Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 10 perc

Ezt csináld, ha a konkurensed másol (5 lépés, hogy legyőzz bárkit)

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Marketing
  • Címkék: konkurens, marketingstratégia

Szóval a konkurensed másolja a kommunikációd, az árazási stratégiád, a termékeid, a megjelenésed vagy bármid.

Mi a teendő?

Kövesd ezt az 5 (teljesen legális) lépést, hogy megmutathasd a piacodnak, hogy ki az úr (úrhölgy) a háznál.

Ha a konkurensed a tartalmaid másolja (azaz plagizál), akkor ez a cikk segít megvédeni a szellemi tulajdonod.

Miért foglalkozunk a konkurensekkel?

E blog olvasójaként észrevehetted (hiszen van rá félezernél is több cikk), hogy a marketingszemléletünk más, mint amit sok hazai kkv-cégnél láthatsz.

Csak néhány példa (a teljesség igénye nélkül):

  • Amikor lehet, kerüljük az árakciót (mert nem értő kezekben tönkreteheted a piacod)
  • Az ügyfélről beszélünk (nem a cégről)
  • Ritkán javasoljuk a nyereményjátékot
  • Sales funnelekben és stratégiailag gondolkodunk (nem kampányszerűen)
  • A tartalomalapú, nem invazív marketingkommunikációt tartjuk a jelennek és a jövőnek
  • Mindig egy jó landingre vagy egy jó hírlevélre vagy az álomautódtól

Én ezt a felfogást modernnek, előremutatónak és fenntarthatónak tartom.

E felfogás része az is, hogy a konkurens nem eltiporni való ellenség, hanem sima pályatárs, akitől tanulni érdemes (és kell) – és akivel akár együtt is dolgozhattok (tapasztalatcserére gondolok, nem illegális kartellre).

Mégis megesik, hogy a konkurensed nem együttműködő és kedves pályatárs (aki nem veszélyeztet téged, mert kb. minden piac hatalmas, plusz megfelelő pozicionálással bebetonozhatod a piaci részed), hanem egy lusta figura, akinek a marketingstratégiája annyiból áll, hogy folyamatosan téged másol.

Ilyenkor nyilván tenni érdemes.

1. lépés: legyél boldog

Mivel ez a blog őszinte hozzád, ezért nem fogom azt mondani, hogy nem esik jól a másolás.

Mert de, csodálatos érzés az, amikor a piacodon olyan pozíciót harcolsz ki, hogy minden rezdülésed figyelik.

Az egyszerű egósimogatás mellett pragmatikusabb okod is van az örömre: amíg téged másol, téged elemezget és téged figyel, addig sem azzal foglalkozik a kedves konkurens, hogy valamilyen egyedi ajánlattal és egyedi kampánnyal elvegye a piacod.

Amíg utánad megy, addig mindig lépéselőnyben leszel.

(Ez nem azt jelenti, hogy a másoló konkurenst félvállról veheted. Vedd komolyan az első perctől. Lehet, hogy most még nem jelent komoly veszélyt, de nem tudod megjósolni, hogy 1-2 év múlva hova fejlődik.)

2. lépés: legyél jobb

Ideig-óráig rossz terméket is el lehet adni (különösen jó reklámszöveggel), de egyrészt ez nem fenntartható, másrészt nem etikus, harmadrészt a konkurensed jó termékkel fölgyorsítja a rossz termék bukását.

Ezek persze a vállalkozás alapjai.

Amikor a konkurensed másol, akkor első lépésed a termékfejlesztés és innováció legyen. Lemásolta a szolgáltatásod? Rendben, mire észbe kap, addigra a te szolgáltatásod:

  • teljesebb
  • jobb minőségű
  • gyorsabb
  • olcsóbb (lehetőleg ne versenyezz árban)
  • vagy hatékonyabb

Nem vagyok híve a papírral piszmogásnak, mert mindig többre fogok értékelni egy jól eltalált és hatékony Facebook-hirdetést, mint ugyanazon idő alatt megalkotott látványos folyamatábrát vagy pár oldalnyi salátát. A győztesek csinálják. Azonban ez az a pont, amikor érdemes lehet SWOT-analízist csinálnod (vagy a meglévőt frissítened).

Nem azért, mert jól mutat, hanem azért, mert segíthet neked átlátni azt, hogy a konkurensedhez képest hol tartasz.

3. lépés: dolgozz a pozicionálásodon

Előfizetői tartalom

Most jön a cikk érdemi része. Csatlakozz előfizetőinkhez, hogy megkapd a teljes anyagot!

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikk[SoundCloud helyett] A legjobb helyek, ahová feltöltheted a podcastedet
Következő cikkÍgy csinálhatsz 2 óra alatt videót, avagy kipróbáltuk a Lumen5-otKövetkező

Ezeket olvastad már?

A legjobb előadások és leadgyűjtő anyagok a londoni B2B Expóról

Az Egyesült Királyság legnagyobb marketingeseményeként hirdetett B2B marketingexpón jártam. Találkoztam a skót Sipos Zolival, begyűjtöttem

Elolvasom »

3 dolog, amit a konverzióoptimalizálásról tudnod kell

A forgalom drága dolog, és a jó forgalom még drágább. De amikor a látogatók az

Elolvasom »

Hogyan add el nekem ezt a tollat?

Szóval láttad a Wall Street farkasát és imádtad a filmet. Nem kell ellenkezned: ezt a

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints