Így növeld az online láthatóságodat hirdetések nélkül
Ha nincs időd (vagy szakértelmed) jó tartalmat készíteni: blogcsomagok újságírói minőségben, mégis fillérekért. A blogod „magától” tele lesz friss és a vevőidet érdeklő tartalommal.
Több vevőt szeretnél?
Akkor képzeld el…
- ahogy a Google-ben egyre több aloldalad rangsorol (és egyre feljebb kerülsz)
- a látogatottságod folyamatosan nő
- mindig friss és érdekes anyagokat posztolhatsz Facebookra (a konkurensed pedig csak kapkodja a fejét)
- a vevőid mintha felkészültebbek lennének (többet tudnak a cégedről, könnyebb nekik eladni)
- és egyre több ember kíváncsi a cégedre
Ezt adja neked egy üzleti blog. Ma egy blog nélkül szinte lehetetlen érvényesülni a digitális marketingben.
Ez a te analitikád lehetne:
A képen heti 3 db. 1000–2000 szavas, majd később heti 4–5 hasonló hosszúságú cikk eredményét látod.
Minimális hirdetési költséggel közel harmincnégyszeresére növeltük a látogatottságunk. A bejövő leadek száma hasonlóan megnőtt.
2 hónap alatt pedig elérheted ezt:
2 hónap blogolás után az eredmények:
- 40%-kal több organikus látogató megy az oldalra…
- …akik átlagosan 1 oldallal többet olvasnak el sessionönként
- az oldalon töltött idő közel 4%-kal megnőtt
- a lepattanás 1,65%-kal csökkent
- 41%-kal több oldalletöltést kapna.
A marketingkutatások szerint blogolnod kell:
- A B2B cégek 79%-a szerint a leghatékonyabb tartalommarketinges eszköz a blogolás. (Content Marketing Institute)
- A havi 15 blogbejegyzést (vagy ennél többet) író cégek átlagosan havi 1200 megkeresést kapnak potenciális ügyfelektől. (Stateofinboundmarketing.com)
- A rendszeresen frissített blog 434%-kal több indexelt aloldalt és 97%-kal több indexelt linket jelent (ez óriási keresőoptimalizálási előny). (Inboundwriter)
- A blog a B2B cégeknek 67%-kal több potenciális ügyfelet jelent azokkal szemben, akik nem blogolnak. (Social Media B2B)
- A marketingesek 82%-a a céges blogon közvetlenül tapasztalja a megtérülést. (Stateofinboundmarketing.com)
2 induló blogcsomagunk, melyekkel belevághatsz a tartalommarketingbe
Heti 1 cikk
Ha csak most kezdenéd.
- Havi 4 cikk (heti 1) 500 szóban
- Keresőoptimalizált szöveg (ha adsz egy kulcsszólistát, akkor beépítjük őket a cikkbe)
- „Azonnal feltölthető” formázás
- Jogtiszta képek minden cikkhez
- Havi auditálás (Kapcsolattartód minden hónapban leellenőrzi a blogod. Minden cikk kiment? Jól jelenik meg? Megosztások is megtörténtek? Ha bármilyen problémát látunk, akkor így elcsípjük. A mi érdekünk is az, hogy a blogod minél hatékonyabb legyen.)
46 000 Ft + áfa / hó
11 500 Ft + áfa / cikk
Heti 2 cikk
Ha azonnal rátaposnál a gázpedálra.
- Havi 8 cikk (heti 2) 500 szóban
- Keresőoptimalizált szöveg (ha adsz egy kulcsszólistát, akkor beépítjük őket a cikkbe)
- „Azonnal feltölthető” formázás
- Jogtiszta képek minden cikkhez
- Havi auditálás (Kapcsolattartód minden hónapban leellenőrzi a blogod. Minden cikk kiment? Jól jelenik meg? Megosztások is megtörténtek? Ha bármilyen problémát látunk, akkor így elcsípjük. A mi érdekünk is az, hogy a blogod minél hatékonyabb legyen.)
76 000 Ft + áfa / hó
9500 Ft + áfa / cikk
Más elképzelésed van? Jelezd az űrlapon, hogy egyedi csomagot kérsz.
Mit fogsz tapasztalni közvetlenül a megállapodásunk után?
Gondolj bele, hogy hányszor fordult már elő veled, hogy megvettél egy tudásanyagot, majd később nem használtad föl. Éppen ezért nem tudásanyagot kapsz, hanem egy bejárható és követhető utat a fejlődésedhez.
Legelőször azt veszed észre, hogy fölszabadul heti több munkaórád.
Ha most egy cikk megírásával 3 órát töltesz el (a téma kitalálásától a megíráson át egészen a feltöltésig és terjesztésig), akkor a heti 2 cikkes csomag heti 6, havonta pedig 24 munkaórádat szabadítja fel. Ez tiszta nyereség (hiszen ezalatt fejlesztheted a céged, csinálhatsz új és új kampányokat stb.).
Lekerül rólad egy csomó stressz, idegeskedés
Vegyük hozzá azt is, hogy ha nem vagy gyakorlott író, akkor valószínűleg a hátad közepére se kell az írás. („Vajon ez jó téma lesz-e?”) A kiszervezés logikus és egyszerű lépés. Ráadásul már van benne gyakorlatod (nem te hurcibálod ki a termékeket, hanem a futárszolgálat, ugye).
Így javul fel a marketinged a blogtól
Több organikus keresőforgalmad lesz.
Hogy ehhez milyen részletességű anyagok kellenek (és milyen kulcsszavakat célozzunk), azt csak egy auditálás után látjuk. Lehet, hogy 500 szavas cikkekkel előretörhetsz (hiszen a konkurenseid semmit nem csinálnak), ám lehet, hogy 1000 szó fölötti masszív anyagokra lesz szükséged (kompetitív piac pl. a marketing és az IT).
Csökkentheted a Google Ads- és Facebook-költéseid.
Amit most fizetős forgalomból szerzel, azt szép lassan behozhatod organikus forgalomból.
Okot adsz a potenciális vevőidnek arra, hogy újra és újra felkeressék az oldalad.
Azt fogod tapasztalni, hogy az oldalon töltött idő megnő, a lepattanás csökken, az egy látogatásra eső oldalmegtekintések száma egyre nagyobb.
A „tartalommal megpuhított” forgalmadat könnyebben tudod a marketingtölcséredbe terelni:
könnyebb őket feliratkoztatni, könnyebben éred el az első eladást, személyes vagy telefonos megbeszélésen gyorsabb és egyszerűbb a folyamat (sok kérdésére már elolvasta a választ a blogodban). A bizalom is könnyebben épül ki (ami talán a legnagyobb értéked az online piacon).
A jó tartalmad egyre több linket kap.
Ezek természetes linkek lesznek, a Google pedig nemhogy díjazza ezt, hanem egyenesen elvárja. Így a rangsorolásod feljavul (azaz még több organikus forgalmad lesz). Még linkek nélkül is nagyobb keresőforgalmad lehet: egyszerűen több aloldalad tud rangsorolni (ahogy egyre több bejegyzésed lesz).
Mindig lesz mit megosztanod Facebookon.
Céged minden pórusából árad, hogy aktívak vagytok, imádjátok az ügyfeleket (hiszen mennyi energiát raktok az edukálásba).
A hónapok és évek során közönséged épül ki.
Ez az a keménymag, akikkel azonnal megtölthetsz egy rendezvényt… akik azonnal megveszik az új termékeid… akik azonnal pozitív értékeléseket adnak.
Kezdjük el a közös munkát
Töltsd ki ezt az űrlapot, hogy elkezdhessük megbeszélni a projekted.