Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 6 perc

A marketingszakma legnagyobb rejtélye

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Ingyenes, Marketingszöveg Gépház
  • Címkék: e-mail marketing, tréning

Belegondoltál már abba, hogy valójában mennyire egyszerű ma sikeres vállalkozást építeni?

A siker „titka” annyira egyszerű, hogy pironkodva írom le: fogsz egy megoldásra éhes piacot, megcsinálod a megoldást, és szólsz nekik, hogy a megoldás készen van.

Igen, ez tényleg ennyire egyszerű.

  1. A megoldásra éhes piacok nem bújtak el előled (menj fel bármelyik fórumra vagy Facebook-csoportba)
  2. A piacépítés gyerekjáték (ma már szerintem mindenki listát épít, e-mail marketinget használ, AdWordsben hirdet, jelen van Facebookon stb.)
  3. És ha megérted azt, hogy mi fáj a legjobban (és mi motiválja vásárlásra a vevőidet), akkor a termék szinte magától összeáll

Szóval miért nem gazdag mindenki?

A válasz:

Mert nem kommunikálják megfelelően az ajánlataikat.

Elrontják a salest.

A legtöbb marketinges mindent elkövet, csak eladni ne kelljen.

Ezért vakon repülnek, és reménykednek, hogy majd talán a hírlevélküldő szoftver megmenti a kampányt... vagy a remarketing... esetleg a videó... az új szoftver... vagy bármilyen csodabigyó, amit az azévi konferencián a nagy marketingmesterek elmondanak.

Az igazság viszont az, hogy ha rossz dolgokat kommunikálsz (erre kitérek később), akkor semmilyen szoftver nem menti meg a kampányodat.

Eladni nehéz, de van egy jó hírem

Gondolj vissza a legutóbbi kampányodra.

Gondolj arra, hogy milyen nehéz volt megírni a csaliterméket. Milyen nehéz volt kitalálni, hogy mit emelj ki a feliratkozási oldalon és hogyan fogalmazd meg a fő üzenetedet.

És még ennél is nehezebb volt egy olyan e-mailt megírni, amit nemcsak megnyitnak... de valóban eladásokat hoz.

Őszinte leszek: tényleg nehéz hatékony hírleveleket és jól konvertáló feliratkozási oldalakat írni.

(Ha olyan könnyű lenne, akkor már mindenki gazdag lenne, ugye.)

A jó hírem az, hogy a III. e-mail marketing tréningünkön megtanulhatod, hogy hogyan kommunikálj hatékonyan a feliratkozási oldalaidon és hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek kiküldésenként 500 000 Ft feletti eladásokat hoznak.

A rossz hír az, hogy ezt a tréninget most tartjuk meg utoljára.

Az e-mail tréningünk „furcsa hibája”

145 diával készülünk, 4 előadás lesz összesen 360 percben. (Alsó hangon 6 óra, általában tovább tartjuk.)

A korábbi e-mailes tréningjeinken „hiba” volt, hogy túl sokat adunk.

Nézd, én nem fogom lebutítani a tematikát: ez itt egy kommunikációs gyorstalpaló.

Ez azt jelenti, hogy a tréning végére nagyjából mindent tudni fogsz ahhoz, hogy a hírleveleiddel ténylegesen eladj.

Megtudod, hogy...

  • hogyan állíts össze egy ajánlatot (a termék még nem ajánlat)
  • hogyan mutasd be az előnyeit (egyáltalán hogyan ismerd fel az előnyeit)
  • hogyan építsd fel a hitelességét (23 hitelességelem, egyenként elmagyarázom mindet)
  • hogyan írj hatékony headline-okat és tárgymezőket (behelyettesíthető formulákat kapsz)
  • hogyan írd meg nulláról a feliratkozási oldaladat... és a pop upodat... és a sales e-mailedet
  • sikeres feliratkozási oldalakat és hírleveleket elemzünk (és mindent elmondok, hogy hogyan tudod felhasználni a trükköket a saját hírleveleidnél)

Emellé kapsz szövegvázlatokat is (csak be kell fejezned a mondatokat és kész a hírleveled vagy a feliratkozási oldalad). Az én célom az, hogy a tréning tudásanyagát már aznap este hasznosítani tudd.

trening

Ez a tréning egy shortcut az óriási feliratkozási arányokhoz (képzeld el, hogy a következő feliratkozási oldalad 35%-on konvertál), a piaci átlagot magasan megverő megnyitási és átkattintási arányokhoz... és a több százezres (helyenként milliós) eladásokhoz, amelyeket egyetlen jól megírt hírlevéllel elérhetsz.

De a tematikát részletesen leírtam itt. (Az „ELMEBETEG mennyiségű tudást kapsz” résznél.)

Természetesen minden diát megkapsz... és akár videofelvételt is

Így bárhányszor visszanézheted a tréninget.

Erre szükséged is lesz, mert bődületes mennyiségű információt fogunk átadni.

Bizton állíthatom, hogy jelenleg ez a legrészletesebb és legteljesebb e-mail marketinges képzés Magyarországon.

Nézd meg a korábbi résztvevők véleményeit (oldal legalján).

Képzeld el ezt az intenzív és információdús előadásmódot nem 7, hanem 360 percen keresztül. Na ilyen az, amikor tréninget tartunk.

Belenézhetsz a fejembe

Formulákat adni mindenki tud.

De azt csak egy profi szövegíró tudja elmondani neked, hogy milyen gondolatmenettel születik meg az a szöveg, ami például hatalmas megnyitási arányokat hoz (hírleveleinket stabilan 30-50% körül nyitják meg).

  • Hogyan szerkesztünk?
  • Hogyan gyűjtünk információkat?
  • Hogyan találjuk meg a célcsoportod motivációit (és hogyan kommunikáljuk azokat)?
  • Hogyan hassunk az érzelmekre?
  • Hogyan keltsünk fel figyelmet?

Nem félek attól, hogy ezt a tréninget bárki lemásolná.

Ezeket csak olyan ember adhatja át, aki hosszú évek óta ezt csinálja, és több ezer projekt van a háta mögött.

(Igen, lépésről lépésre bemutatjuk, hogy hogyan lehet gyorsan és hatékonyan írni.)

Kreatív Kontroll catering

Ez nem a teljes catering, hanem csak a desszert.

Március 25-én e-mail marketing tréning, és UTOLJÁRA tartjuk

Nem szeretném, hogy bármelyik előadás kifúljon, ezért igyekszünk gyakran változtatni és frissíteni a tematikán.

Ez azt is jelenti, hogy az e-mail marketinges tréninget március 25-én tartjuk meg utoljára.

Most indul a kampány, 4 jegy már azonnal elkelt, a te jegyed pedig itt vár rád.

Ezt a tréninget egy nagy partnerünk is hirdetni fogja, így a helyek gyorsan el fognak fogyni. Ha ebből nem akarsz kimaradni, akkor kattints ide, olvasd el a tematikát és jelentkezz.

A tréning már az első hírleveleddel sokszorosan visszahozza az árát.

Mi pl. ilyen hírleveleket írunk:

  • Minden marketingszoveg.comos hírlevelünk 200 000 Ft körül hoz eladásokat (még azok is, amelyekkel semmit nem értékesítünk)
  • Az Online Katapultot 719 000 Ft-os árbevételhez segítettük egyetlen hírlevéllel (amit 2x küldtünk ki)
  • Egy ~3000 forintos könyvből 639 500 forintnyi eladást szereztünk ügyfelünknek egyetlen hírlevéllel
  • Most márciusban egy konferenciára kiküldött egyetlen ajánlólevelünk 432 000 forintnyi jegyeladást hozott

Ezek magyar példák a magyar piacról magyar nyelven magyar ajánlatokkal.

És a tréningen mindezt megtanulhatod.

(A catering pedig őrületesen finom, el se hinnéd, hogy mekkora összegeket költök a kajára. Máshol meg száraz pogácsát kapsz.)

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkÍgy készíts hatékony hírlevelet: 44,5%-os megnyitás, 86,2%-os CTR, 11,7%-os konverzió, félmillió feletti eladás
Következő cikk59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhezKövetkező

Ezeket olvastad már?

Mi a szöveged célja? [videó]

Folytatódik a videós dömping, legfrissebb témánk pedig az, hogy vajon mi a szöveged célja? Talán

Elolvasom »

A leghitelesebb marketingeszköz, amit te is elhanyagolsz

Nem publikálsz elég esettanulmányt, pedig 5 érvem is van rá, hogy kéne. Ezt onnan tudom,

Elolvasom »

Hány aloldalra van szükséged ahhoz, hogy 250%-kal több leaded legyen?

Minél több oldal van a weboldaladon (tehát minél több tartalom), annál több kulcsszóra tudsz rangsorolni,

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.