Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

Értékajánlat – a konverziód egyik legfontosabb építőeleme

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Marketing
  • Címkék: értékajánlat, usp

Miért vásároljak tőled?

Mivel tudsz te többet, mint bármely konkurensed?

Pontosan erre válaszol az értékajánlat.

És sokszor egy sikeres cég és sikertelen cég között csak az értékajánlat a különbség. Hiszen hiába van feltöltve a boltod jobbnál jobb termékekkel, hiába van számtalan jó landing page-ed és kifogástalan üzleti blogod, ha nem válaszolod meg azt az alapvető kérdést, hogy mégis miért vásároljak tőled.

Mi az az értékajánlat?

Ígéret. Ígéret arra, hogy milyen értékeket fogsz adni annak, aki nálad vásárol (vagy az ügyfeled lesz).

Az ideális értékajánlat az, amikor a kapott érték jóval több(nek tűnik), mint a költség. Magyarul: nagyon megéri.

(A cikk végén kapsz 3 lépést az értékajánlatod elkészítéséhez.)

Mit csinál az értékajánlat?

Azonnal elmagyarázza, hogy mire ad megoldást a terméked vagy szolgáltatásod. Átadja a legnagyobb előnyöket és pozicionálja a cégedet, tehát olyan előnyöket emel ki, amiket csak te tudsz megadni. (Vagy csak te kommunikálod őket.)

Ez utóbbi nagyon fontos: ha valamire nagyon szükségem van és csak nálad kapom meg, akkor értelemszerűen nálad fogok vásárolni, nem a konkurenseidnél (máris megválaszoltad, hogy miért vásároljak nálad).

De mi NEM számít értékajánlatnak?

Egy szlogen. A szlogen az szlogen. A „Just do it” nem értéket ígér nekem, hanem életérzést ad (vagy akármit). A szlogen nem értékesítési elem, hanem arculati.

Mission statement és egyebek. A víziód szimpatikussá tehet, de ez sem az értékesítést támogatja. Az értékajánlat arra válaszol, hogy én (mint vásárlód) mit kapok tőled. A mission statement arról szól, hogy te mit fogsz (vagy szeretnél) csinálni a cégeddel, a környezeteddel vagy épp a piacoddal.

Milyen a jó értékajánlat?

Egyértelmű. Első olvasásra világosan kiderül, hogy mit adsz (konkrétan mi a terméked), kinek (ki az ideális vásárlód), és miért vásároljak tőled (mivel tudsz többet).

Konkrét. Nem „sokkal gyorsabb” lesz a könyvelés, hanem 62%-kal gyorsabb.

Pozicionál. Avagy megmutatja, hogy ki vagy a piacon és miért vagy jobb.

Elsőre érthető. Az értékajánlat célja az, hogy azonnal átadd a legnagyobb előnyöket. Képzeld el azt, hogy egy potenciális ügyfeledet 2 mondattal kell fellelkesítened. Ez a 2 mondat az értékajánlat.

Hol használd fel?

Például egy landing page-ed hajtás feletti része legyen az értékajánlatod: egy főcím, egy alcím, esetleg egy lista és egy kép vagy videó, ami mindezt erősíti.

Előfizetői tartalom

Hogyan hozz létre értékajánlatot? A cikk további részében leírjuk.

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkA közösségi médiás kampányaid megtérülnek-e? Így számítsd ki
Következő cikkAz üzleti blogod hatástalan. De ezzel az 5 ponttal kijavíthatodKövetkező

Ezeket olvastad már?

Hogyan számolj konverziót még akkor is, ha kifelejtetted a követőkódokat?

Tehát fut a kampányod, és a közepén veszed észre, hogy kifelejtetted a pixelt és a

Elolvasom »

Mit használ az okos marketinges, hogy időt nyerjen? (Megmutatjuk a kedvenc eszközeinket)

A technológia leigázta a marketinget. A kockás jegyzetfüzetek, indigók, kézzel illusztrált ügyféldemók és gépírónők által

Elolvasom »

Mi az a lead scoring, és hogyan építs saját scoring rendszert a cégedben?

Minden olyan vállalat, amely a leadgenerálási folyamatait tökéletesítené, és hatékonyabbá szeretné tenni az ügyfélszerzést, beleütközik

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.