Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 10 perc

Hogyan írj valódi előnyöket? (4 lépéses írási segédlet)

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Szövegírás
  • Címkék: benefit, direct response copywriting, feature

Azt már tudod, hogy a legjobb reklámszöveg mindig előnyökre épül.

Ennek oka egyszerű: az előnyök adnak el.

De hogyan írj valódi előnyöket? Nem olyan egyszerű, ezért nézzük lépésről lépésre.

(Mivel a belső szövegíróképzésünk segédanyaga ez, ezért a teljes cikket csak előfizetőink olvashatják.)

Mi a különbség a feature és a benefit között?

Egy nagyon gyors összefoglalót adok (ha ennél többre vágysz, akkor olvasd el ezt a cikket).

Minden terméknek vannak jól dokumentálható részei: terméktulajdonságok, funkciók, állag, szag, méret, szín és minden olyasmi, ami leírható, konkretizálható – tehát amilyen a terméked (vagy szolgáltatásod) és amit csinál. Például a kocsi 285 lóerős, a fűnyíród zöld, a frizurát 45 perc alatt vágod le és szárítod, a szövegedet értékesítési szövegíró írja.

Előny viszont az, amit egyrészt az ügyfeled használat közben tapasztal, másrészt amilyen értéket kap. Előny minden, amivel az ügyfeled élete (vagy munkafolyamata):

  • könnyebb
  • gyorsabb
  • olcsóbb
  • szebb
  • jobb
  • fájdalommentesebb lesz

(A lista természetesen nem teljes.)

A különbség érthetőbb lesz ezzel a képpel:

az értékesítési szöveg alapja

Miért fontos ez?

Azért, mert az előnyök adnak el. (Ígérem, mindjárt rátérünk a szaftos lényegre.)

A termék tulajdonságaival racionalizálsz és hitelesítesz, az előnyökkel pedig eladsz.

  • Egy high-end kerékpárt azért veszel meg, mert a nyereg kényelmes (gyengébb előny) és nem leszel tőle impotens (erősebb előny), hiszen speciális anyagból készült és a felépítése ergonomikus (terméktulajdonság).
  • A projektkezelő app átveszi tőled az adminisztrációt (terméktulajdonság), amivel napi 1 óra hasznos időt visszanyersz (előny).
  • Ez a modell 5/5 csillagot ért el a törésteszten (feature), ezért biztonságos (előny) és a legváratlanabb balesetben is egyben tartja a családodat (erősebb előny).

Az előny ad el. Tényleg nem akarom túlmagyarázni.

Konkrétan annyira fontos elem, hogy tisztán előnyökkel eladhatod a termékeidet. Felejtsd el a bűvészkedést, mindenféle manipulációt, power wordöket és minden (többnyire) baromságot – a feladatod leegyszerűsítve minden hirdetésben:

  1. Mondj valamit, ami az ideális vásárlód figyelmét felkelti (headline)
  2. Azonosíts egy problémát (amit meg fogsz oldani)
  3. Mondd el, hogy miért tudod te azt megoldani (hitelesítés, pozicionálás)
  4. Sorold fel az előnyöket (mindet) – követve ezt a formulát: feature, tehát előny
  5. Zárd le (offer & CTA. Mondd meg, hogy mit csináljon: mit töltsön ki, kit hívjon fel – értelemszerűen tedd minél egyszerűbbé a dolgát)

Ebből az 5 elemből kulcsfontosságú:

  • headline (emiatt figyelnek fel az ideális olvasóid – ha rossz, akkor senki nem olvassa el az anyagod, következésképp senki nem tud vásárolni)
  • offer (ezt adod, na ez igazán kulcsfontosságú, bár ez felerészt marketing [termékfejlesztés] és felerészt copywriting [mit emelsz ki, hogyan prezentálod])
  • előnyök (ez épít értéket)
  • CTA (ezt kell csinálni az olvasódnak)

Nem készíthetsz olyan salesanyagot, amiből ezek hiányoznak.

Ezt meg kell ismételnem.

Nem készíthetsz olyan salesanyagot, amiből ezek hiányoznak. (És nyilván írd meg őket a lehető legjobbra.)

Nézzük, hogy hogyan írj olyan előnyöket, hogy beszakadjon a marketingszöveged alatt az internet (pozitív értelemben).

4 lépés a bivalyerős benefitekhez

Előfizetői tartalom

Ez bizony előfizetős tudásanyag, mert nagyon értékes

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkMit tanulhatsz „az év legőszintébb autóhirdetésétől”?
Következő cikkHogyan népszerűsítsd legelső blogposztodat?Következő

Ezeket olvastad már?

Hogyan találd meg a célpiacod stílusát?

Anyád azt mondta, hogy figyelj a stílusodra. Bár nem annak szánta, de hasznos marketingkommunikációs tanáccsal

Elolvasom »

Javíts az unalmas szövegeiden ezzel a 6 lépéssel

A legtöbb weboldalszöveg unalmas. Ez pedig pontosan azért gond, amiért nem vennél fel egy unalmas

Elolvasom »

Ezért hiszed azt, hogy személyesen levelezek veled (útmutató a személyes tárgymezőkhöz)

Ha küldök egy e-mailt, néha hozzáteszem a tárgymezőhöz, hogy „(ez nem hírlevél)”. Teszem ezt azért,

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.