Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 5 perc

Ilyen egy jó DM levél

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Ingyenes, Szövegírás
  • Címkék: DM levél, hírlevél, httpwww-marketingszoveg-comszovegiras-otletekilyen-egy-jo-dm-level, szovegiras

Természetesen sokszor kérnek tőlünk referenciákat, amivel nincs is baj, hiszen havonta 1000 oldalnál is több szöveget készítünk. Csakhogy szerződésünk természetes része a titoktartási záradék, így nem mindent mutathatok meg. Van viszont egy levél, amelynél nincs akadálya, hogy bemutassam: például ilyeneket is csinálunk. Talán el tudsz lesni belőle egy-két trükköt.

A feladatunk az volt, hogy egy cégekhez kihelyezhető biokávé-automatát mutassunk be. A levél cold listára ment (ha valami nem érthető, akkor érdemes a marketingszótárunkat megnézni), tehát olyanok kapták, akik még nem ismerték a céget és a lehetőséget. A megrendelő úgy gondolta, hogy az egyik USP (tehát fő értékesítési pont), hogy biokávéról van szó. Amúgy gyakorlatilag bérelné a helyet a cégtől, tehát havonta fix összeget fizetne, ha kint állhat egy megfelelő létszámú cég telephelyén a masina.

Nos, ilyenkor meg kell állapítanunk, hogy mik a termékelőnyök, milyen a célközönség és valójában mit is szeretnénk kommunikálni. Próbáljunk empatikusak lenni: ha egy cégvezető arról lát reklámlevelet, hogy biokávés automatát helyezhet ki, vajon mennyire érdekelné a dolog? Valamilyen más megközelítésre volt szükség. Hozzá kell tennünk azt is, hogy a levelekben a sztorik nagyon jól mennek, de milyen olvasmányos és egy hírlevélhez illően rövid történet az, ami legalább fölkelti annyira a célszemély érdeklődését, hogy elolvassa a hirdetést és esetleg érdeklődjék is?

Ne maradj le a többi marketingtippről sem! Lájkold Facebook-oldalamat!

Mi nem a biovonalon közelítettük meg a témát, de ez mindjárt látszik is. Ez lett a direkt marketing levelünk (pirossal a megjegyzéseink, melyeket nem részei a végső levélnek):

Tárgy: Őserdő gombnyomásra

Kell Önnek 30 000 forint [nagyon pontos összeget írjatok ide] úgy, hogy semmit nem kell érte csinálnia?

Tisztelt [NÉV]!

Nem tudhatom, hogy Ön milyen négyzetméterárakon szokott lépkedni a munkahelyén. Az ingatlan piaci értékére gondolok.

De azt Ön is tudja, hogy az épületben a négyzetméterek furcsa dolgok. Tudja, egy ingatlan megvételekor olyan négyzetméterekért is fizet, amelyeket „nem tud hova tenni”.

Nem tesz oda bútort. Nincs ott növény, tábla, semmi.
Olyan négyzetméter, amit kifizetett, de csak úgy ott van.

Ezeket a kallódó négyzetmétereket szeretnénk most kifizetni Önnek.

Félre ne értsen, szó nincs arról, hogy kivásároljuk a tetőt az Ön feje fölül. Még azt is Önre bízzuk, hogy melyik négyzetméterért fizessünk Önnek. És ezt bármikor megváltoztathatja.

Ráadásul nemcsak fizetünk Önnek, de még a reggeli ébredést is megkönnyítjük.
S hogy mi ez az egész?

Café Rosé biokávé automata!

Én komolyan mondtam, hogy Önnek semmit nem kell csinálnia.
Amint aláírja a szerződést, el is felejtheti az egészet, s csak az a havi 30 000 forint emlékezteti ránk, amelyet havonta átutalunk Önnek.

  • A gép kiszállítását megcsináljuk.
  • A gép beüzemelését megcsináljuk.
  • A gép karbantartását megcsináljuk.
  • A gép tisztítását és feltöltését megcsináljuk.
  • És az Önt megillető pénzt is automatikusan átutaljuk minden hónapban.

Önnek csak némi áramot és vizet kell biztosítania, meg azt az egy négyzetméter helyet, ahova a kávéautomatát kirakhatjuk.

Ezen kívül azt várjuk el, hogy a gép ne tűnjön el. De higgye el, ezt az 575 kg-os [ide egy nagyon pontos számot] gépet nem fogják csak úgy öltönyzsebben hazavinni.

Önnek az ujját se kell mozdítania ezért a folyamatos bevételért, de...

...eközben két igen fontos dolgot is megtesz, ha a Café Rosé biokávé automatát választja.
Védi a környezetet és munkát ad.

A biokávé termesztéséhez több ember kell, tehát Ön foglalkoztatja a kávétermesztőket. A kávécserjék az őshonos fafajok árnyékában nőnek, s ezzel védik a talajt az eróziótól. A termesztés során kíméletesek a környezettel.
És nyilván ha ott van egy kávéautomata, akkor időnként Ön is elkortyol egy-egy kávét. S talán most arra kíváncsi, hogy mennyire finom kávét fog inni.

Miért jobb a biokávé?

Ahogy a selymes kávé lecsúszik az Ön torkán, jólesőn gondolhat arra, hogy már a kávézással is védi az egészségét. A biokávét ugyanis vegyszerek nélkül termesztik a kávé természetes élőhelyén, és kizárólag emberi kéz gondoskodik a minőségről. S mivel a biokávé soha nem látott vegyszert, ezért több vakteszt szerint is sokkal finomabb.

„Tényleg bio?”

A kávé minőségét folyamatosan ellenőrzik, de még a leveleket és a termőtalajt is megnézik. Magyarországon is átmegy egy ellenőrzésen, a gépek töltőanyagát a Biokontroll Hungária Kft. ellenőrzi. Ez a többlépcsős folyamat garantálja azt, hogy a biokávé valóban biokávé legyen.

Béreljen biokávégépet!

Hívjon minket a [xx xx xxx xxxx] telefonszámon, vagy írjon az [email protected] címre.
Az általános szerződési feltételeket és további információkat megtalálja a honlapunkon: xxxx

Szerződéskötés után kihelyezzük és beüzemeljük Önnek a gépet. Utána pedig csak azzal kell foglalkoznia, hogy azt a havi 30 000 forintot mire vagy kire költse.

További jó kávézást kíván Önnek:

[KÜLDŐALÁÍRÁS]
[KÜLDŐNÉV]
[KÜLDŐBEOSZTÁS ÉS CÉGNÉV]

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikk3 perc a tartalommarketingről
Következő cikkLufi-e a tartalommarketing?Következő

Ezeket olvastad már?

Content curation: érték tartalomkészítés nélkül

Ha ügyes vagy, akkor a tartalommarketing korában (a jelenre gondolok) adhatsz értéket úgy is, hogy

Elolvasom »

Hogyan írj élvezetesen? 10 lépésben minden, amire szükséged van (1. rész)

Ha jól végeztem a dolgomat, akkor a cikk elolvasása után soha többé nem úgy tekintesz

Elolvasom »

Őszinte marketing a hülyeség határán: hiba vagy alapkövetelmény?

Az őszinteség vádja rendszerint elkerüli a marketingest. Ez ugyanúgy levezethető a reklámszemétre, mint az, hogy

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.