Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 5 perc

Így készíts hatékony hírlevelet: 44,5%-os megnyitás, 86,2%-os CTR, 11,7%-os konverzió, félmillió feletti eladás

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Hogyan írjak ütős hírlevelet?, Ingyenes, Szövegírás
  • Címkék: esettanulmány, hírlevél, referencia

Az e-mail a leghatékonyabb marketingeszközöd lehet, ha jól csinálod.

Az Emailexpert.org infografikája szerint átlagosan minden e-mailre költött dollárod 44,25 dollárt hoz vissza – ezt forintosíthatod, a lényeg az, hogy az e-mail marketing megéri.

Hogyan festenek a magyarországi számok? Megéri itthon hírlevelezni?

Egy hírlevelünk elképesztő eredményei

Hírleveles workshopot tartunk, ezt pedig hírlevélben kiküldtük 310 olyan embernek, akik korábban részt vettek egy előadásunkon.

A 310 címzett közül 138 megnyitotta, 119 átkattintott és 14 jegyet vásárolt. Ez azt jelenti, hogy a megnyitási arány 44,5%-os, az átkattintás 86,2%-os, a konverzió pedig 11,7%. A Mailchimp benchmarkjai 20-25% körüli megnyitást és 1–4% közötti CTR-t hoznak (itt látod iparágra lebontva az adatokat).

Az összesítéskor a hírlevélre visszavezethető vásárlások összértéke 577 000 Ft volt (azóta ez emelkedett). Átlagosan minden kiküldött hírlevelünk 200 000 Ft árbevételt hoz.

Ha ezt a hírlevelet neked írtuk volna nettó 15 000 Ft-ért, akkor a ROI-d 3846%-os lenne (igen, több mint harmincnyolcszoros). Többek közt ezért nem eltúlzott ez az ár egy hírlevélért.

A hírlevél

tárgy: Minden, amit az e-mail marketingről tudnod kelldunk

 

Szia!

Olcsó, mégis nagyon sokat hoz: ez az e-mail marketing, amelyet a cégek mégis sokszor nemszeretem feladatként kiadnak a gyakornoknak. Pedig egy 11 perc alatt megírt levelünk 625 ezer forintos árbevételt hozott nekünk. Ma is minden kiküldött hírlevelünk átlagosan nettó 200 ezer forintot hoz. Ugyanezt a levelet kiküldtük egy 300 fős listára, és egy nap alatt 419 700 forintos nettó árbevételt hozott. Hogyan lehetséges ez?

2016. január 14-én az e-mail marketingről tartunk előadásokat és workshopot. Nemcsak megtanítjuk, hogyan lehet hatékonyan szövegezni egy hírlevelet, hanem ha akarod, egy workshop keretében szét is szedjük a leveledet, és veled együtt összerakjuk olyanra, amilyennek szerintünk lennie kellene.

Tudod, milyen maximalisták vagyunk

A korábbi tréningünk rendkívül sikeres volt, de ahogy ígértük, azt már nem tartjuk többet. A kéréseknek megfelelően egy-egy témára fogunk fókuszálni, és workshopot is csinálunk, ahol ki is próbálhatod, amit tanultál, így jobban bevésődik.

Az első előadásunk alapozás volt. Most kezdjük együtt a szakmai munkát! Amit itt tanulsz, az egyetlen hírleveled után visszahozza a befektetett idődet. De ezentúl minden héten akarsz majd hírlevelezni.

Tanuld meg, miért más az e-mail marketing Magyarországon (és miért nem elég külföldi cikkeket olvasni a témában), hogyan építs valóban értékes listát, és hogyan írd meg a saját hírleveled olyan minőségben, amelyért egy értékesítési szövegíró darabonként 15-20 ezer forintot kér el.

Itt nézheted meg a tematikát! Nagyon ütős.

Csak 36 helyünk van!

Ezt a levelet most csak a blog olvasóinak küldöm ki. Egy napja egy tized ekkora listára küldtem, azokéra, akik már voltak nálunk tréningen: és ők 14 helyet máris lefoglaltak. Nem maradt sok helyünk. Foglald le a helyedet most!

Január 14-ére ne csinálj más programot: a Kreatív Kontroll kitálalja, hogyan hozzuk ki a legtöbb pénzt az e-mail marketingünkből.

A képzésen találkozunk;

Sipos Zoltán
marketingszöveg-író

Ui.: Hozd el a kollégád, aki a hírleveleiteket írja! Ez a legjobb befektetés lesz a tudásába.

Igen, tényleg elrontottuk a tárgymezőt (tanulságok)

De ha jó az ajánlatod és kiváló a célzásod, akkor még a hibák (itt az elírás) sem számítanak.

Ebből a levélből az alábbi tanulságokat szűrd le a következő kampányodhoz.

  1. A lista mindent visz. Óriási marketingbaklövés, ha még 2016-ban is vásárolod a listákat (a törvényesség határán egyensúlyozva). Sokkal egyszerűbb, gyorsabb és megtérülőbb, ha saját listát építesz (és egyértelműen törvényes). Itt olyan embereknek ment az ajánlat, akik részt vettek már tréningünkön és sokan jelezték, hogy a következő alkalomnál szóljunk nekik – ultrareleváns ajánlat olyanoknak, akik várják azt.
  2. Azonnal építsd fel a hitelességedet. Az e-mailt azzal kezdjük, hogy milyen hatékonyságú hírleveleket készítettünk, és csak ezután térünk rá arra, hogy előadás és workshop lesz. Ez a marketingsérültek országában alapvető – mindenki tanítja, de kevesen értenek hozzá igazán.
  3. Személyesség és „ismerjük egymást”. A levél stílusa olyan, mintha az ismerősöd írt volna neked. Kevés az eDM-re jellemző hájp és reklámíz, viszont „tudod, hogy milyen maximalisták vagyunk” – a címzettek többsége tényleg tudja (több tréningbeszámoló is a maximalizmusunkat emelte ki, pl. az Online Katapult beszámolója is).
  4. Adj értéket. A workshop előnyeit kommunikáljuk: nemcsak az elméletet tanulod meg, de ott helyben közösen elkészítjük a jó és hatékony hírleveleket.
  5. A landing page fő üzenete egyezzen a hirdetéssel (itt hírlevéllel). A „message match” azért emeli a hatékonyságot, mert a látogatód látja, hogy jó helyen jár. A tárgymező visszaköszön a landing főcímében.
    kep3

A legfontosabb tanulság: építs saját listát (és közönséget). További esettanulmányok érdekelnek? Volt már hasonlóan sikeres e-mailünk.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkHogyan legyél szövegíró (ultimate guide 17 pontban)
Következő cikkA marketingszakma legnagyobb rejtélyeKövetkező

Ezeket olvastad már?

Így használd fel újra a régi tartalmaid (5 gyakorlati tippel)

Nem minden tartalom öregszik szépen. Mindegy, milyen elhivatottsággal vagy tehetséggel blogolsz, tartalmaid nagy része idővel

Elolvasom »

Így írj hatékony feliratkozási oldalt (43 elemes csekklista)

Hogyan írj hatékony feliratkozási oldalakat? Meg se tudom számolni, hogy hány opt-in oldalt írtunk, hány

Elolvasom »

4 tipikus hiba sajtóközlemény küldésekor

A PR területét a marketingesek általában csak óvatoskodva érintik, pedig a sajtóközlemény kiváló reklámod lehet. Általános

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.