Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 12 perc

Így készíts saját kutatásból tartalmat (és építs erős szakértői brandet)

  • Szerző: Benyó Dániel
  • Kategóriák: Szövegírás
  • Címkék: adat, adatvezérelt, sajtóközlemény

A te posztjaidra hányan hivatkoznak?

Lehet, hogy eredeti gondolatokat, ötleteket osztasz meg, de gyanítom, hogy nem használod a leginkább hivatkozott tartalomtípust: a kutatásokat.

Írtam már arról, hogy hogyan válogass adatokat adatvezérelt történeteidhez, és arról is, hogyan formáld ezeket történetté.

Most viszont arról olvashatsz, hogyan készíts saját kutatást és miért is jó ez neked.

Kezdjük is ezzel, hogy fellelkesítselek.

A poszt elszáll, a kutatás megmarad

A BuzzSumo és a Moz közös tavalyi kutatásának hála rendkívül érdekes trendet figyelhetünk meg. Több mint 1 millió cikket és bogposztot elemeztek kifejezetten a megosztásokat és backlinkeket vizsgálva.

Az eredmények egyértelműek: az interneten posztolt tartalmak többsége egyszerűen nem éri el a közönség ingerküszöbét. Nem hivatkoznak rá, nem osztják meg – valószínűleg nem is olvassák.

Nem tartalomsokk, csak magasabb küszöb

Ezen a ponton a tartalomsokk elméletének hívei rámutathatnak az adatokra: „Na ugye, hogy több a tartalom, mint amit képesek vagyunk elfogyasztani!” Ez természetesen igaz, de a tartalommarketing szempontjából csak egyvalamit jelent. Nem azt, hogy nem érdemes csinálnod, hanem azt, hogy csakis a lehető legmagasabb színvonalon.

A belépési küszöb magas, de az emberek ettől még fogyasztanak tartalmakat. A tartalommarketing demokratikus: te is gyárthatsz jobb tartalmat, mint egy multi, és ha ügyesen terjeszted, téged választanak majd.

Ha viszont félflekkes „cikkekkel” akarsz betörni a piacra, valóban falnak szaladsz majd.

Egy 100 ezer posztból álló véletlenszerű mintát vizsgálva az derült ki, hogy a tartalmak több mint 50%-a kettő vagy annál kevesebb Facebook-interakcióval (megosztás, lájk vagy komment) rendelkezik, 75%-ra pedig egyáltalán nem hivatkoznak.

sajat_kutatas_1

A kutatás (amelyet egyébként tölts le és olvass el te is, mert elképesztően hasznos) kitér arra is, hogy 2 olyan tartalomtípus van, amely kifejezetten valószínű, hogy megosztásokat és hivatkozásokat generál.

  • A vélemény-újságírás, publicisztikák, illetve
  • a kutatások, az adatalapú tartalmak.

De miért jobb, ha saját kutatást végzel?

Hiszen több energiát kell belefektetned: megkeresni, begyűjteni, feldolgozni az adatokat, legyártani belőle a tartalmat. Arányaiban nagy energiát kell befektetned – a kérdés, hogy megéri-e az eredmény.

A saját kutatás jó, mert valami újat hozol létre: te leszel az adatok elsődleges forrása, így mindenki rád hivatkozik majd, ha kellően érdekesen prezentálod az eredményeidet. Nem más adataiból élsz: mások jönnek majd hozzád.

A kutatással alátámasztott adatok erősítik a hiteledet. Ha a közönséged azt látja, hogy nem csak a levegőbe beszélsz, hanem tudományos módszerrel alátámasztott megállapításokat teszel, komolyabb szakértői brandet építhetsz fel.

Az adatokkal akár az értékesítést is megtámogathatod. Nem titok, mi is ezt tesszük: esettanulmányokkal igazoljuk a tartalommarketing sikerességét annak, aki kételkedik, ahogyan így tesz Neil Patel, Joe Pulizzi és minden profi tartalommarketinges és szövegíró.

Ez különösen fontos akkor, ha piacedukációra van szükséged: nekünk 5 évnyi munkánk van abban, hogy a tartalommarketinget bevezessük a piacra, mert korábban ismeretlen terület volt: alig használta valaki, közülük még kevesebben tudatosan, a legtöbben pedig eleve kétkedve álltak az újhoz és ismeretlenhez.

És persze a leginkább kézzelfogható előny: több megosztás, több rád mutató hivatkozás, több interakció – feltéve, hogy a terjesztést sem hanyagolod el, de erről szó lesz még a cikk végén.

Saját kutatással forgalmat generálsz, megerősíted az oldalad SEO-ját, megerősíted a hiteledet is.

A kérdés már csak az: milyen kutatást végezz?

A saját kutatások típusai

Négy módszert mutatok be részletesen, példákkal megtámogatva, amelyekkel saját adatokat állíthatsz elő és publikálhatsz. Ezek az alábbiak:

sajat_kutatas_tablazat2

Elmondom, hogyan készíthetsz ilyen kutatást és ebből tartalmat.

Előfizetői tartalom

4 kutatástípus példákkal, és ahogyan alkalmazhatod őket: ez vár az előfizetői részben.

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikk„Ha azt a szöveget várom, amit magam is meg tudok írni, minek fogadok szövegírót?” – Interjú Bohnné Keleti Katalinnal
Következő cikkHogyan keress pénzt a blogoddal?Következő

Ezeket olvastad már?

Építs termékoldalt a kérdéseimből (6 legfontosabb válaszod és egy életmentő tipp)

Van 6 kérdésem a termékedről. Ha nem tudsz válaszolni rájuk, nem fogok tőled vásárolni. Nem

Elolvasom »

Mit tanulhat egy szövegíró az újságíróktól?

Sose küldj újságírót a szövegírók csatájába, avagy valaki attól még nem lesz jó copywriter, mert

Elolvasom »

8 részes stratégia a sikeres céges blogodhoz

A céges blog a legköltséghatékonyabb marketingeszközeid egyike lehet, ha jól csinálod. És sokan csinálják jól:

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.