.

Ha ezt az elemet lehagyod, akkor a honlapod hatékonysága töredéke a potenciális hatékonyságnak. Magyarul kevesebb leadet gyűjtesz, kevesebb potenciális ügyfél veszi fel veled a kapcsolatot.

Hogy milyen a jó call-to-action, azt a cikk végén olvashatod, de előbb nézzük meg azt, hogy miért olyan fontos ez.

Nem mindenki hot lead

Tegyük fel, hogy a honlapod dizájnja szép, a szövegezése előnyorientált marketingszöveg, a céged és a szolgáltatás pedig kiváló – csak épp nincs call to action, csak egy egyszerű „kapcsolat” aloldal, esetleg egy „vegye fel velünk a kapcsolatot” űrlap.

Ilyenkor is lesznek természetesen ügyfeleid: a hot lead. Elolvassa a honlapodat és tudja, hogy erre van szüksége, gyakorlatilag eltiltani sem tudnád a vásárlástól. Neki nem kell call-to-action, mert kis túlzással képes a doméned tulajdonosát lenyomozni, és arra a megadott címre írni.

De mi van a bizonytalanokkal?

Nagy részük ideális ügyfeled lenne, és egy jól eltalált call-to-actionnel rábírhatnád a kezdeti kapcsolatfelvételre – hiszen egy kötelezettség nélküli konzultáción majd kiderül, hogy ügyfeled lesz-e.

Call-to-action nélkül viszont elrakja a honlapodat a „még jól jöhet” könyvjelzők közé, a jövő héten pedig már nem is emlékszik arra, hogy a honlapodat elmentette. Mindent elfelejtünk.

Mi a céges oldalad célja?

Ha azt mondod, hogy „informálni a potenciális vásárlókat a cégünk szolgáltatásairól”, akkor nem tudom, hogy miért olvasol épp egy marketingszöveges témájú blogot.

Szerintem a honlap célja az, hogy leadeket generáljon vagy eladjon.

Ennek része az, hogy érdekesen és hitelesen informálod őt (az ügyfeledet) arról, hogy a te szolgáltatásod milyen előnyöket ad neki.

De utána lezárod. Vagy még pontosabban: megmondod neki, hogy hogyan tud válaszolni. Mit csináljon, milyen számot hívjon, mire kattintson? És ha reagál, akkor mi fog történni?

(Természetesen nem minden oldal célja az, hogy ott és akkor leadet generáljon, viszont valahogy közelebb visz a leadgeneráláshoz. Minden oldaladnak van valamilyen célja, ami lehet oly egyszerű is, mint egy „olvasd el a következő cikket is”. Ez is call-to-actionnek számít, ezt se hagyd le.)

Jó és rossz call-to-actionök

A rossz call-to-action szövege túl általános, ajánlata nem elég konkrét, megjelenése észrevehetetlen és általában véve érdektelen. Ilyen egy kósza „vegy fel velünk a kapcsolatot” vagy „iratkozzon fel”.

Ez nem ad nekem semmit, nem ígér, nem lelkesít, ez csak úgy ott van, de minek. A call-to-action ideális esetben megerősíti a látogatót abban, hogy tényleg ezt szeretné, és jó helyen jár.

Képzeld magad az egyik potenciális ügyfeled helyébe: érdekel a saját szolgáltatásod, de nem tudsz róla eleget, picit bizonytalan vagy még. Ilyenkor a „Több információt kérek!” jól működhet, mert az egyszerű kapcsolatfelvételnél többet ad.

Képzeld magad valaki helyébe, akinek épp felugrott a popupod, hogy iratkozzon fel, mert ezért és azért és amazért és hetente tippeket küldesz neki. Ilyenkor a „Feliratkozom” csak egy egyszerű feliratkozást jelent, viszont a „Kérem a heti tippeket” már tippeket küld. Értékesebb.

De ez önmagában még csak egy gomb vagy link arról, hogy mit csináljon a látogatód. A call-to-actionhöz még 2 elem kell.

Valamilyen kockázatcsökkentés. Biztosítsd arról, hogy az ingyenes konzultáció nem jár vásárlási kötelezettséggel, az e-mail címét nem adod ki harmadik félnek és nem szpemelsz, az első hónap pedig ingyenes.

Finom sürgetés. Azt szeretnéd, hogy ott helyben iratkozzon fel, ugye.

Még jobb call-to-actionök

A CrazyEgg kiváló analitikai szoftver, heatmepet is tud készíteni. Így szerzik meg a vásárlásod: „Show me my heatmap” (mutasd a hőtérképem).

A myperfectresume.com segít neked az önéletrajz-készítés rendkívül unalmas feladataiban. „Create My Resume” lett a call-to-action narancssárgával (teszteld, általában jó szín).

A Marketing Commando hírlevelére sem egyszerűen feliratkozol, hanem „Tovább a videóhoz és a többi ajándékhoz”. Előny, előny, előny.

Az Uber körül nagy a hájp, a call-to-actionjük lényegre törő és konkrét: „Sign up for Uber”. Megerősít, hogy nem csak úgy valamire iratkozol fel, hanem az Uberre.

A Less Accountingnál tudják, hogy milyen érzékeny dolog a könyvelés, ráadásul ha nem tudsz benne eligazodni, akkor nyűg. Regisztrálni a „Lets do it!” gombbal tudsz, ami engem lelkesít, általában pedig jelzi, hogy a könyvelés közös dolog, együtt csináljuk, segítünk, partnerek vagyunk. Erősebb, mint a megszokott „Registration” gomb.

(Egyébként a „Let’s do it” híres: Gary Gilmore ugyanezt mondta a kivégzése előtt, amikor megkérdezték, hogy szeretne-e valamit még mondani. Ebből lett a Nike „Just do it” szlogenje.)

Próbáld ki ezt a call to actiont, és egy ingyenes ekönyv a jutalmad!

Írd be a neved és az e-mail címed, majd kattints a "Feliratkozom" gombra. Azonnal küldöm a 40 oldalas ekönyvünket.

[urlap]

*A tanulmány letöltésével elfogadod, hogy e-maileket fogadj a marketingszoveg.com-tól. A további e-mailekről egy kattintással bármikor leiratkozhatsz. Adataidat harmadik félnek nem adjuk ki. Annyira utálom a spameket, hogy még aktivistaként is küzdöttem ellenük, tőlem tehát soha sem fogsz kapni!
Adatkezelőként a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH-61059/2012. számon tart nyilván minket.

Most pedig: oszd meg ezt a cikket Facebookon!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkA marketing mix elemei: 4P, 7P, hány P?
Következő cikk2 értékesítési hiba, melyet valószínűleg te is elkövetszKövetkező

Ezeket olvastad már?

A marketing halála: árakció

„Mindenki árérzékeny”, „az embereknek nincs pénzük”, „nem emelhetek árakat, mert akkor drágább leszek a konkurensemnél”.

Elolvasom »

90 adat a tartalommarketing hatékonyságáról

„A tartalommarketing a legköltséghatékonyabb marketingkommunikációs szemléletté nőtte ki magát.” „A tartalommarketinggel te uralhatod a saját

Elolvasom »

Hogyan fogsz 2017-ben pénzt keresni a Facebookon?

Az év vége jellemzően a visszaemlékezéseké és a nagy jóslatoké. Anélkül, hogy részletezném, mekkora királyok

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.