Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

Így növeld az online láthatóságodat hirdetések nélkül

Ha nincs időd (vagy szakértelmed) jó tartalmat készíteni: blogcsomagok újságírói minőségben, mégis fillérekért. A blogod „magától” tele lesz friss és a vevőidet érdeklő tartalommal.

Több vevőt szeretnél?

Akkor képzeld el…

  • ahogy a Google-ben egyre több aloldalad rangsorol (és egyre feljebb kerülsz) 
  • a látogatottságod folyamatosan nő 
  • mindig friss és érdekes anyagokat posztolhatsz Facebookra (a konkurensed pedig csak kapkodja a fejét) 
  • a vevőid mintha felkészültebbek lennének (többet tudnak a cégedről, könnyebb nekik eladni) 
  • és egyre több ember kíváncsi a cégedre 

Ezt adja neked egy üzleti blog. Ma egy blog nélkül szinte lehetetlen érvényesülni a digitális marketingben.

Ez a te analitikád lehetne:

A képen heti 3 db. 1000–2000 szavas, majd később heti 4–5 hasonló hosszúságú cikk eredményét látod.

Minimális hirdetési költséggel közel harmincnégyszeresére növeltük a látogatottságunk. A bejövő leadek száma hasonlóan megnőtt.

2 hónap alatt pedig elérheted ezt:

2 hónap blogolás után az eredmények:

  • 40%-kal több organikus látogató megy az oldalra… 
  • …akik átlagosan 1 oldallal többet olvasnak el sessionönként 
  • az oldalon töltött idő közel 4%-kal megnőtt 
  • a lepattanás 1,65%-kal csökkent 
  • 41%-kal több oldalletöltést kapna.

A marketingkutatások szerint blogolnod kell:

  • A B2B cégek 79%-a szerint a leghatékonyabb tartalommarketinges eszköz a blogolás. (Content Marketing Institute) 
  • A havi 15 blogbejegyzést (vagy ennél többet) író cégek átlagosan havi 1200 megkeresést kapnak potenciális ügyfelektől. (Stateofinboundmarketing.com) 
  • A rendszeresen frissített blog 434%-kal több indexelt aloldalt és 97%-kal több indexelt linket jelent (ez óriási keresőoptimalizálási előny). (Inboundwriter) 
  • A blog a B2B cégeknek 67%-kal több potenciális ügyfelet jelent azokkal szemben, akik nem blogolnak. (Social Media B2B) 
  • A marketingesek 82%-a a céges blogon közvetlenül tapasztalja a megtérülést. (Stateofinboundmarketing.com)
Mutasd a csomagokat

2 induló blogcsomagunk, melyekkel belevághatsz a tartalommarketingbe

Heti 1 cikk

Ha csak most kezdenéd.
  • Havi 4 cikk (heti 1) 500 szóban
  • Keresőoptimalizált szöveg (ha adsz egy kulcsszólistát, akkor beépítjük őket a cikkbe)
  • „Azonnal feltölthető” formázás
  • Jogtiszta képek minden cikkhez
  • Havi auditálás (Kapcsolattartód minden hónapban leellenőrzi a blogod. Minden cikk kiment? Jól jelenik meg? Megosztások is megtörténtek? Ha bármilyen problémát látunk, akkor így elcsípjük. A mi érdekünk is az, hogy a blogod minél hatékonyabb legyen.)

34 000 Ft + áfa / hó

8 500 Ft + áfa / cikk

Ezt a csomagot kérem

Heti 2 cikk

Ha azonnal rátaposnál a gázpedálra.
  • Havi 8 cikk (heti 2) 500 szóban
  • Keresőoptimalizált szöveg (ha adsz egy kulcsszólistát, akkor beépítjük őket a cikkbe)
  • „Azonnal feltölthető” formázás
  • Jogtiszta képek minden cikkhez
  • Havi auditálás (Kapcsolattartód minden hónapban leellenőrzi a blogod. Minden cikk kiment? Jól jelenik meg? Megosztások is megtörténtek? Ha bármilyen problémát látunk, akkor így elcsípjük. A mi érdekünk is az, hogy a blogod minél hatékonyabb legyen.)

64 000 Ft + áfa / hó

8 000 Ft + áfa / cikk

Ezt a csomagot kérem
Más elképzelésed van? Jelezd az űrlapon, hogy egyedi csomagot kérsz.

Mit fogsz tapasztalni közvetlenül a megállapodásunk után?

Gondolj bele, hogy hányszor fordult már elő veled, hogy megvettél egy tudásanyagot, majd később nem használtad föl. Éppen ezért nem tudásanyagot kapsz, hanem egy bejárható és követhető utat a fejlődésedhez.

Legelőször azt veszed észre, hogy fölszabadul heti több munkaórád.

Ha most egy cikk megírásával 3 órát töltesz el (a téma kitalálásától a megíráson át egészen a feltöltésig és terjesztésig), akkor a heti 2 cikkes csomag heti 6, havonta pedig 24 munkaórádat szabadítja fel. Ez tiszta nyereség (hiszen ezalatt fejlesztheted a céged, csinálhatsz új és új kampányokat stb.).

Lekerül rólad egy csomó stressz, idegeskedés

Vegyük hozzá azt is, hogy ha nem vagy gyakorlott író, akkor valószínűleg a hátad közepére se kell az írás. („Vajon ez jó téma lesz-e?”) A kiszervezés logikus és egyszerű lépés. Ráadásul már van benne gyakorlatod (nem te hurcibálod ki a termékeket, hanem a futárszolgálat, ugye).

Így javul fel a marketinged a blogtól

Több organikus keresőforgalmad lesz.

Hogy ehhez milyen részletességű anyagok kellenek (és milyen kulcsszavakat célozzunk), azt csak egy auditálás után látjuk. Lehet, hogy 500 szavas cikkekkel előretörhetsz (hiszen a konkurenseid semmit nem csinálnak), ám lehet, hogy 1000 szó fölötti masszív anyagokra lesz szükséged (kompetitív piac pl. a marketing és az IT).

Csökkentheted a Google Ads- és Facebook-költéseid.

Amit most fizetős forgalomból szerzel, azt szép lassan behozhatod organikus forgalomból.

Okot adsz a potenciális vevőidnek arra, hogy újra és újra felkeressék az oldalad.

Azt fogod tapasztalni, hogy az oldalon töltött idő megnő, a lepattanás csökken, az egy látogatásra eső oldalmegtekintések száma egyre nagyobb.

A „tartalommal megpuhított” forgalmadat könnyebben tudod a marketingtölcséredbe terelni:

könnyebb őket feliratkoztatni, könnyebben éred el az első eladást, személyes vagy telefonos megbeszélésen gyorsabb és egyszerűbb a folyamat (sok kérdésére már elolvasta a választ a blogodban). A bizalom is könnyebben épül ki (ami talán a legnagyobb értéked az online piacon).

A jó tartalmad egyre több linket kap.

Ezek természetes linkek lesznek, a Google pedig nemhogy díjazza ezt, hanem egyenesen elvárja. Így a rangsorolásod feljavul (azaz még több organikus forgalmad lesz). Még linkek nélkül is nagyobb keresőforgalmad lehet: egyszerűen több aloldalad tud rangsorolni (ahogy egyre több bejegyzésed lesz).

Mindig lesz mit megosztanod Facebookon.

Céged minden pórusából árad, hogy aktívak vagytok, imádjátok az ügyfeleket (hiszen mennyi energiát raktok az edukálásba).

A hónapok és évek során közönséged épül ki.

Ez az a keménymag, akikkel azonnal megtölthetsz egy rendezvényt… akik azonnal megveszik az új termékeid… akik azonnal pozitív értékeléseket adnak.

Kezdjük el a közös munkát

Töltsd ki ezt az űrlapot, hogy elkezdhessük megbeszélni a projekted.

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.