Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

676%-os látogatottságnövelés tartalommarketinggel

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Hogyan készítsek ütős tartalommarketing-stratégiát?, Ingyenes, Marketingszöveg Gépház

A minap a piacvezető szemészeti klinikával tárgyaltunk (e sorok írásakor úgy tűnik, hogy ügyfelünk lesz), és elhangzott a kérdés, hogy a tartalommarketing mégis mennyire hatékony.

Publikáltunk már egy cikket, amelyben több tucat friss kutatásból kicsemegéztünk 90 adatot a tartalommarketing hatékonyságáról. Most viszont saját példát hozunk. Ez azért lesz jó példa, mert a saját marketingünket általában híresen elhanyagoljuk, és töredékannyit foglalkozunk például a most olvasott bloggal, mint bármely ügyfelünk anyagával – tehát látni fogod, hogy a tartalommarketing még relatíve hanyagul végezve is brutális eredményeket hoz. (Másik érv az, hogy a saját Analyticsünkhöz könnyebb hozzáférni.)

Körülbelül június-júliusban átálltunk a heti 3 blogbejegyzésre (hétfő, szerda és péntek). Már májusban és júniusban is gyakrabban publikálgattunk, de igazán július közepén szoktunk rá a gyakoriságra. A cikkeket ketten írjuk (az ügyvezető és az értékesítési szövegíró), és valószínűleg az isteni gondviselés és marketinges trükkök százai miatt tudjuk csak tartani a megjelenéseket még a jelenlegi terhelés mellett is. (Tudni kell, hogy heti rendszerességgel vendégcikkeket, szakmai publikációkat is kell készítenünk, valamint indult egy blog.hus blogunk is, úgyhogy ennél is többet kell írnunk.)

A stratégia így néz ki:

  1. Írunk kiváló minőségű és mély szakmai cikkeket
  2. Terjesztjük a közösségi médiában (ez Facebookot, Twittert, Google Plust és időnként LinkedInt jelent)
  3. És a Facebook-bejegyzések többségét promótáljuk

Ezzel megspóroltam neked több tízezer forintot, hiszen nagy valószínűséggel egy szövegíróguru is ugyanezt tanítaná meg egy szemináriumon.

Szóval július 6-a óta 28 cikk került erre az oldalra, amelyeket terjesztettünk is.

Nem győzöm hangsúlyozni, hogy ez egyetlen eszköz egyetlen csatornán. Van még legalább 18 tartalomtípus és tucatnyi más csatorna, amivel meghódíthatod az internetet. Továbbá ez az egyetlen stratégia is fokozható még: heti 5 bejegyzéssel és még szélesebb terjesztéssel még több látogatónk lenne.

Ekkora látogatottságnövelést érhetsz el tartalommarketinggel.

marketingszoveg_latogatottsag

Heti bontásban a látogatottságunk így nőtt

Kiválasztottam az első júliusi hetet. Ez egybeesik a stratégia elindításával, viszont nem ez volt a legalacsonyabb. Kiválasztottam egy szeptember eleji hetet (ez pedig nem a legmagasabb, mert az a mostani hét lesz, ami viszont még tart). A látogatottságunk heti 114-ről heti 771-re nőtt, ami 676%-os forgalomnövekedés egy erősen réstartalmat kínáló oldalon.

Ugyanezen időszakban a hivatkozásokról érkező heti forgalom 36-ról 355-re nőtt (986%-os növekedés).

A keresőből érkező organikus forgalom 50-ről 151-re nőtt. Ha hónapot nézünk, akkor a júliusi 281-ről most szeptemberre (ami még be sem fejeződött) 463-ra nőtt a keresőforgalom. Szóval több mint megdupláztuk (valódi SEO-tevékenységet nem végeztünk, minimális on-page SEO-val írtuk a cikkeket).

Persze az oldalinterakciók ennél fontosabbak, hiszen mi is azt szeretnénk, hogy írj nekünk, tölts le dolgokat, iratkozz fel vagy írj a jobb alsó sarokban lévő cseten. Július elején 44 oldaleseményünk volt, a szeptemberi hétben már 783 (ez egy szerény 1779%-os növekedés). Az Olark chatet a júliusi héten pl. 10-en használtátok, a szeptemberi héten már 172-en. A legjobb kérdések egyike amúgy ez volt.

Ez idő alatt 142 feliratkozót és hajszálpontosan ugyanennyi új lájkolót, valamint a Facebook statisztikája szerint 261 874 embert értünk el. Ráadásul kb. 80 új ügyfelet szereztünk, a régiek jelentős része nagyobb csomagra váltott vagy új szolgáltatást rendelt, a havi bevétel pedig körülbelül 12%-kal nőtt. (Ezeket ezúton is köszönjük.) A költsége mindennek mindössze 27 300 forint volt havonta, de ennél több számjegyű havi rendszeres bevételt jelent.

A fenti eredményeket képzeld most el a saját oldaladon. És képzeld el azt is, hogy nem egyetlen blogodat visszük, hanem egy komplex tartalommarketing-stratégiával több csatornát is folyamatosan frissítünk a te cégedről és a te szakmádról szóló tartalommal – a te ügyfeleidnek. Azután írj nekünk, hogy elkezdhessük.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkÍgy böngésztek ti
Következő cikkForgalomnövelés natív videohirdetésselKövetkező

Ezeket olvastad már?

[Útmutató] Hogyan csinálj mobilos élő közvetítéseket a Facebookon és a YouTube-on?

2017 elején arról olvashattunk, hogy a live streaming video lesz az év egyik marketinges trendje,

Elolvasom »

A Hook-modell: eszközöd egy saját közösség felépítésére (és fenntartására)

A közösségépítés az újkori marketinged legerősebb fegyvere. Szóltunk már róla, mennyire jelentős tényező ez: az

Elolvasom »

Kultuszépítés kommunikációval – 24 szövegírási tipp az iPhone 6 termékoldaláról

Az Apple-ről mindent el lehet mondani, és ennek a mindennek az ellenkezőjét is… attól függően,

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.