Piacismeret nélkül vakon és süketen tapogatózunk a reklámzajtól hangos kommunikációs térben. Hogyan (tartalom)marketingezhetnénk sikeresen, ha nem vagyunk tisztában a célcsoportunk problémáival, tartalomfogyasztási, információkeresési szokásaival, stílusával, jövedelmi viszonyaival vagy éppen motivációs rendszerével?
A kérdés költői, a válasz: sehogy.
Vakrepülés vagy költségigényes tesztelés helyett átgondolt stratégiával és a következő 7 ökölszabály betartásával viszont könnyebben utat találhatunk a célcsoportunk szívéhez és pénztárcájához.
Mindezt olcsón, mélyebb statisztikai ismeretek nélkül, etikusan.
A marketingcélú kutatások 7 ökölszabálya
Előfizetői tartalom
Előfizetős anyag! Ha még nincs előfizetésed, akkor a csatlakozással korlátlanul kinyitod a Marketingszoveg.com marketinges kincsesbányáját.
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.