Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 16 perc

Hitelességépítés 101: minden, amire szükséged van, hogy az állításaid elhiggyék

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Szövegírás
  • Címkék: hitelesség, marketing, szovegiras

Hitelesség nélkül senki vagy.

Lehetsz akár a világ legjobb szakembere, de ha senki nem hiszi el az állításaidat, akkor nem lesznek eladásaid. Sem követőid. Sem feliratkozóid. Sem üzleted.

A tréningjeinken gyakran elmondjuk, hogy a marketingszövegben nem az a nehéz, hogy nagyot mondjál. Ezt bárki megteheti.

A valódi kihívás az, hogy a célközönséged elhiggye az állításaid.

Kezdjük az elején.

 

Mit jelent a hitelesség?

 

Definíció szerint a hitelesség olyan minőség, ami megmutatja valaminek (pl. egy állításnak) a valódiságát és elhihetőségét.

Praktikusan: az állításod az olvasó igaznak tartja.

Fontos, hogy különbség van aközött, hogy valami igaz-e, illetve igaznak tűnik-e. Egy hamis állítást is bemutathatsz úgy, hogy az hiteles legyen – ezt nemes egyszerűséggel megtiltom neked, mert az olvasónknak lenni egyfajta minőséget jelent. Ha pedig embereket átverő kókler vagy, akkor takarodj innen.

Ugyanakkor a legigazabb állítást is be tudod mutatni olyan rossz kontextusban, hogy azt ne higgyék el neked.

Tehát a hitelességépítés számít – lényegében ez az igazság marketingkommunikációja.

Nézzük, hogy az igaz állításaidat hogyan mutasd be hitelesen.

 

Legyen hozzád illő a dizájn vagy a kontextus

 

Figyeld, hogy nem azt mondtam, hogy szép – hanem azt, hogy hozzád illő.

Sok weboldal és termékcsomagolás szándékosan néz ki olcsónak. Prémium megjelenéssel a szűkebb pénztárcájú célcsoportjuk le sem venné a polcról a terméket, és meg se nézné az árcédulát.

Kontextus alatt értünk mindent: a leveled papírját, a borítékot, az e-mailed tárgysorát, a telefonhívásod időpontját stb. Legyen hozzád illő és egységes.

 

Kerüld a hájpot

 

Magyarországon sokaknak azt jelenti a marketingszöveg, hogy üvöltözz olyan szavakat, hogy bombasztikus gigaakció, kasszarobbantó kampánytornádó és bevételszippantó csodapénzporszívó.

És ne felejtsd a felkiáltójeleket se.

És legyen vörös sok-sok nyíllal.

Komolyra fordítva: ez marketingszöveg egy meghatározott szegmensben. A jó marketingszöveg viszont a célpiacod stílusához igazodik, és sokszor észre sem veszed, hogy épp reklámszöveget olvasol – mert nem mászik az arcodba, hanem segíti a vásárlási döntéseidet.

Ha nem ezeken a speciális szegmenseken dolgozol, akkor hagyd a hájpot – erősebb lesz nélküle a szöveged.

 

Azért, mert

 

Minden állításodnál mondd el, hogy az miért van úgy, ahogy mondod.

  • Azért mulasztja el a fejfájásod, mert ez és ez a hatóanyag van benne, amiről kiderült, hogy.
  • Azért tesz jót neked a C-vitamin, mert ezen és ezen kutatás szerint a szervezetednek szüksége van rá.
  • Azért gyorsítja fel az ipari fénymásoló a munkádat, mert automatikusan lemásol egész könyveket.
  • Azért ilyen olcsó a termék, mert nagy raktárkészletünk miatt beszállítói kedvezményeket kapunk.

Nem az ügyfeled dolga, hogy összekösse a pontokat, és kilogikázgassa, hogy az állításod miért igaz – hanem a tiéd.

 

Részletek

 

A részletek erősebbé teszik az írásodat, emellett a hitelességedet is javítják.

Az „a tavaszi kampánnyal nagy árbevétel-növekedést értünk el ügyfelünknek” helyett jobb az „április 10-én startoló launch-csal [cégnév] 89%-kal növelte meg a 2. negyedévi bevételeit.”

Használj számokat, neveket, dátumokat, kampány- és termékneveket, összetevőket és részleteket.

 

Érvelj

 

A jó marketingszöveg egy folyamatos érvelés a terméked mellett.

Onnan indítsd, amivel az ügyfeled egyetért. „Mindenki tudja, hogy…”, „Biztosan előfordult már veled, hogy…”, majd magyarázd, hogy ez miért van úgy, majd finoman vezesd át arra, hogy a terméked miért jelent erre megoldást, avagy miért csillapítja az igényt.

érvelés marketingszövegben

Minden pirossal kiemelt gondolat az előzőre gondolatra épül.

Kerüld az érvelési hibákat. Az emberek többsége ezeken nem lát át, ez viszont nem jelenti azt, hogy etikus a használatuk. Komoly ember vagy és komoly embereknek reklámozol, tehát tiszteld meg a célpiacod azzal, hogy nem használsz szándékosan érvelési hibákat.

 

Mutass példákat

Előfizetői tartalom

Eddig bemelegítettünk, a legjobb elemek most jönnek. Mikor leszel előfizetőnk?

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikk5+1 epic tartalomötlet, ha helyi vállalkozásod van
Következő cikk„Ha azt a szöveget várom, amit magam is meg tudok írni, minek fogadok szövegírót?” – Interjú Bohnné Keleti KatalinnalKövetkező

Ezeket olvastad már?

Használhatsz sablonokat az íráshoz? (Így swipe-olj, 1. rész)

Igen. Ha csak egy gyors megnyugtatásra volt szükséged, akkor neked itt a cikk véget is

Elolvasom »

Így írj információdús cikkeket

Te sem szereted az üres állításokat, közhelybe fúló cikkeket és semmiről nem szóló anyagokat, ugye?

Elolvasom »

A szövegírás dandárja: találj ki 25 témát, mielőtt elindítod a blogod! (PÉLDÁKKAL)

Az üres szövegszerkesztő felületén villogó kurzor szinte biztos, hogy az ördög kárörvendő mosolya. Mintha csak monoton

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: info@kreativkontroll.hu
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.