Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 7 perc

10 ok, amiért minden cégnek blogolnia kéne

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Ingyenes, Szövegírás
  • Címkék: blog, céges blog, marketing, szovegiras

Céges blog… A lehetőség adott, mégis kevesen élnek ezzel. Talán nem hallottak még erről. Talán nem tudják, hol kezdjék el. Talán nem találnak szövegírót.

Vagy ők is beleesnek abba a csapdába, hogy „majd a jövő héten” elintézik ezt is.

Pedig amit a jövő héten intézünk el, az soha nem lesz elintézve. Tapasztalatból mondom, de szerintem te is tudod, hogy milyen veszélyes halogatni. Mindig közbejön valami, az ötlet pedig csúszik.

Ha nincs céges blogod, akkor pénzt veszítesz. Most, ebben a percben is, ahogy ezt olvasod.

Miért jó a céges blog?

1) Mert emberivé teszi a céged

Senki nem szereti az arctalan cégeket. Egy nagy üvegépület… Steril céges kommunikáció… Elidegenítő hivatalosság…

Viszont egy blogban barátságos stílusban kommunikálhatsz az olvasókkal. Rögtön lesz egy kapcsolódási pont. „Ja, az a cég, ahol olyan jó humorú blogot írnak.”

2) Mert elérhető maradsz és megtalálható leszel

A blog folyamatosan frissül, tehát nem ugyanaz a statikus céges honlap fogadja az ügyfeleidet. Így mindig tudhatják, hogy éppen mit csinálsz, mit fejlesztesz, milyen új szolgáltatáscsomagot dobsz piacra, és úgy általában mi van a céggel.

3) Mert növeli a szakmai hitelességedet

Írd le, hogyan kutattok. Írd le, hogyan dolgoztok. Írd le, hogyan változott a piacod. Ha elég érdekesen írsz, akkor a sorok között növeled a hitelességedet, és még el is fogják olvasni.

Miért fontos, hogy a „sorok között”?

Mert bárki mondhatja magáról, hogy ő profi és a szakma csúcsát képviseli. Ehhez csak néhány billentyűt kell lenyomni a klaviatúrán.

De a profit nem arról ismerjük fel, hogy azzal kérkedik, hogy ő profi. Az számít, hogy az ember mit csinál valójában. Az igazi hitelesség és szakmaiság felismerhető akkor is, ha ezt nem mondják ki.

Sőt, az igazi profinak nem is kell kimondania, mert egyértelmű, hogy az.

4) Mert Te leszel a vezető

Mondd ki a nyilvánvalót is. Írd le a gyártástechnológiát, amit szerinted „mindenki ismer”.

Estig tudnám sorolni az olyan kampányokat, amelyek azért értek el kirobbanó sikert, mert először mondtak ki egy közismertnek hitt tényt. (Ha este olvasod ezt, akkor reggelig.)

A Mad Men (Reklámőrültek) című sorozatban van egy rész, amikor a Lucky Strike-nak új kampányra van szüksége, mert felfedezték, hogy a dohányzás tüdőrákot okoz. Mindenki arról beszél, hogy a cigaretta káros, mérgező és rákot okoz. Ráadásul az új szabályozás tiltja, hogy bármelyik gyártó egészségesnek tüntesse fel a cigarettázást.

Don Draper megkérdezi a Lucky Strike vezérigazgatóját, hogy hogyan készítik a cigarettáikat. A vezérigazgató elkezdi sorolni, hogy hol termesztik a dohányt, betakarítják, kiválogatják, vágják, megszárítják és megpirítják.

A Lucky Strike új szlogenje: It’s toasted (Pirított).

Vezérigazgató: „De a többiek dohánya is pirított.”

Draper: „Nem. A többiek dohánya mérgező. A Lucky Strike dohánya pirított.”

Lehet, hogy mindenki ugyanazt csinálja. De legyél te az, aki először kimondja.

Ne maradj le a többi marketingtippről sem! Lájkold Facebook-oldalamat!

5) Mert értékesít

Kétfajta eladási stílust különböztetünk meg. Van a „hard sell” és a „soft sell”.

A hard sell egy „vedd meg most” műfaj. A soft sell ennél lassabb és finomabb, először bizalmat ébreszt és kapcsolatot tart fenn a potenciális ügyféllel. Ezt a manapság különösen népszerű tartalommarketingben használják. Az ügyfél vissza-visszajár a blogra, mert érdekes tartalmat talál. És ha vásárolni akar, akkor attól a cégtől fog, amelyiknek a blogját már fél éve olvassa.

Mindkét eladási technika sikeresen használható – akár egy blogban is.

(Ez a bejegyzés is egy soft sell. A tartalommarketing lényege éppen ez!)

6) Mert PR

Az emberek az alapján tudnak véleményt mondani a cégedről, amit látnak belőle. Ha blogot írsz, akkor azzal is formálhatod a célpiac gondolkodásmódját – természetesen a neked megfelelő irányba.

7) Mert segítheti az ügyfeleidet

Ha hasznos tippeket és történeteket adsz, akkor ügyfeleid azt fogják érezni, hogy törődsz velük. Például írj egy történetet arról, amikor egy ügyfeled igénybe vette a garanciát.

Mi volt benne a különös, a meglepő, az izgalmas? Mi az, amit egy sör fölött elmesélnél a barátaidnak?

Egy érdekes történettel nemcsak szórakoztatod az olvasóit, de azt is bemutatod, hogy a céged milyen jól kezeli a „problémás” ügyfeleket. Legyél barátságos, és bizalmat kapsz.

8) Mert vírusszerűen elterjedhet

Elég egy érdekesen megírt szöveg arról a témáról, ami a célpiacot a legjobban érdekli – de úgy, ahogy még soha nem olvashatták. És mellé egy olyan főcím, amire magad is rákattintanál, mert annyira érdekes.

Könnyűnek hangzik?

Nos, egyáltalán nem az.

De egyszer kell beletalálni, s onnantól a közösségi média teszi a dolgát, és óriási forgalmat szerez neked.

9) Mert ma már nincs keresőmarketing tartalom nélkül

A Google azokat az oldalakat rangsorolja előrébb, amelyeken rendszeresen új tartalmat talál. Olyan tartalmat, amit az emberek is szeretnek, olvasnak és megosztanak.

Egy blog mindkét feltételnek megfelel. A mi SEO-tevékenységünk elhanyagolható, mégis egyre több keresőforgalmat kapunk, mert az embereknek írunk. Sikeres lehetsz SEO nélkül, ha blogolsz, de nem lehetsz blog nélkül sikeres a keresőoptimalizálásban.

10) Mert Te diktálhatod a piaci trendeket

Ha sokan olvassák a céges blogjod, akkor komoly súlya lesz annak, amit mondasz. Odafigyelnek Rád.

Te mondhatod a híreket.

Te mondhatod, hogy mit tartasz fontosnak a piacon.

Tekintélyt kapsz.

Például Seth Godin blogjára figyel a marketing. Amit ő írt 1999-ben, az ma már tananyag. Amit ő mond a marketingről, az általában úgy van.

Eredmények (frissítés, 2015. ápr.)

A cikk dátumából is látod, hogy ez bizony másfél éves cikk. Ekkor kellett volna elkezdened a céges blogod, és ma a te eredményeiddel büszkélkednék egy esettanulmányban.

Mi 972%-kal növeltük meg ezen blog olvasottságát röpke háromnegyed év alatt. A részletes számokat és a saját stratégiánkat megtalálod ebben a cikkben. Neked már csak meg kell valósítanod.

Másik esettanulmányból az derül ki, hogy már 50 blogbejegyzéssel vastagon megtérül a céges blogod. Kíváncsi vagy? Katt ide!

Megadom neked a bejegyzésvázlatot, amellyel százezer látogatót szerezhetsz. Kipróbáltuk, magyar piacon is működik, a linkelt cikket a vázlat szerint építettük fel és messze a legolvasottabb cikkünk.

40 oldalas ingyenes tanulmányunkból megtudod, hogy milyen hosszú blogbejegyzéseket publikálj, mi az 7 elem, amely a cikkjeidben szerepeljen és mennyit érnek a blogbejegyzéseid (több módszerrel is kiszámoljuk). Itt tudod letölteni.

Az üzleti blogod a tartalomstratégiád része lehet. Hogy mennyire hatékony a tartalommarketing? Ez a 90 adat szerintem elég meggyőző, több tucat kutatásból gereblyéztük neked össze.

Tudom, hogy nincs mindenkinek ideje, ihlete vagy kedve céges blogot írni. Pedig elkezdeni sem könnyű, de hétről hétre frissíteni még nehezebb: az elhagyott, elárvult céges blog viszont lehangoló. Tegyél próbát velünk, mi szívesen elkészítjük céges blogod bejegyzéseit: akár csak heti egyet, de akár több tucatot is. Próbálj ki minket!

Kérj ajánlatot a jobb alsó sarokban fölugró ablakban!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikk1 biztos módszer, hogy népszerűvé tedd a cikkedet
Következő cikkMit tegyél linképítés helyett?Következő

Ezeket olvastad már?

Ezért rettenetes a karácsonyi hírleveled (és így javítsd ki)

Szinte hallom a gondolataid: „hm, jön a karácsony, tökéletes alkalom, hogy hírlevelet küldjünk az ügyfeleinknek”.

Elolvasom »

Humorban nem ismerünk tréfát: a mémek és az inside joke szerepe a marketingben

A mémek az internetes társadalom kulturális közös nevezői lettek – az influencer marketing pedig csak

Elolvasom »

Így készíts folytatást egy több mint 25 éves tartalomhoz [Twin Peaks 2017-ben]

2017 nagy durranása volt, hogy folytatódott a kultikus tévésorozat, a Twin Peaks. Ám nem csak

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.