Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 11 perc

Építs termékoldalt a kérdéseimből (6 legfontosabb válaszod és egy életmentő tipp)

  • Szerző: Benyó Dániel
  • Kategóriák: Hogyan írjak ütős szöveget a weboldalamra?, Hogyan készítsek ütős szöveget a webshopomba?, Szövegírás, Webáruház
  • Címkék: e-kereskedelem, termékleírás, webáruház

Van 6 kérdésem a termékedről.

Ha nem tudsz válaszolni rájuk, nem fogok tőled vásárolni. Nem tőled fogok vásárolni.

Most nagyon figyelj, mert az összes termékoldali szövegedet újra kell majd ellenőrizned.

Megtanítottunk már arra, hogyan pozicionálj, hogyan légy egyedi, hogyan használd a termékoldaladon a storytellinget.

Most azt fogom elmondani, hogyan kezdj neki a termékoldali copy megírásának úgy, hogy felsorakoztatod a legfontosabb kérdéseket.

Gyakorlatilag adok egy checklistet a legfontosabbakról, és tippeket arra, hol találsz még – és hogyan válaszolj.

6 olyan nagyon alapvető kérdés van, ami minden vásárlódban fel fog merülni, amikor a webáruház termékadatlapjait böngészi. Menjünk végig ezeken sorban.

A 6 alapkérdést nem hasraütés után írtam: Justin Rondeau, a DigitalMarketer optimalizációért felelős vezetőjétől vannak, aki több mint 500 A/B tesztet futtatott le és több mint 3000-et elemzett ki a B2B és e-kereskedelmi szektorokban.

1. kérdés: Milyen a termék?

Hogyan néz ki, ha nem képernyőn látom? Milyen érzés kézbe venni? Milyen érzés használni? Milyen színű pontosan?

Amit a vásárlód nem lát, azt nem fogja megvenni. De akkor sem veszi meg, ha nem tetszik neki, amit lát.

Írnék arról, mennyire fontosak a képek a termékoldalon, hogy használj 360 fokos nézetet, automatikus nagyítást és így tovább, de nem. Most a szövegedet írjuk meg.

A szövegednek segítenie kell a vizuális elemeket abban, hogy a vásárlód elképzelje a terméket.

Ez akkor fog sikerülni, ha ügyesen írod azt le.

Hangsúlyozom azt is, hogy nem kell regényeket írnod, nem kell több száz szó, amiben a termékről áradozol, elég annyi, ha pár mondatban a legfontosabbakat kommunikálod. Tekints erre a nagyszerű példára a Bonobostól:

Itt nem a megjelenésre koncentrálnak, hanem az érzésre. Biztosítják arról a vásárlót, hogy ebben az ingben szabadon mozoghat, nem korlátozza őt a ruhadarab.

Szabadon írj a termékelőnyökről, érzékeltesd, milyen, amikor a kezükben/rajtuk van a termék, amikor ott áll a lakásban és így tovább.

2. kérdés: Hogyan működik?

Ha nem biztosítasz elegendő információt, könnyen meglehet, hogy az ügyfelek nem hisznek majd a termékedben. Vagy akár csak abban nem fognak hinni, hogy éppen rajtuk segíteni fog.

Bátran alkalmazhatod a storytellinget, ahogyan ezt a korábbi cikkben láttad – és a legjobban akkor teheted ezt, ha valós történetet mesélsz el, ha testimonialokra, sőt felhasználói tartalmakra alapozol.

A vásárlódnak tudnia kell azt, hogy nemcsak megérted a problémáját, nem egyszerűen át tudod érezni, hanem a termék segítségével bizonyítottan képes vagy ezt megoldani.

A testimonialok használata mellett az értékelések megjelenítésére is buzdítanálak. A cikk végén kielemzek egy magyar termékoldalt, egy részt már most megmutatok belőle. A webáruházban kikerestem egy adott drónt, és ezt az értékelést találtam alatta:

3 csillag, de kit érdekel? Pontosan azt írja le, hogy a termék tökéletesen úgy működik, ahogyan azt a termékoldal leírja, és pontosan arra a célra alkalmas, amire valószínűleg megvásárolnád.

Még jobb, ha vannak útmutatóid, how-to-tartalmaid, amelyeket akár szerepeltetsz a termékoldalon, akár ajánlod azokat ott.

3. kérdés: Mekkora a termék?

Előfizetői tartalom

A hátralévő 4 kérdést (és a válaszokat) előfizetőinknek tartjuk fenn. Te mikor csatlakozol?

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkTe ismered ezt a modellt? Bemutatkozik az „AFOREST”
Következő cikkHogyan találhatod meg a célcsoportod fájdalompontjait?Következő

Ezeket olvastad már?

Mi a szöveged célja? [videó]

Folytatódik a videós dömping, legfrissebb témánk pedig az, hogy vajon mi a szöveged célja? Talán

Elolvasom »

6 konkrét példa, hogy jobb AdWords-hirdetéseket írj

Hogyan kell hatékony Ads- (korábban AdWords-) hirdetéseket írni? Billentyűzettel, hihi. Meg az alábbi hat tippel.

Elolvasom »

14 szövegírói formula (és a probléma a formulákkal)

A szövegírás nem egzakt tudomány. Nem írható le egyenletekkel, nincsenek olyan szabályszerűségei, melyek bármikor alkalmazhatók.

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.